Plääh. Syvältä tämä työhakemusten rustaaminen

Pakko hakea openpaikkoja, että ansiosidonnainen jatkuu jos en jostain syystä työllistykään harjoittelun jälkeen uudelle alalle.

Sydän hakkaa ja vatsaa kouristaa ajatuskin paluusta. Oon niin täynnä sitä hommaa.

Veetuttaa, jos suoraan sanon.
 
Jatkuuko ansiosidonnainen, jos et saa opettajanpaikkaa? Voiko hakemuksen muotoilla siten, että vaikkei varsnaisesti tekisikään siinä mitään virheitä, tekisi siitä niin luotaantyötävän ettei tulisi edes kutsutuksi haastatteluun.:xmas:
 
Jatkuuko ansiosidonnainen, jos et saa opettajanpaikkaa? Voiko hakemuksen muotoilla siten, että vaikkei varsnaisesti tekisikään siinä mitään virheitä, tekisi siitä niin luotaantyötävän ettei tulisi edes kutsutuksi haastatteluun.:xmas:
Jatkuu joo, jos hakee töitä joihin ammattitaitoa on, mutta ei tule valituksi.

Noin kai se pitäisi tehdä, mutta en tiedä, onko musta vilunkipeliin.
 
Niin millaisia? Että uuvuin työhöni ja sain siitä motivaation vaihtaa alaa? Ja että huomaan, etten ole vieläkään saanut motivaatiotani takaisin? En nyt käsitä, mitä mun pitäisi hävetä.
Ethän sä tässä mitään tuollaista kirjoittanut. Ainoastaan, että oot ihan täynnä sitä hommaa, että vtuttaa. Mutta mä en todella sanonut tuota pahalla, jos sun on pakko heti noin hyökätä, unohda että kirjoitin yhtään mitään.
 
Ethän sä tässä mitään tuollaista kirjoittanut. Ainoastaan, että oot ihan täynnä sitä hommaa, että vtuttaa. Mutta mä en todella sanonut tuota pahalla, jos sun on pakko heti noin hyökätä, unohda että kirjoitin yhtään mitään.
No niin oonkin täynnä. Nimittäin näitä rytmihäiriöitä, jotka seurasivat kuin iilimato mua koko viime kevään - ja kun ajattelenkin opettamista, ne palaavat. Veetuttaa, etten taida sittenkään olla kaikilta osin vieläkään toipunut.
 

Yhteistyössä