Pituus, paino, vaatekoko gallua

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
vieras
165/87 40-42, L-XL
Oon muuten laittanut tänne kuvan "arvaa paljon painan",kun th ihmetteli mun painoa, koska en näytä yhtään siltä miltä puntarin viisarit näyttää. Yksikään teistä ei osunut lähellekkään, 65-70kg kohdilla meni ne teidän veikkaukset. Mut laihdutuskuurilla tässä ollaan :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
173/108 46-48
Täsmälleen samat mitat mun kanssa ja tuo vaatekoko myös,joissakin vaatemalleissa on kyllä 48-50 riippuu tosiaan vaatteen mallista.Mulla ylä ja alaosa eri kokoisia,on levee ahteri ja paksut reidet ja kapea yläkroppa.Parhaiten vaatteista istuu mekot.
 
JONSERED Karhunkantaja
173 cm tai sinne päin, painan kait n. 52-54kg ja vaatekoko... hmmm... 34 menee yläosan puolesta, 36 alaosan, mutta 38 pituuden, farkut 28" vyötärö ja kinttu 32" tai 34". Lastenosaston 165-170 cm on aika passeli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
173/108 46-48
Täsmälleen samat mitat mun kanssa ja tuo vaatekoko myös,joissakin vaatemalleissa on kyllä 48-50 riippuu tosiaan vaatteen mallista.Mulla ylä ja alaosa eri kokoisia,on levee ahteri ja paksut reidet ja kapea yläkroppa.Parhaiten vaatteista istuu mekot.
NOh, mäkin oon tunika tyttöjä tällähetkellä :ashamed: Ja juu, toi on se yleisin koko, mulla on jotain isompaa ja jotain pienempääkin, riippuu niin vaatteesta.
 

Yhteistyössä