Plussa!

Toissapäivänä plussa tupsahti testiin :) Meillä tämä on toinen raskaus. Täytyy sanoa että kyllä aik atarkasti täyty tuijottaa sitä testiä että onko siinä oikeasti plussa, ennen ku meni perille että siinä se oikeasti on :D
 
Hei vaan! Löytyiskö täältä juttuseuraa :) Mulla laskettuaika on 20.3. Kotoa löytyy 2v 2kk ikäinen ilopilleripoika joka pitää tämän mamman kiireisenä. Ennen tätä raskauta oli yksi keskenmeno ja nyt onkin pelotanut kovasti, että kuinka tässä käy. Nyt kun viikoa on melkein 15 ja takana 2 ultraa niin olo on jo hiean huojentunut. Heiveröisiä liikkeitäkin tuntuu, ihanaa :) Hieman on mietityttänyt että kasvaako pikkuinen tarpeeksi kun itsellä ei paino nouse yhtään, mutta np ultrassa vauva vastasi viikkoja joten täytyy vain luottaa että hän ottaa tarvitsemansa ravinnon. Tämä kaikki on tuntunut niin erilaiselta kuin ensimmäistä odottaessa. Keskimmäinen raskaus päättyi niin pian että siitä ei juuri rasauskokemuksia jäänyt. Jos löytyy innokkaita mammoja juttuseuraksi niin olispa kiva :)
Aurinkoisia syyspäiviä kaikille.
 
Positiivista näytti ensimmäinen testini lauantaina! Tosin kuukautisten oletettu alkamispäivä olisi ollut vasta eilen, tiistaina, mutta testi piti tehdä heti koska olin menossa ottamaan tehosterokotusta ja tahdoin varmistua että voin ottaa sen. Enpä sitten mennytkään piikille. Innostuin tietysti valtavasti kun sain heti niin selvän vastauksen clear blue digitalilta, mutta nyt kun olen tutustunut aiheeseen vähän enemmän, aloin pelätä että kyseessä on vain ns. kemiallinen raskaus, ja menkat alkavatkin yhtäkkiä... Vaikea uskoa että voisi tärpätä näin nopeasti. Ensimmäiset pillerien lopettamisen jälkeen luonnollisesti alkaneet menkat tulivat juuri sinä päivänä kuin pitikin, mutta voihan se olla että nämä toiset viipyvät muuten vain. Ärsyttävä epätietoisuus! Mutta paljon onnea teille jotka olette jo saaneet varmuuden :)
 
katso liitettä 14347

Vahvat plussat pärähti testiin tänään!!! Oon ihan sekasin ollu koko päivän!
Ovulaatio oli aika satavarmasti 25.10 ja edelliset kuukautiset alko 10.10 eli nyt olisi 5 viikko menossa! Varasin viikon päähän yksityisen gynen, että tekee ultran kun luin jostain ettei julkinen tee ultraa kun "vasta" rv 10 :xmas:

Mitään normaalista menkkaenteilyistä poikkeavia oireita ei oo ollut muita kuin koko viime viikon jatkunut jatkuva pissahätä, siis oikeesti sellanen, että hädän tunne tuli heti takaisin kun pöntöltä nousi.. ja sitten kaksi järkyttävää megafinniä jotka ilmestyi niskaan, sellaset 2cm halkasijan kovat molkurat ja tosi kipeet, ne ei ollu mitään tavallisia! Ja ehkä valkovuotoa on ollu vähän enemmän. Lisäksi on sellanen flunssanen olo, päätä jomottaa ja on jotenkin heikottava ja huippaava fiilis.

hei, sanokaa näkyykö toi kuva?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74

Yhteistyössä