pitäskö mun pakata ukolle tavaroita

Eilen lähti ovet paukkuen juomaan eikä voinu taas pitää lupaustaan selvästä viikonlopusta. Tais olla lopullista nyt kun mä en jaksa jäädä aina kakkoseksi pullolle ja kuunnella päälle haukkuja miten paska oon... Aiko etti itelleen paremman emännän kun ei tämmösellä pas*alla mitään kuulema tee...
Pitäskö pakata sille kassi vaatteita jotka voi noutaa jossain vaiheessa ovelta ja mennä matkoihinsa? Ei jaksas kattoa sitä täällä jos tulis ite ehkä pakkaamaan. Ei se tosin taida olla tulossa ihan heti mut kai sitä jossain vaiheessa rupee paskaset kamppeet vit**aa...
 
Pihalle vaan, vaikka sattuis kuinka. Tollasta paskaa ei tartte kenenkään sietää. Ite oon kattellu vierestä ku kaveri tuhlas 10 vuotta elämästään samassa tilanteessa. Onneks nyt näyttää löytäneen uuden kelvollisen miehen.

Parempi olla yksin ku huonossa seurassa.
Kamat vaan jätesäkkiin ja pihalle. Sit pistät tekstiviestin että tavarat on noudettavissa, mielellään ennen sadetta.
 
:hug: Ei sun tosiaan tarvii tuommoista ukkoo kattoo! Kuten joku jo sanoikin, niin parempi yksin kun huonossa seurassa, mutta voisin lisätä siihen vielä että parempi yksin yksin kuin yhdessä yksin! Jos ymmärrät mitä tarkoitan? Ero aina rankka, vaikka suhde oliskin huono, mutta kyllä siitä selviää.. Ei lapsillakaan ole hyvä olla, jos äiti kärsii.
Tsemppiä! :hug:
 

Yhteistyössä