Pituus ja paino Gallup

  • Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Duuni on tehnyt tehtävänsä ja olen saanut pari kiloa massaa. Kävin tänään rasvaprosenttimittauksessa. Painan 52kg, josta rasvaprosentti on 21.9, luustolihasprosentti 33.4 ja sisäelimissä oleva rasva 3. Ja pitkä olen 167cm.
Mä voin luovuttaa sulle mieluusti omistani. Tosin se ei ole kauhean kiinteää massaa se. :D :whistle:
Kiitos, mutta eiköhän tämä massa passaa mulle jo ihan riittävästi. :) Vaikka eipä sussakaan kyllä ainakaan näin silmämääräisesti mitään ylimääräistä kyllä ole. :)
 
Huumekoira
Yleensä painan 43 kiloa ja olen 152 cm pitkä. Olen kai hieman pullevoitunut. Näinkin on hyvä, mutta mieluummin pitäisin sen 43 kilon. Tai ei painolla ole väliä, vaan siltä, miltä näyttää. Nyt oon syönyt liikaa suklaata muutaman kuukauden vissiin.
 
vieras
170/64 ja pientä muokkausta niin oikein hyvä näin. :) Ilman herkkuja ym painoa olisi varmaan joku 5kg vähemmän muttei ole kiinnostusta elää niin tiukan ruokavalion kanssa.
 
Pituutta noin 168 cm ja painoa ihan liikaa, noin 65 kg. :ashamed: Pääsin jo 62 kiloon, mutta nopeastipa tulivat tämän herkuttelun seurauksena takaisin. :headwall: Mulla tavoitteena 60 kg ja sen jälkeen 55 kg, mutta edes tuo 60 olisi ihana saavuttaa, viimeksi olen niin vähän painanut vuonna 1998. :xmas:
 

Yhteistyössä