Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

...varasin juuri eilen liput Babybioon, minä olen menossa katsomaan "Darjeeling limited" ja mies Shanekin tulee mukaan, kun hänellä on torstaisin aamupäivät vapaita. Meitä voi kyllä treffailla siellä eli tervetuloa seuraan, jos jotakuta kiinnostaa.
Wayne's Coffee Sanomatalossa kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta perjantaina 18/4 ja voisi tosiaan tavata aikaisemmin siellä vaikka 13.00 ja Kiasmaan sitten ilmaispäivänä. Eiköhän sinne kuitenkin mahdu, tilaa on? Itseä kiinnostaisi myös Espoossa Emma ja Weegee, kun en ole vielä käynyt.
 
Kenzie: mä oon menossa sinne babybioon :wave: Varoita miestäsi sitten: siellä meinaan on paljon tissit paljaana olevia naisia imetyspuuhissa :D (viimeksi en nähnyt yhtään miestä )

:muoks: en sittenkään oo vielä varma kumpaa leffaa meen kattoon... ilmoittelen sit!
 
Hyvä pointti Oikukas :ashamed: siis ensi viikon torstaina 17.4. on noi leffat. Mulla on se käsitys että osa noista leffoista mitä Kinopalatsissa näytetään tulee myöhemmin tennarin babybioon, voin olla toki väärässä. Ainakin nyt pari kuukautta seuranneena näyttää siltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suvitus:
Moi!

Mistä päin pääkaupunkiseutua olette?

Itse olen Helsingin Käpylästä ja lähialueelta olisi myös mukavaa saada seuraa lähipuistoihin jne.. :saint:

Suvitus+vihtori
Lähiseuduilta ollaan. :wave: Keskiviikkoisin on Intianpuistossa vauvakerho klo 10.30-12. Siellä olemme käyneet, mutta emme vielä oikein muuten puistoile, kun tyttö on vasta 10vkoa. =)

http://www.hel.fi/wps/portal/Sosiaalivirasto/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Sosiaalivirasto/Perheiden+palvelut/Leikkipuistot/Leikkipuisto+Intia/ap_intia_vkohjelma
 
voisin tul kans sitä -nyt tai ei koskaan- leffaa kattoo. tennarissahan ne alkaa 15 yli 11, joten nähdäänkö vaikka 10.15 (kerkee rauhassa ostaa liput ja karkit :) ja käydä vessassa ja hakeutua paikoilleen (ja vaihtaa vaipat jos tarvii niin ei tarvi heti sit leffan alkaessa). ja vaikka heti siinä pääovien (?, kampinkeskuksen puolen ovien) vieressä SISÄPUOLELLA ...elikkäst siinä lippukassoja vastapäätä? varmaan siellä on muitakin jo siihen aikaan, mut jos ne vaikka liikuskelis edestakaisin niin meidän treffiporukka erottuis patsastelijoina :D (jos siis uusia tulee jotka ei vielä tunne toisia naamalta) :)
 
pitäisköhän sinne varata liput? tavataan vaan tuntia aiemmin mut sit sais ainaki hyvät paikat :p ja pitäähän ne lunastaakin tuntia aikasemmin. en kyl tiiä onks baby biot yleensä täynnä kun en oo aiemmin käyny.

Mut jos varaisin vaikka 5 paikkaa jostain keskeltä? tuskin nyt enempää tulee ja jos tulee vähemmän niin lunastetaan vaan ne liput mitä tarvitaan :D

ja se lippukassojen edusta on hyvä paikka =)
 
Olen itse ollut paikalla aina heti kympin pintaan koska ylös ykkössaliin pääseminen vie aikaa kun on vaan kaksi hissiä. Lippuja ei tarvitse varata, ne myy vaan joka toisen. Mä voin patasatella maamerkkinä, siellä on aina paljon jengiä seisoskelemassa jonoissa etc. Meillä on oranssi-vihreät herqulekset, kolme pyörää. Päivänäytöksiin ei voi varata paikkoja etukäteen. Karkkia, limua ja poppareita voi ostaa salistakin, ne tuo sinne pöydän kiskaksi.

Nähdään to!

BiaBia ja Kilian
 
suvitus: Katoitko ton linkin? Siellä on joka kerta joku eri teema ja sit ihan kahvittelua, maksu omantunnon mukaan. Sinne voi pamahtaa paikalle ihan ilmoittamatta, toiminta on avointa siis. Vauvelit on n. 2-11kk vanhoja. Tuu ihmeessä sinne! :wave: Me ollaan käyty muutaman kerran siellä ja joka kerta on joku uusi vauvansa kanssa. Siellä on siis työntekijäkin paikalla, joka ainakin meidät toivotteli heti tervetulleeks. :)
 
Onko kukaan tulossa 17.4 kinopalatsin babybioon kattoon "27 Dresses"? Mä aattelin mennä sinne kun en ole kyseistä leffaa vielä nähnyt. Taitaa olla sit samalla mulla ja Henkalla eka kerta julkisissa kulkuvälineissä kun en taida keskustaan jaksaa autolla lähtee suhaamaan. Hui! Te jotka enemmän käytätte julkisia: Sanotaanko aikatauluissa (juna/bussi) että onko vuoro matalalattiaversio? Kun ainakin M-junassa on kumpaakin versiota ja se vanhanaikanen tuntuu näin etukäteen ajateltuna kauheen vaikeelta vaunujen kanssa...
 
hokkis: bussiaikatauluis (ainakin netissä ...linjaoppaassa) sanotaan että onko matalalattia (siis ainakin niitten vuorojen aikatauluis mitä mä käytän, en tiiä onko kaikkien), ratikoista ei ikinä tiedä, pitää vaan toivoa :D ja junista en osaa sanoo kun harvemmin (en ikinä ) käytän.
Niin ja piti sanoo että turha jännittää, bussilla ainakin on ihan iisi matkustaa vaunujen kans =)
Ja jos ei satu oleen matalalattiaversio, niin rohkeesti vaan ite ovenväliin ja huutamaan sisälle et josko joku vois auttaa nostamaan, ei se kulkuneuvo ennen mihinkään siitä lähde jos ihminen on välis, joten jonkun on pakko auttaa :D (käytän ite paljon ratikkaa ja niis on tosi harvoin matalalattiat, joten huutelen usein vieraille) :D

oikukas: mun tietääkseni ei oo sovittuja treffejä ennen torstaita. jos haluut vaikka itikseen (haluun shoppaa sinne) kahville ni voisin tulla sinne vaikka huomenna? =)

ps. pippuri: en oo unohtanu laittaa sulle niitä kuvia annan luota, en vaan oo saanu niitä vielä koneelle :)
 
emmie: joo! tuu ihmees, ihan varmasti kahvi maistuu :LOL: jee! mihin aikaan oot tulossa? pistä vaik tekstarii, mulle käy muuten milloin tahansa mut pappi tulee klo 14 ja silloin mun pitää olla kotona :) luultavasti/toivottavasti oot kuitenki liikkeellä jonku verran ennen sitä..

oon ollu tänää niin himotylsistynyt et tää onki illan piriste B)
 
oikukas: pappi tulee kyl sit aika huonoon aikaan B)
ei me kovin aikasin liikkeelle päästä kun poika heräilee yleensä yöuniltaan vasta 10-11 maissa... mut ilmoittelen sit ku tiiän mihin aikaan olisin siel. aion sinne siis joka tapauksessa, koska on pakko päästä lindexil =)
 
emmie: on itiksen lindexissä vauvanvaateosasto. Se on sielä yläkerrassa. :) Mennään muuten vaan sit perjantaina sinne messuille. Tästähän pääsee junalla hyvin pasilaan, niin tuun sit sillä. :)

Onko ketään jota huvittais lähtee myyrmanniin joku pvä ens viikolla?
 
anna: pe messuille on TOSI ok, koska aattelin sitäkin et se alkaa/aukee jo 10 aamulla sillon pe, niin silloin sinne kannattaa mennä heti, koska la ja su siellä on kaikki nekin tyypit hengaamassa jotka pe aamulla on vielä töissä! (mikä SE on?) B) shiva, sopiiko sulle pe myös?

:muokkaan: anna: en tiiä myyrmannista, mut teille mulla ainakin tulee bussi suoraan! :D (varmaan kyllä manskua pitkin (asutaan siis täsä näin) pääsee yhtä helposti myyrmanniinkin...? ) ...vai onko siellä useinkin tapana että on niitä pommi-iskuja? ;) en oo ikinä käynyt siel =) ...ma tai ti kävis
 
Me tullaan sinne tennariin sit torstaina 10.15! :wave:
Niin ja messuille voitas lähteä myös mukaan. Se perjantai on hyvä päivä mennä sinne.

Emmie Eipä niillä kuvilla oo kiire, lähetät sitte ku oot itekin saanu ne koneelle =)
 
...menimme vaihtamaan Babybio-liput, kun "Nyt tai ei koskaan" vaikutti paljon mielenkiintoisemmalta. Meidät varmaan erottaa, kun tosiaan mies on mukana ja olisiko sitten ainoa mies koko salissa imettävien naisten joukossa!
Olen muutaman kerran käynyt Seurasaaressa ja bongasin siellä jo viime talvena uuden vauvojenhoitohuoneen ja vessan, joka on tosi kätevä eli sinne olisi kiva tehdä äitien ja vauvojen kanssa retki aurinkoisena päivänä!
 

Yhteistyössä