Pitkähiuksiset pikkupojat ovat tyttömäisiä

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
dr
Alkuperäinen kirjoittaja ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja hetero:
Ei muuta kuin hame päälle ja sinne pride partyihin.
Just samaa funtsin.

Tukehduin melkein nauruun, kun luin tämän! Yhdistääkö joku tosiaan vielä tänä päivänä hiusten pituuden ja homouden??!! :D :D Oikeasti??!!

Itse tunnen toistakymmentä homoseksuaalia miestä, eikä YHDELLÄKÄÄN heistä ole PITKÄT hiukset!

Heh, kaikkea sitä lukee...
 
Grace1982
Niinhän ne ovat, mutta minäkään en ole raaskinut antaa leikata poikani pellavaa kiharatukkaa kuin aina vähän, mutta ei se nyt niin ylettömän pitkä ole, vain leukaperiin asti. Kaikkein pahin oli kerran, kun yksi vanha mamma ihasteli: ''Onpas tyttö saanut äitinsä kauniit piirteet. Aatelisnenä kruunaa kaiken, lienee saanut isältään. '' Sitten poikani totesi kylläkin olevansa poika. Niin mamma näytti riemastuneelta ja totesi: ''Kyllä joku tyttö saa itselleen komean prinssin sitten joskus.'' :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja hetero:
Ei muuta kuin hame päälle ja sinne pride partyihin.
Just samaa funtsin.
No me ei varmaan viitsitä laittaa pojalle hametta mutta Pride kulkueeseen voidaan mennä jos täällä Tampereellakin sellainen on.
Pitkät hiukset on kauniit jos ne on hyväkuntoiset ja hyvännäköiset, oli ne sitten parrakkaan äijän, naisen, pikkutytön tai pojan päässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dr:
Alkuperäinen kirjoittaja ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja hetero:
Ei muuta kuin hame päälle ja sinne pride partyihin.
Just samaa funtsin.

Tukehduin melkein nauruun, kun luin tämän! Yhdistääkö joku tosiaan vielä tänä päivänä hiusten pituuden ja homouden??!! :D :D Oikeasti??!!

Itse tunnen toistakymmentä homoseksuaalia miestä, eikä YHDELLÄKÄÄN heistä ole PITKÄT hiukset!

Heh, kaikkea sitä lukee...
Mun kolmella homostävällä on kahdella kalju ja yhdellä lyhyet hiukset.
 
Grace1982
Alkuperäinen kirjoittaja C.S.I :
Grace, mikä ihme on ''aatelisnenä''? En ole koskaan kuullukkaa.
Aatelisnenä on sellainen suurehko, selväpiirteinen ja suora. Jotkut ihmiset puhuvat ''tuulenhalkojasta''. Enkä tarkoita nyt mitään kyömynenää. :)
 
lai-ne harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne harmaana:
entäs yhteishyvä-lehden takakannessa oleva lapsi? Onko tyttö vai poika?
Alempi kuva: poika
Ylempi kuva: tyttö
Aivan ja sillä pojalla on pitkät hiukset, nykyään vielä pidemmät ü
Meidän pojalla on suunnilleen tuo hiusmalli tällä hetkellä. :D
niin siis katsoin tarkemmin, kummassakin kuvassa on poika, sama poika. eli jos tarkoitat, että se ylempi, jossa sanoo "mä oon jo pakannu" on tyttö niin ei ole vaan poika :)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Mitäs sitten? Enkelin näköiset pojat on söpöjä, paljon söpömpiä kuin tavistytöt :D
Tarviiko poikien olla siinäkin parempia? :(
Täh? Makuasioita, ei niitä kannata ottaa niin vakavasti :D Minä olen nähnyt paljon enemmän söpöjä poikia kuin söpöjä tyttöjä mutta ei se silti miessukupuolesta parempaa tee. Voi jösses :D
no onhan ne arvostetumpia, oli tukkaa tahi ei.
 
Rukoilijasirkka
Tuli täst alotuksesta mieleen, että jännä juttu... nimittäin eilen jonkun mielestä pienirintaiset naiset näyttävät ilman paitaa kovaa pyörällä ajaessa pojilta/miehiltä. Mutta mitäs jos onkin pitkä tukka ja näyttää pojalta, niin silloinhan on tyttömäinen! Tyttömäisempi, kuin tytöt! Vai miten päin tätä asiaa pitäisi kääntää loppujenlopuksi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Totta puhut ap. Meidän pojalla ei tule olemaan pitkiä hiuksia niin kauan kuin äidillä ja isällä on asiaan jotain sanomista.
Ajatteleppas, jos se alkaa kaljuuntua vaikka 19 vuotiaana? Monet jotka kaljuuntuu alkaa kaljuuntua jo siinä iässä. Olisit vienyt poikasi parhaat tukkavuodet. Ei kuulosta reilulta.
 
anni
meidän poitsulla on pörröset kiharat, hänen lempivärinsä ovat pitkään olleet pinkki, palomiehen punainen ja oranssi ja hän rakastaa kaulakoruja :) mutta tytsyä hänestä ei saa tekemälläkään kun leikit ovat 100 prosenttisesti työkoneleikkejä...
siskolla on pitkät hiukset ja tyttöjen leikit nukenhoitoineen ja käsilaukkuineen, lempiväri on sininen enkä ole lainkaan huolissani että kummassakaan olisi jotain vikana...hohhoi.
 
Fyygeli
Meidän 8v pitkähköhiuksista poikaa on luultu tänäkin kesänä tytöksi monta kertaa, vaikka aina on poikien vaatteet päällä. Ei onneksi tunnu poikaa mitenkään häiritsevän. Saas nähdä miten kauan vielä menee että ei luulla tytöksi... :D
 
vieras
Meidän pojalla ei ole edes pitkät hiukset, mutta ne on ihan kiharat (korkkiruuvit, lähes afrokiharat). Ja tytöksihän häntä monet luulevat (varsinkin jos ei ole "värikoodausta" käytössä :D) Minkäs teet, joillain vaan on tietynlaiset vanhanaikaiset käsitykset.
 
ei juma
Onpa ny nii hirveen kamalaa jos pitkät hiukset.. ykski valittaa ettei anna pitkiä hiuksia.. lol... kyl nykypäivänä nää pitkä hiuksiset pojat on aliarvostettuja.. vapaa ajalla haukutaan saatanan palvojiksi ja lettikeisariksi ja koulus revitää hiuksii ja mollataa jne.. kattokaa vittuu itteenne ku housut jossai varpais.... ei pitkä tukkasis pojis oo mtn naurettavaa.. 80-luvul naurettiin ku oli lyhyt tukka, ihan oikein koska oon huomannu et lyhyt tukat rasistisia.. faijaki valittaa jtn paskaa.. kattokaa peilii saatana ku ei teidän siili tukat sovi ees teil.. kasvattakaa ees vähä pidemmät ku siili on naurettavinta mitä oon nähny
 
Peyote
Mutta ei huolta!! Sitten isompana ne pitkätukkaiset pojat ei enää yhtään näytä tytöiltä. :) meillä on kotona kyseisenlainen mörökölli eikä näytä tytöltä vaikka on kaunein koskaan näkemäni poika.
 
"Viivi"
Oikeestiko te aikuiset naiset arvostelette täällä lasten ulkonäköä hiusten perusteella?? Menkääpä sanomaan syöpää sairastavalle kaljulle pienelle tytölle että hän on ruma! Myötähäpeä tiedän puolesta..
 
vierailija
Siitä ei pääse mihinkään.
Jopa omaa poikaani on joskus joku sanonut tytöksi, vaikka omasta mielestäni ihan pojalta näyttää.
Taas poika on kasvattamassa pitkiä hiuksia itselleen ja auta armias jos yritän edes ehdottaa tukan leikkaamista 'siiliksi'. :/
Mulla oli pitkä kullan värinen tukka pienenä 2v olin ja kaikki mummot sanoi mulle kun olin rattaissa ett oi kun kaunis prinsessa äiti sanoi sitt ei, ku se on poika, vaikka ite sanon niin olin aika söpön näköinen 2v:nä nyt oon 24v "torttu tukka" mulla nyt on siis lyhyet sivut ja pidempi keskeltä päätä tai pään päällä siis
 
vierailija
Siitä ei pääse mihinkään.
Jopa omaa poikaani on joskus joku sanonut tytöksi, vaikka omasta mielestäni ihan pojalta näyttää.
Taas poika on kasvattamassa pitkiä hiuksia itselleen ja auta armias jos yritän edes ehdottaa tukan leikkaamista 'siiliksi'. :/
Musta pojat joilla on pitkät tai erityisesti keskipitkät on niin söpöjä voi että!!! Esim. Tää voi että mikä söpö poika söpöliini https://goo.gl/images/Uwiohg
 
vierailija
Pitkät hiukset ovat kauniimmat, oli kyseessä poika tai tyttö. Kunhan hoitaa niitä, harjaamattomat tulee leikata.

Teille ulkonäkö on ihmeen sukupuolisidonnaista, meillä mies meikkaa ja käyttää kynsiväriä, on pitkät hiukset ja käyttää monesti jopa (gootti)hametta.
 

Yhteistyössä