Pk-seudun äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä?

  • Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti
Me ollaan Helsingistä. Autoa ei ole käytössä, mutta julkisilla toki päästään kulkemaan.
Riippuu ihan kellon ajoista, miten päästään ja kannattaako lähteä. Eli jos muualle päin lähdetään, niin mielellään heti aamupäivästä.
 
moi vaan kaikille.
Täällä myös mammakavereita kaipaava. Asutaan vantaalla ja 1 lapsi, kohta 2 vuotias. Keitä kaikkia tänne on jo kirjottanu? Kertokaa vähän ittestänne...
Me asutaan Länsi-Vantaalla, muutettiin kesällä Keski-Suomesta, mutta tuttua seutua on jo ennestään. Vaan yksi lapsi, eikä ihan heti suunnitteilla lisää. Mies töissä ja ite vielä hetken kotona tytön kanssa, pian täytyy palata työelämään...
Olisko joku oikeesti järkkäämässä jotain tapaamista? ootte kaikki mulle vielä ihan ventovieraita, mutta eihän sitä muuten tutustu jos ei jotain järkätä :)
 
Moikka!

Mä olen -84 syntynyt yhden pienen pojan äiti (8kk). Espoossaa asustellaan. Porista olen alunperin kotoisin. Pk-seudulle olen tullut töihin joten ei ole kovin paljoa tullut tutustuttua keheenkään. :( Nyt on alkanut todenteolla kaipaamaan aikuista kontaktia vaikka onhan tuon pojan kanssa ihana olla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Moikkamoi!

Täällä olis -88 vuoden mallia oleva äiti-ihminen ja 6,5kk vanha poika. Olen muuttanut pari vuotta sitten Lapista Helsinkiin ja nyt asustellaan Konalan Lehtovuoressa. Kellään kavereista ei ole lapsia niin olis ihana saada "lapsellisiakin" ystäviä :) Laittakaa viestiä paivio.ek@gmail.com
 
Täällä -87 syntynyt äippä jolla vuoden ikäinen poika. Asutaan Helsingin Käpylässä. Olis hauska tutustua! Olen Helsingistä kotoisin ja kavereita löytyy, mutta lapsellisia hyvin vähän. Espoo on meille aika vieras paikka mutta kaipa sitä löytää kun tahtoo!:)
 
Hellurei
ois kiva jos saataisiin joku tapaaminen onnistumaan :) Löytyiskö ens viikolle jollekkin aamupv:lle tai illemmalle (vaikka n.klo16 jälkeen) puistoon kavereita? :)
Ja voidaan siis tulla Helsingin tai vaikka Vantaankin puolelle julkisilla... Mut Espoo tietty helpoin kun asutaan täällä :)
Mut ilmoitelkaa itsestänne
 
Heipsan!
Me voitais tulla pojan kanssa puistoileen! Klo 16 jälkeen kävis hyvin kun silloin ei enää päikkäreitä nukuta :) Espoo ja Helsinki käy meille, Vantaa on ihan pimeetä aluetta mulle mut eiköhän sinnekkin perille löydettäis :D
 
Heippa! Vieläkö mahtuu mukaan?? Täällä olis -86 syntynyt 2 lapsen äippä, poika 3v ja tyttö 4kk :wave: =) Me asustellaan helsingissä, pukinmäessä.
Puistoilu / kahvittelu seuraa kaipailtaisiin..

SisunÄiskä missäpäin espoota asutte? Mä olen itse kotoisin espoosta, nyt vasta muutaman vuoden asunut helsingissä. Me käydään lasten kanssa espoossa melkein joka viikonloppu mun vanhempien luona, jos joskus kaipaatte puistoseuraa viikonloppuisin niin täällä olisi kavereita :wave:
 
PePa[ Mahtuu mukaan, täältä on varmaan suuri osa jo kaikonnut muualle ennen kuin mitään tapaamista on ees saatu aikaiseksi :D
Mutta me asustellaan Lippajärvellä, mutta helpolla lähetään muuallekkin Espooseen :) Onko sun tyttö syntynyt kesäkuussa? Mulla oli tytön laskettuaika kesäkuussa, mutta päätti tulla heinäkuun puolella kumminkin, kuten arvasinkin.. :D
Mutta ilmoittele jos ja milloin Espoon suunnille tuutte tai ootte, nii sovitaan näkeminen :) Ja mekin voidaan Helsingin puolelle tulla, mut puksuun en osaa julkisilla lähteä.... :eek:
Mistä päin Espoota olet muuten kotoisin?
 
Juu on syntynyt kesäkuussa, 27.6. Oli aika täsmällinen ku laskettu oli 26.6 :)
Puksuun on oikeestaan helppo tulla, junalla pääsee rautatieasemalta suoraan, joko puksuun tai malmille.
Oon kotoisin sieltä suomenoja-kaitaa väliltä :) Siinä suomenojan ja kaitaan välistä, olisko tarkemmin Hannus/Hannuksenmäki yms. Vanhemmat ja mun sisarukset siinä vieläkin asustaa ja siellä mä ravaan melkeinpä joka viikonloppu muksujen kanssa kun alkaa kotona seinät kaatuu päälle :D

En oikein tiedä helsingin puolella mitään kivoja puistoja muuta ku ne missä me aina käydään, malmilla ja puksussa, ei oo tullut pahemmin kotinurkilta lähdettyä kauemmas. En tosin kyllä tiedä espoossakaan pahemmin mitään kivoja :)
 
Minä ilmottaudun myös. Äippä vm-91. Esikoinen on nyt 1v10kk, ja toista odotellaan rv:llä 18.. LA 3/11 Vantaan Pakkalassa asutaan (tosin stadilainen oon, vuos ollaan Vantaalla asuttu ja totuttelua ollut kun ei metrolla enää kulje :D ) Olis kiva tutustua muihin joilla 08-09 vuonna syntyneitä lapsia ja odottavat toista/ on jo toinen lapsi. Kirjotelkaa s.postiin mieluiten, kun tänne vasta liityin nii hieman sekava sivusto :D >> pink.cat_@luukku.com
 
Ei tässä minnekään olla kadottu....! Ootellaan vaan et jos jollain tulis joku huippuidis ja joku oikeesti tekis päätöksen missä tavataan. Minusta joku ihan Hesan keskustankin puisto olis hyvä... Rautatieasemalle pääsee niin helpolla joka paikasta. Kaivopuisto on kaunis ja valtava=)
 

Yhteistyössä