"pitkä kierto"

Laitoin tän nyt tännekin, jos jollain olis samankaltasia kokemuksia? Tuolta laihdutus puoleltakin kyselin...
Mulla laihdutusta nyt 7 viikkoa takana painonvartijoiden pisteitä laskien. Painoa on tippunut 6 kiloa. Edelliset menkat tuli muutaman päivän etu ajassa (kp29) ja seuraavia ei ole kuulunut (nyt kp36). Ehkäisyä ei ole käytössä, toinen lapsi on haaveissa. Tänä aamuna tein kuitenkin raskaustesti joka näytti negatiivista.
Nyt mietiskelen että mistä tää "pitkä kiero" johtuu... Voiko olla syynä laihdutus??? Muilla vastaavia kokemuksia?
 
kn:ään ei kannata luottaa, mä plussasin ja kn on keskivälil ja vähäse auki ja pehkeähkö.. mut pitkät kierrot ny johtuu mistä millonkin, jos on jättäny esim pillerit västikään tai sit jos on imettäny tai jos stressiä tms..
 
Mut millanen sen kn:n "pitäis" olla? Ja pillerit oon lopettanu kaks vuotta sitte, imetyksen lopetin 8kk sitte, eikä stressiäkään ole... On tää vaan ihmeellistä! Mulla ei ole koskaan kierto heittäny muutamaa päivää enemmän, eikä menkat oo koskaan jääny väliin, paitsi tietyst raskauden aikana. :D
 
Voihan sulla olla, että ovis olisikin ollut myöhemmin kuin normaalisti ja näin kierto on pitkittynyt - tai sitten ovista ei ole ollut ollenkaan. Ehkä laihdutus on vaikuttanut jollain tavalla hormoneihisi, vaikka paino onkin terveellisen hitaasti pudonnut. Vaikea sanoa. Itselläni rajumpi laihdutuksen aloitus (eli paino tippui nopeasti lyhyessä ajassa) pari vuotta sitten johti vuotohäiriöön ja joka korjaantui vasta keltarauhashormonilla. Muuten mulla onkin aina ollut suhkot säännöllinen kierto. Naisen hormonitoiminta voi joskus olla arvoituksellista...
 
Mulla aina välillä nipistele maha ja välillä sattuu kovempaakin, enemmän oikeelle puolelle alas. Kn oli muutama päivä sitte tosi ylhäällä ja kiinni ja kovahko. Tänään se oli alempana, auki ja pehmeämpi. Oisko menkat tuloillaan???
 
voi se kierto venyä tuon laihduttamisenkin takia... itsekin syksyllä laihdutin ja kyllä vähän epäilen että myös se saattoi vaikuttaa kierron heittelyyn. Toisaalta, muutamissa kierroissa on "o-oireilut ollut minimaalisia jos ollenkaan ja niissä kierroissa on tuota venymistäkin ollut...
 

Yhteistyössä