Plussa ja taas meni kesken!!!

No niin.... :'(

Tein lauantaina plussan apteekin testillä ja nyt sitten eilen alkoi verinen vuoto taas...eli kesken taisi heti mennä! :'(

Osaako joku täällä neuvoa, että mitähän nyt pitäisi tehdä???
Vuotoa tulee ihan samalla tavalla kuin menkkojenkin aikaan, mutta mitään kipuja ei ole! Normaalisti menkkani ovat todella kivuliaat!

Takana on jo yksi alkuraskauden keskenmeno ja sitten tuulimuna raskauden lääkkeellinen keskeytys tammikuun alussa ja nyt sitten tämä!!! :'(

Toivo lapsen saamisen suhteen alkaa olla aika lopussa! :ashamed:

Kaikille kuitenkin paljon voimia ja onnea tulevien raskauksien suhteen ja :hug:

Terkuin: Sari
 
voi sari! :hug:

olen niin pahoillani. juteltiin silloin taannoin kun molemmilla oli verenvuotoa ja epävarma tilanne,muistatko?
olin niin surullinen puolestasi kun selvisi että sinulla oli se tuulimuna raskaus ja vielä suhteellisen pitkällä...
onko sinulla nyt paljon vuotoa? voihan olla, että kaikki vielä kääntyykin hyväksi. mullakin oli paljon vuotoa joka kesti sen kaksi ja puoliviikkoa mutta siltikin mulla pyöriskelee nyt pieni "telvis" masussa, kuusitoista raskausviikkoa takana!
ei vuoto aina tarkoita keskenmenoa!
toivon sydämestäni että saisit pikkuisen masuusi kasvamaan ja olen varma että vielä niin käy...älä luovu toivosta!!
:hug:
halauksin; tilly
 
KIITOS Tilly taas ihanan lohduttavista sanoistas!!! :hug:

Joo kyllä muistan, että taannoin keskusteltiin täällä tapahtumista!
yritän tässä ajatella koko ajan jotain positiivista, mutta vaikeeta on!

Soitin tänään lääkäriin ja kehottivat seuraamaan tilannetta, että ei tulisi kipuja...kun vuoto loppuu niin pitää varata aika lääkärille ja mennä verikokeisiin! Siitä sitten selviää menikö kesken vai ei ja jos on mennyt niin sitten saadaan lähete mieheni kanssa tutkimuksiin!

Vuodosta kyselit....ei tuu saman verran, kuin normaaleissa menkoissa, mutta kuitenkin niin, että joudun sidettä käyttämään...pelottaa taas! :'(

Yritän olla masentumatta ja ajatella järjellä asioita taas...tämmönen vaan syö niin paljon ihmistä kerta toisensa jälkeen enemmän ja enemmän! :ashamed:

Onnea sulle todella paljon, kun raskaus on jo noin pitkällä ja toivon puolestasi, että kaikki menee hyvin!!! :hug:

Terkuin: Sari
 
juusto
koska meni kesken noin alussa, ei tarvi tehdä mitään. Toi on kai ns. kemiallinen keskenmeno, joita sattuu sillön tällön kaikille. vuoto samanlaista kun kuukautisten aikaan, eikä mitään sikiötä oo odotettavis "ulos"..
 
musta tuntuu niin pahalle lukee aina jonkun surullisia uutisia, kun tietää että miten pirun pahalle se tuntuu !!!!

Pidän peukkuja sulle, että se pikkuinen tosiaan jatkais kasvuaan sun masussa, ja kaikki ois hyvin.. :hug:

Yritä jaksaa..!!

kirjottele kun olet käynyt kokeissa..
Ja jos tuntuu siltä että haluat kirjottaa y - viestii, niin pistäppä tulemaan..

Mulla keskenmeno 31.1.05
:'(
 

Yhteistyössä