Plaah, näistä ovistesteistä mitää selkoo ota

Miulla näky usein pelkkiä haamuja, vaikka labratestin mukaan olin ovuloinut. Lapsettomuusklinikan lääkäri sanoi, että ei ole väliä kuinka tumma se viiva on, haaleampikin viiva kertoo ovulaatiosta. Vaikka niissä ohjeissa lukee ihan päinvastaista ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Miulla näky usein pelkkiä haamuja, vaikka labratestin mukaan olin ovuloinut. Lapsettomuusklinikan lääkäri sanoi, että ei ole väliä kuinka tumma se viiva on, haaleampikin viiva kertoo ovulaatiosta. Vaikka niissä ohjeissa lukee ihan päinvastaista ;)
Mutta kun haamuttaa viikonpäivät nii ei hekn ihan oo todemukanen luulen ma :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
mä käytin niitä elektronisia kalliita mut ainakin oli selkeä vastaus ja tulokset jokeltelee tossa lattialla eli kaksoset :D
:D Ai ku ihanaa :heart: mieki ton digin hankintaa mietin, mut aattelin nyt ens alkuun kattoo noilla halpiksilla tapahtuuko minussa yhtää mitää. Tuntuu tapahtuvan tai sit ei |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Miulla näky usein pelkkiä haamuja, vaikka labratestin mukaan olin ovuloinut. Lapsettomuusklinikan lääkäri sanoi, että ei ole väliä kuinka tumma se viiva on, haaleampikin viiva kertoo ovulaatiosta. Vaikka niissä ohjeissa lukee ihan päinvastaista ;)
Mutta kun haamuttaa viikonpäivät nii ei hekn ihan oo todemukanen luulen ma :p
No sit ei varmaan :D Miulla näky haamu pari päivää ja sit ei mitään, ei tummunu, niin siihen lääkäri kommentoi noin.
 
Tai sit oon tässä kierross ovuloinu kahdesti :eek: tein testin yhtenä päivänä ->haamu, sit oli muistaakseni 5 päivää väliä ja nyt sit oli 3 päivää haamutusta ja tänään ei mitää. Ihanan monimutkasta :headwall: :LOL:
 

Yhteistyössä