pitäkäähän silmät auki....

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Kotioloissa on pakko olla jotain vikaa, jos teini karkailee
Kyseinen poika on käsittääkseni sijoitettu Nuorisokotiin tai vastaavaan! Eikä silti tarvi olla kotioloissa vikaa stn.
Silti pojan kotina toimii tuo sijoituspaikka, joten kotioloissa on vikaa
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Kyllä ne teinit karkailee vaikka olisi miten hyvä perhe. Turha alkaa syyllistää vaan ennemminkin auttamaan.
no ihan kuin tämän mitättömän palstan kautta voisi auttaa.....
Eli jos mitättömällä palstalla ei voi auttaa niin sitten voi syyllistää...jep jep...
no miten sä muka täältä autat.. lähetät halausmerkin? hah, ei näiden kautta voi auttaa. ja oman mielipiteen voi aina tuoda ilmi, eikä se tarkoita aina syyllistämistä, ja juuri tämän vanhemman syyllistämistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Kyllä ne teinit karkailee vaikka olisi miten hyvä perhe. Turha alkaa syyllistää vaan ennemminkin auttamaan.
no ihan kuin tämän mitättömän palstan kautta voisi auttaa.....
Eli jos mitättömällä palstalla ei voi auttaa niin sitten voi syyllistää...jep jep...
no miten sä muka täältä autat.. lähetät halausmerkin? hah, ei näiden kautta voi auttaa. ja oman mielipiteen voi aina tuoda ilmi, eikä se tarkoita aina syyllistämistä, ja juuri tämän vanhemman syyllistämistä.
Soitin ainakin puhelun ja sielläpäin nyt tietävät ystävät, että on kadoksissa....
 
,
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Kyllä ne teinit karkailee vaikka olisi miten hyvä perhe. Turha alkaa syyllistää vaan ennemminkin auttamaan.
no ihan kuin tämän mitättömän palstan kautta voisi auttaa.....
Eli jos mitättömällä palstalla ei voi auttaa niin sitten voi syyllistää...jep jep...
no miten sä muka täältä autat.. lähetät halausmerkin? hah, ei näiden kautta voi auttaa. ja oman mielipiteen voi aina tuoda ilmi, eikä se tarkoita aina syyllistämistä, ja juuri tämän vanhemman syyllistämistä.
Soitin ainakin puhelun ja sielläpäin nyt tietävät ystävät, että on kadoksissa....

plaah tohon kuvaukseen sopii varmasti aika moni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja heluna:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perustaa facebookkiin ryhmä, sinne alkaa nopeesti kerääntyä ihmisiä.
Niinpä! Ja sana leviää kulovalkean tavoin.
ei hyvänen aika.,, miten olisitte pärjänneet ennen ilman noita kirjojanne.....
:D
Jaa, hyvähän se on, että nykyään kaikki asiat pystyy levittämään maailmanlaajuisesti muutamassa sekunnissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heluna:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perustaa facebookkiin ryhmä, sinne alkaa nopeesti kerääntyä ihmisiä.
Niinpä! Ja sana leviää kulovalkean tavoin.
ei hyvänen aika.,, miten olisitte pärjänneet ennen ilman noita kirjojanne.....
Kylläpä sitä on varmaan pärjätty mutta miks pitäis kieltäytyä semmosesta asiasta mitkä oikeesti voi helpottaa tässä(kin) asiassa?
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja heluna:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perustaa facebookkiin ryhmä, sinne alkaa nopeesti kerääntyä ihmisiä.
Niinpä! Ja sana leviää kulovalkean tavoin.
ei hyvänen aika.,, miten olisitte pärjänneet ennen ilman noita kirjojanne.....
:D
Jaa, hyvähän se on, että nykyään kaikki asiat pystyy levittämään maailmanlaajuisesti muutamassa sekunnissa.
no voi teitä,,,
 
Tossa kymmenen vuotta sitten nämä asiat olivat melko liki omaa elämää. Silloin 13-14-vuotias tuttu poika, Mikkelistä sekin, otti aina välillä "hatkat". Soitteli usein niiltä reissuiltaan. Tonne ne etelään aina lähti, Helsinkiin, Riihimäelle - sinne kai useimmiten. Aina se palautettiin muutaman päivän kuluttua jotain kautta takaisin. Asui silloin perhekodissa. Omissa vanhemmissa ei mitään moitittavaa, mutta kun ei suju niin ei suju - toiset vaan on ihan täysin mahdottomia, eikä niitä saa pysymään kurissa ellei telkeä joka halvatun ikkunaa ja tuuletusräppänää kaltereilla.

Toivottavasti tämäkin karkulainen sieltä pian taas palailee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Kotioloissa on pakko olla jotain vikaa, jos teini karkailee
Kyseinen poika on käsittääkseni sijoitettu Nuorisokotiin tai vastaavaan! Eikä silti tarvi olla kotioloissa vikaa stn.
Silti pojan kotina toimii tuo sijoituspaikka, joten kotioloissa on vikaa
Voi elämän kevät...sinähän sen varmasti tiedätkin.Oletko koskaan kuullut että kotioloissa ei tarvitse olla vikaa ja silti lapsi voi olla sijoituspaikassa muista syistä.
 
vieras
Juu, itse olin teini pahimmasta päästä eikä kotioloissani ollut mitään vikaa. Vanhempani yrittivät kanssani kaikkea, laitokseen olisin mielestäni silloin kuulunut. Eli vanhempien syyllistäminen turhaa, jos on yhtä vaikea teini kyseessä kun itse olin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, itse olin teini pahimmasta päästä eikä kotioloissani ollut mitään vikaa. Vanhempani yrittivät kanssani kaikkea, laitokseen olisin mielestäni silloin kuulunut. Eli vanhempien syyllistäminen turhaa, jos on yhtä vaikea teini kyseessä kun itse olin.
Mut niinhän se menee että kaikki pannaan vanhempien vastuulle ja syyksi. Se alkaa jo sieltä kuivaksi oppimisesta ja jatkuu teini-ikään saakka. Vain kasvatus ja kuri merkkaavat, ei yksilöllisyys ja lapsen oma pää huolimatta kodista.
 

Yhteistyössä