Pituus ja paino?

  • Viestiketjun aloittaja LiisuLilli
  • Ensimmäinen viesti
161cm ja kiloja on 50-55 välillä... :D

Paino heittelee, eikä meillä ole kotona vaakaa (onneksi, sillä seisoisin siinä päivät pitkät)... :whistle:

Paino punnitaan siskolla, anopilla ja vanhemmilla kyläillessä (jos muistan)... B)
 
162 ja puntarilla en ole uskaltanut käydä kuin varmaan jälkitarkastuksessa viimeksi (50kg) Painosta en tiedä, mutta eipä se aina paljon kerrokaan....liian laiha kuitenkin. Kädet aivan liian rimpulat ja jalat myös polvesta alaspäin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
162 ja puntarilla en ole uskaltanut käydä kuin varmaan jälkitarkastuksessa viimeksi (50kg) Painosta en tiedä, mutta eipä se aina paljon kerrokaan....liian laiha kuitenkin. Kädet aivan liian rimpulat ja jalat myös polvesta alaspäin :(

Ei muuta kuin likka menee nytt harrastamaan kansantanssia.....siinä alapää vetreytyy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
162 ja puntarilla en ole uskaltanut käydä kuin varmaan jälkitarkastuksessa viimeksi (50kg) Painosta en tiedä, mutta eipä se aina paljon kerrokaan....liian laiha kuitenkin. Kädet aivan liian rimpulat ja jalat myös polvesta alaspäin :(
Salille siitä, ja/tai pumppiin. Toimii loistavasti, kokemusta on :D
 
Turkilmas
175 cm on pituutta ja painoa suorastaan sikapaljon :ashamed: . Mä oon vaan ollut niin sujut kaikkien kilojeni kanssa ja kaikki arvot on olleet aina hyvät. En oo sitten kokenut tarvetta laihduttaa. Tai no joo, tottakai aina välillä, mutta kun ei oo selkärankaa niin ei. Kyllä mä kuitenkin haaveilen että vielä joskus olisin hoikka tai edes normaalipainoinen.
 

Yhteistyössä