Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

Kiasma: Oi kauheeta, kun kukaan ei sittenkään pääse... :) Meinasin itsekin ilmoittaa et saatan ilmestyä, mut mua ei kummemmin kannata odottaa... pomo illalla soitti että voinko mennä tänään töihin kun niil on kuulemma suuri probleemi, ja lupasin sitten ( :$ rahan kuva silmässä...) mut tuun jos sit ehdin myöhemmin, niin että siellä sit varmaan törmätään (koska ilmaisnäyttely kiinnostaa:) ) mut sori kauheesti kenzie! (onneksi sulla on ainakin mitja ja ona seurana). Toisella kertaa sit kahvittelut!
 
Ja Naiset! :) Me&I-vaatekutsut ke 28.5. klo 18 eteenpäin meillä! Sitovat ilmoittautumiset mulle mahd pian ja yv:llä saa tarkan osoitteen (helsingissä siis). Siksi sitova ilmoitus tulostaan, että osaan leipoa tarpeeksi pullaa tahi piirakkaa :p ja kartoittaa paljonko jengiä mahtuu meidän kämppään. :xmas: ainakin shiva, oikukas ja anna86 tulee, eikö? ;) ja tietysti saa muutkin tulla! vauvat mukaan. niin ja se esittelijä käski mainostaa että nyt on osta 3 maksa 2 meininki :D
 
emmie: kyllä meille kuitenki sopii toi lauantai ku sain just kuulla, että oon yh:na silloin :). mies lähtee polttareihin, joten meillä neitosilla on itse asiassa koko päivä vapaana. jos muitaki ku me kaks olis tulossa, ni varmaa toi arnolds on hyvä treffipaikka.. jos taas meitä on vaan kaks menossa, ni sithän vois toteuttaa sen töölönlahti-walkin sikäli mikäli sää on kaunis :)?

mut siis olisko ketään muita tulossa lauantaina keskustaan kaffelle ja donitseille :p?
 
Ok, mis nähdään la ja mikä aika? , meit on sit jo 3 (koko vanha porukka koos :LOL: ) ja onko muita tulijoita vielä?

hyvä oikukas, go go: merkkaan itelleni sit kirjanpitoon :xmas: että te ootte kutsuille tulossa :)
 
heippa pk-mammat! tänne en ikinä tajuu eksyä ja täällähän ne treffit tosiaan sovitaan. :whistle: Aina vaan tuolla helmikuisissa treffejä odottelen, mutta siis yritän päästä pian mukaan kaffittelemaan kanssanne. Olisi kiva tavata kasvotusten! =) ja emmie kiitti vaatekutsu-kutsusta, mut meille ei toi ilta onnistu. Minulla on jo meno sovittuna, muuten olis ollut kiva tulla tuhlaamaan. ;)
 
nostellaanpa tätä ketjua ettei pääse toiselle sivulle tippumaan.

onkos seuraavien treffien ajankohdan suhteen mitään ehdotuksia? pitäiskö sopia jotain vaikka puolentoista viikon päähän, ennenkuin kaikkien kalenterit täyttyy..? ja pidemmällä varoajalla varmaan useampi pääsisi mukaan?!? eli käviskö esim. emmien kutsuja seuraavana päivänä torstaina 29.5. kahvilatreffit vaikkapa keskustassa? tai nyt jo tulevana torstaina 22.5. olis babybio, jos sinne olis halukkaita lähtijöitä..

niin ja siis kiitos emmie kutsusta, en vielä ilmoittautunut, kun en ollut varma meidän neuvola (ja sen myötä rotarokote vol II) ajankohdasta. perjantaina nyt sain varattua sen ajan, joten saadaan se rotarokote ja ne muut shotit sillon tiistaina just ennen niitä kutsuja. tultais kyllä tosi mielellään sinne kutsuille, mutta ainakin viime kerralla neiti tuli niin kipeeks ja kärsi kaikki ne sivuoireet, joten en tiedä voiko niin kipeen vaavin kanssa tulla ihastelemaan vaatteita. toisaalta voi olla, että tällä kertaa hänelle ei tulis mitään oireita.. joten voisinko ilmoittautua sillä varauksella, et tullaan ellei rokotteet nostata lämpöä niinku viimeks (kun kuumeisen kanssa en kyllä uskalla lähtee mihinkään)..?

mutta tosiaan ehdotuksia seuraavien treffien osalta kehiin :)
 
Moikka!

Vieläkö pääsee mukaan mammatreffiläiseksi? Olen teille joillekin tuttu tuolta Helmet 2008-ketjusta. Tahtoisin päästä mukaan lastenvaatekutsuille, jos vielä voi mukaan ilmoittautua =) Näin shivan viime viikolla ja se mainosti emmien kutsuja ja mun kiinnostus heräsi.
vieläkö voi änkeytyä mukaan?

T: Katti ja Pikku-L (kohta 4kk)
 

Yhteistyössä