Platoninen suhde

  • Viestiketjun aloittaja Himokas vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Himokas vaimo
Elämme puolisoni kanssa täysin platonisessa suhteessa. Ei halailua, ei suudelmia eikä varsinkaan seksiä. Minä tuota kaikkea haluaisin, puolisoni ei. Lapsia meillä on kaksi, joten aina ei tilanne ole ollut tämä. Itse haluaisin normaalin suhteen, miehestä on lähtöisin tämä seksittömyys. Mitä veikkaat, kauanko suhteemme vielä kestää?
 
sdv
Kauanko teillä on kestänyt tuo platonisuus?

Jos kyse olisi haluttomasta naisesta, niin palstan vastausten mukaan miehen tulee vain loputtomasti ymmärtää ja olla painostamatta naista. Mikä ettei sitten sama sovellu myös haluttomaan mieheen...
 
Himokas vaimo
Olen yrittänyt ymmärtää miestäni ja olla painostamatta seksiin, koska itsekään en aiemmin ole aina välttämättä halunnut ja tiedän siis miltä se tuntuu. Tilannetta on jatkunut jo useampi kuukausi. Olen yrittänyt puhua tilanteesta, mutta mies ei välitä puhua. Ulkopuolisen suhteen olemassaolon hän kieltää.
 
Olen yrittänyt ymmärtää miestäni ja olla painostamatta seksiin, koska itsekään en aiemmin ole aina välttämättä halunnut ja tiedän siis miltä se tuntuu. Tilannetta on jatkunut jo useampi kuukausi. Olen yrittänyt puhua tilanteesta, mutta mies ei välitä puhua. Ulkopuolisen suhteen olemassaolon hän kieltää.
Ensinnäkin ; myöntääkö joku, että "joo,mulla on suhde, siksi en enää halua sua?" eli tuollainen kysymys on jo itsessään ihan turha.
Ei tollaisessa tilanteessa ole muuta neuvoa kuin puhuminen. Jos toista ei seksi kiinnosta, niin pitäisi selvittää miksi ei - jos seksi on aiemmin kuulunut olennaisena osana parisuhteeseen.
 

Yhteistyössä