PLUSSA! ssg:n jälkeen!!!

Moikka!

tänne joskus 3 viikkoa sitten kirjottelin kun kävin tuossa munatorvien aukiolotutkimuksessa ja oli aivan kamala kokemus! mulla kohtu supisteli tosi voimakkaasti koko toimenpiteen ajan ja pakko oli itkeäkin...

tuo tutkimus mulla oli kp7 ja ovis kp15-16 ja nyt kp30 testasin apteekin omalla plussan! ei tätä voi vieläkään uskoa, viiva on hentoinen, mutta helposti nähtävissä..

yritystä meillä takana 2.5 vuotta, enkä koskaan oo ennen tulle raskaaksi, tutkimukset on kaikki tehty eikä mitään vikaa löytyny, hoidot oli tarkotus alottaa vielä keväällä.

en ikinä ois uskonu, että saan kirjottaa tämmösen viestin, mutta kait se nyt vaan on uskottava, että olen raskaaksi tullut!!!

:heart:

niin ja se piti vielä sanoa, et en oo varma et käytinkö sillon samaa nimimerkkiä, kun sen "kauhukoettelemukseni" tänne kirjotin.
 
Minulle myös kävi näin uskomattoman hienosti! Samaa lääkärini kyllä sanoi, ettei ole mitään selvää näyttöä, että tämä kaikilla olisi mitenkään edesauttava tekijä. toisaalta, jos muuten tilanne ok (hormonaalisesti esim) niin voisi kuvitella, että on ainakin mahdollisuuksia parantava! Olimme kanssa kärsineet lapsettomuudesta 3 vuotta ennen kuin tämä ihme tapahtui.
 

Yhteistyössä