Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

Voi saasta!!! Hemmetin terveyskeskuslääkäri EI VOINUT ANTAA LÄHETETTÄ puhelimessa vaikka olen käynyt vastaanotolla jo aiemmin ja otettu lapsettomuuteen liittyviä verikokeitakin... Kuulemma pitää varata aika ja tulla sinne paikanpäälle... Meidän terveyskeskuksessa aika menee parin kk päähän ja itse lääkärikäynti ei taatusti yli 2min kestä.... Kättely lappu ja laskutus on vaan. Vien siinäkin taas jonkun muun sitä enemmän tarvitsevan ajan ihan turhaan kun sen lapun olis vaan voinu pistää menemään.... :kieh:

Mistä mä nyt sen lähetteen helpoimmin hommaan?? Olisko ideoita.... Tuota terveyskeskuksen äijää en haluais mennä tapaamaan enää.... Murrrrrr...
 
vesimies kiitti! :) tsemppiä sulle!

yrittäjä yhtä vaikeeks meni munki lähetteen saanti sillo tk:n kautta..mua pompoteltiin omalääkärin, työterveyslääkärin ja neuvolan väliä kunnes sain lähetteen..koko show kesti lähes kolme kuukautta*huokaus*

on: mulla pp6 ja hyvällä mielellä oon edelleen jaksanu pysyä! Ensviikon keskiviikkona veritesti, mut meinasin testata herkällä testillä sunnuntaina, ku mul on loma ja miehellä vapaapäivä. :)
 
Halle> Ai tää voi mennä vielä noinkin vaikeeks?? HUH!!!

Mä tässä mietin pistänkö itseni tk:n kautta ja odotan sitä aikaa toista kuukautta jotta pääsen jonottamaan puolisen vuotta tyksiin... Voisin ihan yhtä hyvin mennä yksityiselle ja anoa sieltä lähetteen ja saisin sen hetimiten...

Taidanpa mennä sitä reittiä tällä kerralla... Jos sekään onnistuu??
 
Tänään aloitan inssi hoidot, eli clomit aloitan illalla ja pitää mennä käymään pistos opetuksessa, kesällä hoidot ei kuulemma onnistu, mutta syksyllä kokeillaan uudelleen jos (tekisi mieli kirjoittaa kun, mutta ei maalailla piruja seinille, on niin tottunut jo että kyllä ne kuukautiset sieltä aina alkaa vaikka ei tarvisi) ei tämä hoito onnistu nyt.
 
HalleB, mitäs sinne kuuluu? Testasitko sunnuntaina?

Yrittäjä, me saatiin yksityiselle lähete ilman miehen simppanäytettä. Eli näköjään riippuu paikkakunnasta.

Toivotonta, meillä osunee inssihoidot samoihin aikoihin... :)

Oma napa odottelee menkkojen alkua, että pääsee varaamaan aikoja ekaa ultraa ja inseminaatiota varten. Mutta, mutta... Tänään on kp32 eikä menkkoja näy. Yleensä kierto on 28-32 päivää eli kp32 tulee jo tiputtelua. Olen nyt loppukierrossa ollut havaitsevani hieman erilaisia oireita kuin aikaisemmin - mutta toisaalta niin on tapahtunut joka toisessa kierrossa. Eli ei mitään syytä odottaa, että tämä kierto olisi jotenkin erilainen. (Paitsi että irtisanouduin juuri töistä ja siirryn toisiin tehtäviin - eli jos Murphy on hereillä, niin tässä kohtaa raskaus kuuluu alkaa). :LOL: Testejä on tullut tehtyä niin paljon, että varmaan vasta lauantaina testailen (kp37) jos ei kuulu. Ei jaksa pettyä enää.
 
yrittäjä kannattaa mennä yksityisen kautta!

Toivotonta toivotaan, et eka inssi tuo plussan!:)

Opaali sulle toivon myös ekasta inssistä plussaa, jos ei oo jo nyt ihmettä masussa!:)
Mä testaisn sunnuntaina ja tänään pp13 negan vuotoa tullu jo lauantaista, mut luget pitää runsaamman poissa..huomenna veritestiin, jonka tuloksen saan vasta torstaina ja sillon saan lopettaa vasta luget.. :/
Meillä ei oo pakkasessa mitään, joten koko homma pitää alottaa alusta. Tällä kertaa meille vaihetaan lääke ja kokeillaan lyhyttä kaavaa..mut se on vast sit marraskuussa :'(
 
Voisko se olla....? Kävin hakemassa Apteekista Predictorin testin ja siitä tuli ihan selkeä haamu testiajan sisällä nyt iltapäivällä. Oon tuijottanut tota tikkua hämärässä, keinovalossa ja luonnonvalossa ja edelleen siinä on se haamu.

Mitäköhän nyt pitäisi tehdä? Iloita / ottaa rauhassa / huolehtia mitä sitä onkaan tullut tehtyä / epäillä testitulosta / kertoa jollekin? Kääk. Taidan jatkaa töiden tekoa, niin saa edes jotain tehtyä.

Toinen testi on vielä paketissa. Pitäisikö se tehdä huomenna aamulla vai vasta parin päivän päästä.
 
Kiitos vesimies ja Halle! Tänään aamulla pissasin kaksi viivaa tikkuun, joten on kai se uskottava, että tällä hetkellä olen raskaana. Jee! Vaikka ei tämä olo kovin varmalta tunnu. Ekaks pitää varmistua, että oikeassa paikassa kasvaa joku pikkuinen... Mutta kaikki aikanaan.

Mä hiljenen (toivottavasti pysyvästi) tältä palstalta.

:heart: Toivon sydämestäni teille onnea (ja kärsivällisyyttä) hoitoihin! Te olette kaikki ansainneet oman pikku nyytin! :heart:
 
Onnea Opaali!!

Kopsaanpa huvikseni tuolta vauvakuumepuolelta mitä tänään oivalsin...

ON... Helvetin luget... Mä mietin kun ava-klinikan lääkäri kysyi tarkennusta mitä "sivuoireita" mulla oli lugesteronista tullut että en sitten kahta kiertoa enempää käyttäny... No mietin siinä sitten pääni puhki mitä ne olis ollu, mutta NYT MÄ MUISTAN!!! Hemmetti näähän sekotti mun pään!! Ihan järkyttäviä kiukkupuuskia ja hermostuneisuutta. Minähän uhosin että en edes halua tulla raskaaksi jos mun pääkopassa alkaa tälleen napsumaan.

Alavatsassa on jumalaton paineentunne ja tissit kihelmöi ja turboilee. Hermot heittää ihan häränpyllyä ja järkky raivonpuuska heti jos pääsee nälkä yllättämään. Ei kuulu yhtään mun viilipyttyluonteeseen. Kyllä mut saa suuttumaan, mutta ei se mun käytökseen normaalisti vaikuta. Nyt en vaan saa hillittyä hermojani. :(

Mä oon ymmärtäny että nää luget on kaikkien hoitojen höyhensarjalaisia... Tarkoittanee siis että jos joudun jotain muuta käyttämään joskus niin mies ehkä joutuu muuttamaan siksi aikaa eri paikkakunnalle :LOL: Mä oon niin ihmeissäni että minustakin saa kuoriutumaan kunnon vikinävaimon ja hermokimpun :D
 
Heippa!
Olen ihan uusi täällä sivustolla :) Mahtuuko mukaan vielä?
Yritystä ollut jo 01/06, 1 inssi takana ja nyt tällä hetkellä 3 ICSI menossa siinä vaiheessa että nyt on 7 päivä siirrosta. 3.6 saisi raskaustestin tehdä. Punktio oli aika kivulias, nyt ehkä 3 päivä kun ei ole oikeastaan pahemmin kipuja.
Rinnat on kipeänä, yöllistä palelemista (viime yönä piti kesken unien laittaa enemmän päälle ku oli niin kylmä! :LOL: ) ja välillä saattaa jotain nippailua ja huonoa oloa olla.

Pää meinaa hajota kun koko ajan tutkii itseään! :kieh:
 
Moikka! Meillä takana kolmas inssi ja eilen aamulla tehty raskaustestin haamu muuttui parin tunnin kuluttua kp 1:ksi ja runsaaksi vuodoksi, eli kohti neljättä inssiä mennään. Sitten onneksi paussia hoidoista 3-4 kk. Huomenna ilmeisesti alkaa piikittelyt, ekaa kertaa mulla.

HalleB, laitatko mulle siis 4. inssi tonne etusivulle. Voimia sinulle kovasti :hug:
 
yrittäjä mulla on noi keltarauhashormonit aiheuttanu kans vaik mitä.. :hug:

tervetuloa Marcy :flower: Mikä oli tulos?

Terhi :hug: toivottavasti neljäs inssi tois pysyvän plussan! :heart:

on: alkuviikosta mieli oli todella maissa..nyt näyttäis helpottavan..:) vauva-haaveet on nyt jäähyllä..

Mukavaa ja rentouttavaa kesää kaikille!
 
Opaali, onnittelut plussasta!!

HalleB, pahoillani ettei vielä tulosta tullut!!!! Toivottavasti seuraava kerta tärppää! Sullekin tulossa pakollinen kesätauko???

Mä oikeestaan viihdyn nytten tällä kesätauolla, kun ei tartte stressata kierron kanssa. Tai niin mä luulin.. Menin ostamaan ovistikkuja ja koitan vähän kattella, ett tulisko sellasta.. :D Jos vaikka sais vanhoilla kunnon keinoilla jotain aikaan.. Niillä tosin ei tähän mennessäkään oo mitään tapahtunut.. :D Mutta vielä ei oo ees siitä ovista bongattu ja käyn taas hätäileen..:( Mitä jos sellasta ei näykään???? Siinähän ois sitten syssyllä ihmettelyä, kun hoitoihin mennään..
 
HalleB puhut asiaa, nyt nautit parisuhteesta ja koirista.

Meillä 2. inssi varmaan maanantaina tai tiistaina. Mulle siis tehty 90-luvulla 3 inssiä, mutta 2. inssi nykyisen mieheni kanssa. Syksyllä kokeillaan puregonilla inssiä, vaikka lekurit suosittelevatkin IVF:ää.
 
Heippa!
Onko kellään täällä käynyt näin:
Miehen siemennestetutkimuksen tulokset tulleet eikä siittiöitä ensinkään.. Ei liikkuvia eikä kuolleita eikä eläviä eikä mitään! Siis ihan oikeasti ei YHTÄÄN siittiötä näytteessä.. Torstaina lääkäri? Mitä tästä eteenpäin tapahtuu? Pelottaa :'(
 
kaz
Hempu86la :'( :hug: Biopsia on seuraava askel. Tässä vasta yksi piinailija saikin plussan, jonka miehellä ei ollut normaalista näytteestä löytynyt mitään, mutta biopsiasta oli löytynyt. Sen jälkeen ICSI löytyneillä siittiöillä ja plussa. Elähän masennu :saint:
 
Mahtuuko vielä yksi uusi mukaan? Meillä yritystä takana 7/04 lähtien, silloin heti tulin raskaaksi mutta sain keskenmenon viikoilla 12. Sen jälkeen ei olekaan tapahtunut mitään :( Nyt on takana eka IVF, huomenna verikoe että onko onnistunut vai ei... Toisaalta jännittää, toisaalta tuntuu ettei vieläkään tärpännyt... Pitäisi kai yrittää olla positiivisella mielellä, mutta ei oikein onnistu. Seuraava yritys, eli PAS, menee sitten kuulemma elokuulle kesälomien takia, eli kesä pyhitetään täälläkin sitten itselle, parisuhteelle ja koirille =) Ihanaa, kun löytyi "kohtalotovereita", välillä on tuntunut että on ainoa joka näiden asioiden kanssa painii :/
 
Täälä ois taas alkanu kierto alusta, täällä hetkellä kp7 menossa. Oli 3 päivää lyhyempi kierto eli normaali kierto lähenee :D ennen ollu keskimäärin 33 nii nyt oli vaa 30. Varmasti on sen takia ku alotin laihduttaan oikein kunnolla tossa ennen ovista. Huomenna on kuukausi takana dieettiä (kohtahan se ovis taas kolkuttelee ovella kaiketi!) ja sit mittailen senttejäki et paljo on laihtunu.
Nii sain tulokset niistä verikokeista ja ne oli ihan normaalit eli ilmeisesti oviskin siis tapahtuu. Ainaki sen lääkärin mukaa. Ei oo niitä tutkimusjono tietoja tullu vielä mut emmä ees tiedäkää et millo ne pitäs tulla.. Mies ei oo vieläkää saanu aikaseks sitä omaa näytettä viedä.. En tiiä millo saakaa :D Pitänee patistella sitä vähä...

Sori tää pelkkä omanapaisuus...

Onnea Opaalille ja Marcylle :flower:
 
kaz :hug:

Täällä ollaan kyllä niin romuna kun voidaan ja molemmat.. Oon tänään suuntaamassa työterveyteen puolen tunnin sisään itkemään pahaa oloa.. Koitin olla viikonloppuna töissäkin, kun ei voinu jättää työkavereita pulaan, mut paha ollahan sielläkin oli.. Pelkkää itkun vääntämistä.. Ilmeisesti tulee tapahtumaan niin, et kun sain sillon ajan kunnalliselle 4.10 (onneks en perunu sitä ) niin nyt kesän aikana tutkitaan mahdollisimman paljon mitä pystyy ja sitten syksyllä siirrytään kunnalliselle.. Meillä kun ei ole tollasia 4.500e rahoja 15% onnistumismahdollisuudella laittaa ICSI hoitoihin.. Mikäli niitä meille tehdään.. Kattoo mitä se lääkäri sanoo.. Kyllähän meillä siis ilmeisesti on mahdollisuus saada omia lapsia lääkärin avulla, kunnes lääkäri toisin toteaa.. Mut pessimisti ei pety.. En ikinä uskonu, että tulee noin radikaali tulos.. Huoh :'(

timotei tervetuloa :) Voi hitto, täytyy nostaa hattua teille, olette kuitenki yrittäneet jo ihan tajuttoman kauan. Toivottavasti nyt tulee tulosta! Mikä on muuten tuo PAS? :)

Muoks... Kävin työterveydessä ja sain viikon sairaslomaa, sekä keskiviikolle akuuttityöryhmään mielenterveyskeskukseen ajan keskustelemaan. Myös vatsavaivoihin sain lääkityksen nyt sitten..
 

Yhteistyössä