Pk-seudun odottajat! Eikö teitä pelota nuo synnäreiden ruuhkat?

Gluteus maximus
Ei pelottanut. Ajattelin aina, että voinhan synnyttää vaikka sairaalan varastossa jos muuta paikkaa ei löydy, kunhan on vaan asiantuntevat ihmiset ympärillä.
 
vieras
itse synnytin jorvissa, mutta synnytyssalit oli kaikki täynnä. synnytin jossain toimenpidehuoneessa, ja kätilö ehti olla suurimmaksi osaksi paikalla. samoin osastot oli tupaten täynnä.
 
Gluteus maximus
Pojan synnytin niin, että 3 päivään ei ollut muita synnyttäjiä koko osastolla. Tytön synnytin niin, että osasto oli tupaten täynnä ja suunnilleen sai vuoronumeroa odotella :LOL: Hyvin se kuitenkin sitten sujui ja synnytyshuonekin vapautui ajoissa ponnistusta varten =)

poika syntynyt maaliskuussa (joka yleensä ns. ruuhkakuukausi ) tyttö syntynyt elokuussa
 
Gluteus maximus
Helsingissä Kätilöopisto ja Naistenklinikka, Espoossa Jorvi, Vantaalla Peijas (onko siellä synnytysosastoa, en ole varma) Hyvinkäällä on synnytyssairaala, Lohjan aluesairaala. On täällä pk-seudulla varmaan vielä muitakin synnytyssairaaloita, mutta tuossa ehkä ne suosituimmat.
 
en nyt kyllä odota, mutta ei mua pelottais. voisin synnyttää vaikka eteisessä (sen verran nopeesti kuopuskin synty), kunhan siinä vaan olis sairaalan henkilökuntaa lähettyvillä. ja voisin siitä sitten samantien lähteä kotiin :D
 
Itse synnytin viime kesäkuussa, jolloin oli hirveä ruuhka kummallakin helsingin sairaalalla. hyvin mahtui synnyttämään, kaikki osastot tupaten täynnä, mutta silti mahduttiin olemaan perheosastolla 4vrk:tta. kyllä sitä tilaa aina löytyy. tällä hetkellä vauvoja vaan syntyy niin paljon, et sairaalat on varmaan koko ajan täynnä.
 

Yhteistyössä