Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

Moi,
Muakin voisi joku tällainen tapaaminen kiinnostaa tai jos joku jaksaisi lähteä käymään vaikka kävelylenkillä tms.

Oon 28v ja itä-vantaalla asun, joten esim.tuo jumbo sopisi oikein mainiosti!
Niin joo ja esikoista odotan, LA toukokuun alussa.
 
Heippa taas!

Mulle käy kanssa Jumbo, mutta nykyään ilta-aikoihin kyllä paremmin ku lapsi on hoidossa ja itse opiskelen. Tammikuusta alkaen menen harjoitteluun, joten tulee olemaan semmoinen perus 8-16 rytmi :) Viikonloput sitten tietysti myös käy.
 
Tervetuloa kaikille uusille :wave:
Mä voisin vaikka yrittää tohon mun ekaan kommenttiin päivitellä meidän kaikkien tietoja niin pysytään vähän kärryillä :)

Niin tosiaan, meillekkin käy parhaiten illat, mä oon ite päivisin 9-17 töissä.
 
Hei kaikille!

Ilmoittaudun mukaan :) Olen 28-vuotias esikoisen odottaja ja mieheni 27 vuotta. La 25.5., joten nyt menossa 14+3. Asumme Nurmijärven Klaukkalassa, mutta Helsingissä käyn töissä. Jumbo treffauspaikkana kuullostaa minustakin hyvältä. Toivottavasti joulun jälkeen löytyy päivää, jolloin mahdollisimman moni pääsisi paikalle. Onko muilla ollut millainen alkuraskaus? Itse olen ollut jo 6 viikkoa sairaslomalla niin kauhean pahoinvoinnin ja oksentelun vuoksi...eikä tunnu vieläkään helpottavan :(
 
Heips!

Oi kun kiva et tääl on tällanen ketju. Ite oon käyny enimmäkseen tuol vau.fi -sivuilla. Eli haluan ilmoittautua mukaan tapaamiseen! Nyt menossa rv 17+jtn, LA 6.5 niinkuin taisi olla jollain muullakin. Ikää 25v., miehellä 27. Alkuperäinen itähelsinkiläinen, sittemmin muuttanut Espooseen. Ketään omista ystävistä ei tällä hetkellä raskaana, et mukava päästä tapaamaan "kohtalotovereita". Sos.&terv. alalla töissä, pääsääntöisesti mulle kävis siis arki-illat. Mistä päin muuten Espoon odottajat ovat? Itse asustelen Tapiolan lähistöllä. Mulle käy kaikki ehdotetut: Kamppi/Itis/Sello/Jumbo.

Alkuvuodesta olisi mukava treffata. Päiväehdotuksia kehiin?

terv.MangoH
 
Huomenta mammat :wave:

Ajattelin nyt laittaa tänne linkin minkä kautta voitte liittyä buzzadoreiksi
Eli itse olen ollu siellä jo esikoisen odotusajoista ja päässyt mukaan moneen kampanjaan.
Tässä on ideana se että he aina hakevat tiettyyn kohderyhmään kuuluvia henkilöitä tällähetkellä varsinkin raskaana olevia ja pienten lasten (1.1.2011-31.12.2011) äitejä sekä teinejä (1994-1997)
Valituille lähetetään jotain tuotteita kotiin joita saa testata ILMAISEKSI ja niitä pitää jakaa myös kavereille ja ainoa asia mitä pitää tehdä on raportoida kampanjan jälkeen omat ja kaverien mielipiteet.

Itse olen päässyt mm. seuraaviin kampanjoihin: vauvanhedelmäsoseet ja lasten "smoothie"juomat, pepsodent white now, pakastepizzat yms.

Nykyään heillä on mahdollisuus myös päästä osallistumaan maksullisiin kampanjoihin jos itse haluaa. Itse en ole näihin osallistunut.
Eli jos te kuulutte kohderyhmään niin he lähettävät teille spostia ja saatte itse päättää osallistutteko vai ette

Tämä ei siis velvoita teitä mihinkään, teillä on vaan mahdollisuus päästä ensimmäisten joukossa kokeilemaan kaikkia kivoja juttuja :)

Jos kiinnostuitte niin liittykää tämän linkin kautta niin minä saan siitä värväämispisteitä ;)

Startpage | Buzzador

ninanina + pompula 13+3 :heart:
 
Moi!

Voisin myös tulla tapaamiseen, tällä hetkellä ei lähipiirissä ole kovasti odottavia tai ihan pienen lapsen kanssa kotona olevia kavereita.

Ensimmäistä lasta odotan, laskettu aika on 14.6.12. Olen juuri muuttanut Tikkurilaan Vantaalle, joten Jumbo käy hyvin.

Hannah78/33/ensimmäinen/Vantaa
 
Itsellä ollut myös aika rankka alkuraskaus: pari kuukautta kestävä jatkuva "krapula". Nyt alkaa jo helpottaa, mutta tosi voimakkaita päänsärkyjä on nyt tullut pahoinvoinnin tilalle. Melkein päivittäin joutuu kärsimään erittäin voimakkaista päänsäryistä :( Ei mene kuin nukkumalla ohi.
Mites muilla, minkälaisia oireita ollut/on?
 
Mulla on ollu oikeestaan tosi helppo tääkin raskaus.
Alussa jouduin muutamaan otteeseen halailemaan pönttöä, ainoo mikä on ollu vaivana on järkyttävä VÄSYMYS! Onneks nyt jo jonkunverran helpottanu, aluks oisin voinu nukkua kokoajan ja mies sai hoitaa kaikki jutut esikoisen aikana ku menin aina jo 7 aikaa nukkumaan :/
Nyt "innolla" odotan milloin alkaa kunnon ientulehdus (esikoisen aikana tuli tosi paha joka kesti noin vuoden verran eikä mitkään lääkkeet meinanneet auttaa) Nyt välillä tulee vähän verta ikenistä joten eiköhän se kohta ala :mad:
Niin ja nyt ku pääsin tähän "valittamisen makuun" ni lisätään vielä nää alaselkä kivut :( Nää on kyllä jotain niin inhottavaa että. Esikoisen aikana alko joskus rv30 ja nyt on jo välillä tehny tosi kipeää, saas nähä miten tää tästä kehittyy..

MUTTA kaikenkaikkiaan todella helpolla oon päässy ja toivotaan että näin jatkuisi loppuun astikkin :)

ninanina + pompula 13+6 :heart:
 
Mulla ei toistaiseksi ole mitään vaivaa, mutta alaselkä- ja liitoskivut ovat odotettavissa erittäin nopeasti. Viime raskaudessa alkoivat viikolta 10 ja sairaslomalle jäin viikolla 20 ja olin loppuun asti. Nyt kun synnytyksestä on 3kk eikä selkä ole vielä kunnolla palautunut niin kivuta palaavat entistä aikasiemmin ja aika nopeasti varmaan joudun sairaslomalle jäämään. Työhon palaan tällä viikolla ja se on erittäin selkää kuluttavaa.

4+3
 
Täällä ollut taas vähän hiljaiseloa.. Meillä siis ainaki tää loppuvuos tuntuu olevat kaikennäköstä ni pitäiskö miettiä niitä treffejä vaikka tammikuulle?
Ja miten porukoille käy parhaiten, töitten jälkeen vai vkl?
Meille käy joko arkisin klo 17.30 aikaan (paitsi tiistait) tai sitten sunnuntaisin pojan päikkäreitten jälkeen eli joskus klo 15 jälkeen :)

ninanina + pompula 14+3
 
Ninanina; mulla LA siis 11.5.2012, voi päivittää sen.

Ja tammikuu sopii oikein hyvin, loppupuoli mieluummin, ja ilta-aikaan tai sitten joku vkl (vaikka lauantai) myös päivällä. Silloin voisi samalla Jumbossa vähän shoppailla ;)
 
Jep, mulle käy kanssa tammikuun loppu parhaiten (joulukuu kiirettä, tammikuun alussa reissuun). Ja opiskelen tosiaan, että yleensä on illat ja viikonloput kyllä järjestettävissä ja myös joskus päivät (mutta päivätapaamisissa taitaisin miitata yksinäni vielä toistaiseksi...:).

Mulla on fyysisesti tähän asti (koputan puuta) mennyt kaikki taas oikein hyvin. Pahoinvointia ne perus viikot 6-12 mutta muuten ei oikeastaan mitään. Henkisesti on vaikeampaa, ällöttää paisua kuin pullataikina, pelottaa ja huolettaa miten kaikki menee jne. Mutta kyllä tämä tästä, alkaa helpottaa kun pääsee raskaudessa pitemmälle ja kaikki konkretisoituu. Ja varmasti myös, kun tapaa muita samassa tilanteessa olevia :).
 
Moikka kaikki!

Ajattelin tännekkin kirjoitella jos sais vaikka juttuseruaa muista odottajista sillä tuttavapiirissä ei kauheesti ole odottajia/jo lapsia saaneita. :) Oon 19 vuotias tyttö Itä-Helsingistä ja esikoista odotellaan. Nyt on menossa rv 17+5 ja LA 9.5.2012 rakenneultra 21.12. ja innolla odotetaan et jos selviäis kumpi sieltä on tulossa. :)

Sähköpostiakin saa laittaa senni-sofia@windowslive.com
 
senniy mahtavaa, etten oo se ainut juniori mamma täällä ;) !

Mitä teille kaikille kuuluu? En oo tännekkään paljoo kerinny kirjoittelemaan ku tää joulu ja muuton valmistelu vieny kauheesti aikaa :(

Ja muutenki oon ollu tosi väsyny nyt viime aikoina, ja poika valvottanu yöt ku pitäny omia fudis matsejaan masussa (selvästi äitiisä tullu, seuraava huippu futaaja ;) )

Niin ja hei pakko kai mun nyt on täälläkin vähän POKSUTTAA TÄNÄÄN RV 25+0 :heart:
 
Tänne ei kuulu mitään kummempaa, en oo jaksanu taas hetkeen muuta ku lueskella enemmän mitä muut on millekki palstalle kirjottanu..
Duunissa pinna kireellä erään työ"kaverin" kanssa ja vielä pitäis jaksaa äippälomaan asti joka alkaa VASTA huhti-toukokuun vaihteessa :stick:

Hassua että siellä poksutaan 25+0, täällä tasan 10vk vähemmän eli
TÄÄLLÄKIN POKSUTAAN 15+0 :heart:
 
Huomenta kaikki! Täällä ei vielä poksuta :( Odottelen jo kovasti koska alkais tuntemaan ensimmäisiä liikkeitä, menossa on nyt 17+5. Jotain "kuplia" tuntuu välillä, mutta niin vaikea tietää onko vauvan liikkeitä vai jotain suolisto-/mahatoimintaa... Mutta masu alkaa onneks kivasti jo pyöristyy :)
 

Yhteistyössä