pitkäaikaisia kirjeystäviä

Heipsan :)

Haen pitkäaikaisia kirjeystäviä läheltä ja vähän kaempaakin.Ei yhden kirjeen kirjoittajille.Asustelen täällä Hollolassa aviomieheni ja kahden ihanan poikani kans.4v ja 1v.Harrastan:kirjeenvaihtoa, tällä hetkellä on 20 kirjekamua,hyvin olen ehtiny kaikille vastaamaan, muutama uusi on kyllä tervetullut:)Olen harrastanut kirjeenvaihtoa 20vuotta.Luen paljon lähinnä elämänkertakirjoja,lenkkeilen,pyöräilen paljon. uimassa käyn kesät talvet,avantouinti on ihanaa:)

Olen 28v.

Luonteeltani olen:huumorintajuinen, rehellinen,luotettava, iloinen, välillä vähän turhan kärsimätön,järjestelmällinen,olen kuulemma kova puhumaan ainakin kun muhun paremmin tutustuu:)
Uusia kavereita kyllä kaipaan, tuntuu niin tylsälle kun vähän hyviä kunnon ystäviä.
jepulis..
jään odottamaan kirjettäsi :hug:

Heidi
Terveystie 31 B 6
15870 Hollola

 
Tässä olis 27-vuotias äippä Lahdesta.Minulla on 2v100kk:n ikäinen poika.Perheeseen kuuluu myös mies,ja kissa.Olisi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
 
Täällä ilmottautuu 27v kolmen naperon äiskä (pojat 9v ja 7v ja neiti 4v) joka vasta muuttanut lahen seudulle. Olis kiva saaha niitä Omia kavereita,kun vanhat jäivät parin sadan kilsan päähän. Perheeseemme kuuluu myös mies ja hänen tyttönsä (6v) ja miehen rakkaat akvaariofisut :p Lisää musta ja meistä kuulee osoitteessa miitu80@hotmail.com. Myös tytteli81 on tervetullut postilaatikkooni! =)
 

Yhteistyössä