Plussa uutisia!

Pikkusiskoni, 5v nuorempi soitti olevansa raskaana.

Eli mä oon melkoinen plussamagneetti, kun miehen siskolla on nyt 3v ja n.9kk vauva, bestiksellä n.7kk. Sitten 2 kaveria on raskaana molemmilla LA toukokuussa. Ja nyt tää mun sisko on raskaana!

Tuntuu hieman oudolta ajatukselta tulla tädiksi. Mun siskonhan pitäis tädiksi tulla. No onnellinen olen sen puolesta, ettei tarvii ryömiä tässä samassa suossa kuin me.
 
pikkuenkeli67
=) Moi Ibiza! =)

Minä saan kans seurata oman siskoni toista raskautta, sisko on mua 10 vuotta nuorempi. En silti osaa olla katkera (jotkut ovat nimittäin esittäneet kysymyksen...), että hänelle on suotu onni vauvojen suhteen. Pääsen itekki osalliseksi vauvoista... olen tämän 1,5 vuotiaan kummitäti, ylpeä sellanen!
 
Mä oon niin tottunut noihin vauvoihin, kun nyt alkaa oleen kaikilla kavereilla jo lapsia.

Mun bestiksella on LA 25.5, mun olis tarkoitus kutoa sille lahjaksi torkkupeitto. Tarttis varmaan aloitella et saan valmiiksi H-hetkeksi.
 
helou..

Minulla hiukan sama tilanne meneillään,
siskoni on 8vuotta nuorempi ja odottaa nyt vauvaa rv23..
Mutta aidosti olen onnellinen hänen puolestaan ja ihana on seurata läheltä kun masuasukki sieltä huimaa vauhtia kasvaa
:heart:
 
Mä oon ollut itse kanssa plussa mangneetti..Silloin kun oma lapsettomuus oli pahimmillaan (eka ivf oli edessä) niin kaikki tutut saivat vauvan jopa anoppini..siitä on nyt kaksi vuotta ja vauvoja on tupsahdellut tiivisti lähipiiriin.Parhaan kaverini lapsen yksivuotis synttäreitä vietetään pikapuoliin..
 

Yhteistyössä