Plussa tuli:)

Arvatkaa mitä... 9.4 oli viimeiset menkat, ja muutama päivä sitten testasin Pregceckillä selvän nega..oisko ollu kp 22..samoin nega kp 23..tai siis luulin että siellä saattaa olla joku viivanpaikka, joka ei ees valossa näknyt..tänään kp 27 selvä plussa päiväpissasta samalla merkillä=)))jee=)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Kiitos! ja hassuinta on se, että ennen noita negoja on ollut vaikka mitä raskausoireita, mutta kun olin jo aika varma ett en oo raskaana, kaikki oireet katos..nytkään ei oo ollut mitän oireita pitkään aikaan, mutt plussa vahvistui, niin kai sitä on vaan pakko uksoa..älä menetä toivoa!
 
Ihmettelija
Paljon onnea plussasta! Täälläkin kyllä nyt alettiin vielä elättelemään toivoa, vaikka ensimmäinen testi negaa näyttikin. :) Pähkäillyt vaan pääni puhki, koska tekisin toisen testin kun ensimmäisen taisin tehdä torstaina tai perjantaina. Ei oma kantti nimittäin kestä tikutella ja toivoa vaan kovin pitkään. :D
 
ONNEA!!!! :))) Mielenkiintoinen juttu toi että oireet alkoivat katoamaan ennen plussaa ja taas oireita ennen negaa! Koskakohan oireet palaa? :) Johtuukohan siitä että elimistö ensin huomaa vieraan 'tunkeutujan' ja kun on 'hyväksynyt sen' oireet vähenee? Onnee viel :) Mikä oli oirelista muuten???:)
 
Lapsi tehtiin kp 13-14 vaihteessa, ja pari - kolme päivää sen jälkeen mulla oli ihan hirvee olo...Kohdunnapukka oli kova ja iltaisin auki ja alhaalla ja aamuisin kiinni ja korkeilla, vaikka oletin ett sen piti olla pehmeä. Poikkeuksellista oli se, ett se oli sillai jännästi sisäänpäin vetäytynyt, sen reunat lähinnä. Ja tää olis toinen lapsi. Kun menin, toista testiparia hakemaan , olin melko varma ett se olis turhaa ja mielessäni kiroilin ett jäädään varmaan yksilapsiseksi perheeksi. Todella yllättynyt oon ett tuli loppujen lopuksi kaksi viivaa:) Kiitoksia onnitteluista!
 

Yhteistyössä