pitäskö mun käydä kuksimassa ulkomaalaista ukkoa, jotta saisin kauniin lapsen?

  • Viestiketjun aloittaja uusi tulokas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jonna lisää:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
kannattaa, ja tulis varmasti terveemmät geenitkin kun vähän sekottus, meillä pienellä suomalaisella kansalla on aikas sairasta ja suppeeta tää geeniperimä....
ja tämän olen siis lukenut, ihan itse se huippu geenitutkija leena palotie on näin "suositellut"
Näin meille sanottiin neuvolassakin aikoinaan kun kuulivat, että lapsen isä on ranskalainen... :D
Tuohon kauneuteen sanoisin, että tuskinpa se kansalaisuudesta riippuu minkä näköinen se lapsi on. :)

 
puh
Joillain on tapana kerätä tuota geeniperimää oikein urakalla. Eräällä YHlla on kolme muksua eri lahjoittajien kanssa.
Mitä kun alkavat kysyä isiään, sanooko että tuolta lähipubista ne tais löytyä...
 
poriist
mun isäni on välimerelt ja itse olin supisuomalaisen näköinen (mm. siniset silmät ja vaaleanruskea tukka). Ainoa että mun nimi on erikoinen....

Enkä ole muuten tippaakaan karvainen...

Et ei ne kaikki ulkomaalaiset ole tummia ja karvaisiakaan....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Onpas taas niin vitsikästä.Jos ei pidä ulkomaalaisista niin ei tarvi kuitenkaan vittuilla.

Tämä ei ollut ap:lle.
Miksi taas saa haukkua suomalaisia ja väittää että ulkomaalaisen kanssa saa kauniimmat lapset? Eli suomalaiset lapset saa leimata rumiksi ja se ei ole rasismia...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
kannattaa, ja tulis varmasti terveemmät geenitkin kun vähän sekottus, meillä pienellä suomalaisella kansalla on aikas sairasta ja suppeeta tää geeniperimä....
Länsi- ja itäsuomalaisilla on suurempi geneettinen ero kuin suomalaisella ja saksalaisella eli ei todellakaan ole suppea geeniperimä Suomessa.

Kaikilla kansoilla on geneettisiä sairauksia, suomalaiset eivät ole mitenkään poikkeus tässä. Monella kansalla niitä on vielä huomattavasti enemmän kuin suomalaisilla.
 

Yhteistyössä