pitkästä aikaa

Huomasin tuossa että joskus toukokuun alkupuolella oli viimeksi tänne kurkistanut. Niin se aika menee ja kesällä varsinkin. Lomareissu takana ja tenavien pesisharrastus vie minunkin aikaa varsinkin kun olen lupautunut miesten peleihinkin lipunmyyntiin yms. Tulee pakollista ulkoilua ja näkee ihmisiä joita ei muuten juuri näkisikään kun toisella paikkakunnalla nyt käy töissä.
En tiedä onko tämä ikää vai ajattelutapa vai mikä mutta kun kesää odottaa, se tulee ja sitten ajattelee että se menee niin siinä menee taas yksi ja yksi vähemmän on enää edessä. En minä kuolemaa odota enkä pelkää, mutta muuten vaan laskee ajankulumista kesien mukaan, mutta tottahan se on että mitä todennäköisemmin on isoin osa kesiä jo takana, mutta jokaisesta menevästä ja tulevasta samoin kuin syksyn väreistä ja kaikesta nautin ainutkertaisena kokemuksena kuitenkin
Hyvää kesää kaikille.
Kuten sanoin niin ei tule palstalla enää juuri käytyä, se kenelle kirjoittelen säännöllisen epäsäännöllisesti, heille terveiset ja lupaus kirjoittaa joskus (muistutella saa ja pitääkin jos olen postilaatikkoa liian raskaalla kädellä joskus siivonnut) ja saa uudetkin sähköpostituttavuutta haluavat kirjoitella, postisoite löytyy profiilista ja oikean annan sitten
 

Yhteistyössä