~~~~~~PLUSSAPINO-VIIKKO 36~~~~~~

Oireita (liittyykö sitten menkkoihin, flunssaan vai raskauteen, saa nähdä)
-vatsannipistelyt
-järkyttävä valkovuoto
-jatkuva nälkä
-palelu
-väsymys
-aivastelu

Saa nauraa :LOL: Onko joku hieman epätoivoinen?
Noh, huomenna testaan, jos vielä on tarvetta. Ylipäätään olen iloinen, jos kiertopäivään 30 pääsen myöhäisen ovulaation takia. Lisääkin saisi päiviä tulla :)

Katselin tuossa tuota tämän viikon "osallistujalistaa" ja vain kuusi on jäljellä. Toivottavasti edes yksi plussa saadaan. Ja mieluiten tietysti kuusi :heart:
 
noppikselle halit :hug:

noh, jospa minäkin sitten oireeni listaan kun täti ei oo viel saanu mua kiinni :whistle:
-tissit turvonneet
-menkkajomotuksia
-väsyttää
-paleltaa
-eilen kauhee raivokohtaus :D
-2 muhkeaa finniä leuassa
-ajoittainen "öklis" eli huono olo :x
 
Nyt mulla kuitenki meinas taas tänään lentää yrjö ku mies söi karjalanpiirakkaa :kieh: Mut eikö mulla vielä oo vähän toivoa kun se ovis on voinu olla vasta viime viikolla jos kierto on taas sen 35 päivää? :whistle: Ja tissit on yli kipeet eikä meinaa pysyä liiveissä :ashamed: :D
 
No niin eli jännitys tiivistyy.....

Oireita nyt kp 23/25:
-ajoittainen menkkajomotus
-valkkari
-palelu
-lämmöt koholla

Eli ei mitään varmaa sillä nuo oireet voi olla myös kuviteltuja kun niin kovasti sitä vauvaa toivoo :ashamed:

Mieli on kuitenkin jostain syystä ihan rauhallinen :)

noppikselle: Toivoa todellakin on! Lupaavalta kuulostaa. Nyt vaan plussaa odottelemaan


Nyt tsempataan ja loput plussataan :D :attn:
 
Nega tuli, ei ees haamua vaikka kuinka epätoivoissani tikkua kääntelin. Nyt vihastuttaa ja turhauttaa.Tulis sit jo se täti jos on kerran tullakseen niin pääsis uuteen kiertoon... Tänään kp31/28-31

Muille puhkun plussatuulia, =)
 
on se kumma, mitä se täti oikein kieroilee kun meitä neganneita tääl on... alkaa meneen tylsäksi ku menkat alkaa muka joka toinen hetki :kieh:

mun kohdalla on tädille armonaikaa saapua sunnuntaihin mennessä, sen jälkeen alkaa olee aikasta ihmeellistä ja piiitkä luteelivaihe.

Hali meille kaikille :hug:

Mitäs HalPe?
 

3.9.08

HaLPe---------------kp22/24-----------------yk7 esikoinen
peipi80--------------kp23/25-----------------yk1 kolmas
Emmama-----------kp 30/27-30------------yk2 kolmas
sointu---------------kp 31/28-30------------yk3 esikoinen
johanna83---------kp 38/31-----------------yk5 esikoinen
Noppispoppis------kp 29/25-35------------yk5 toinen

Taustalla:
SiiriSisilisko--------kp 31/31-----------------yk?



TestiPäivät:

Ma 1.9 johanna83
Ti 2.9 Noppispoppis
Ke 3.9 sointu, Emmama
Pe 5.9 HaLPe
La 6.9 peipi80

Uuteen Kiertoon:
Hope73






 
Hyvältä kuulostaa teidän oireet, mut noi negat ei..ompa tylsää, ku niitä vaan tulee, eikä ees uuteen kiertoon päästä..no höh.. :hug: kaikille!

johanna: Eipä kummempia, ihmeen vähän oireita, ku viimekierto, oli yhtä tuskaa kaikenmaaliman jomotuksineen..edelleen lempeä olo eli ei pms-raivoamisia.. :/ iltaa kohden alavatsa nippailut kovenee..ja tissit vaan kipeytyy..
 
Nega, hitto.

Mutta ei vielä menkkojakaan, että odottelu jatkuu. Vielä pieni toivonkipinä kytee sydämessä.
Oireita...
*edelleen lorahtelee eli runsas valkovuoto, joka on vielä oudosti kiiltävää :eek:
*outo olo (päivällä olin ihan varma, että olen raskaana)
*pomo epäili, että olen raskaana, koska hän kuulemma kaikista aina näkee heti (ja vielä mies!) eli kai sitten jotenkin outo olen
:LOL:
*rinnat alkanut kipeytyä
*menkkakipuja (jo monta päivää)
*edelleen se nälkäisyys

Tässä siis oireet, oikeat tai kuvitellut, katsotaan miten tässä käy.

Emmama kp 30, dpo 9
 
Lisää oireita: nukuin viime yönä 9h (yleensä vaan joku 6h ja se riittää) sit 10.30-12.30 päikkärit ja vielä 18.30-20.30 toiset päikkärit :eek: Ja mun nännit on ihan hassun väriset, jotenki ihan harmaat :eek: Niin ja ne on myös tosi arat :whistle: Vielä on vissiin toivoa ja ajattelinki vkl testata uudestaan jos ei menkkoja näy :)
 
mäkii heräsin eilen klo13 päivällä! :eek: ja ärsytti ihan älyttömästi, ku meni päivä hukkaan..
Ihanaa noppispoppis, et on viel toivoo+++++++++ :whistle:

Mies tossa lupas, et jos täti tulee vkl:na, ni se vie, mut elokuvii ja drinksuille :heart: lupas kyl viiä, jos plussa tulee, mut erimerkeissä :heart:
 
Huomenia :wave:

emmama: :hug: negasta... itellä sama tilanne.

tänään dpo13 joten kait tässä pient toivoa olis. mut tätiin olen asennoitunut ja testaan uudelleen sunnuntaina jos hyvin käy :whistle: joka päivä on kyl tätiin viittaavia nippailuja :/

Tsemppihalit HalPelle huomista varten :hug:
 

4.9.08

HaLPe---------------kp23/24-----------------yk7 esikoinen
peipi80--------------kp24/25-----------------yk1 kolmas
Noppispoppis------kp 30/25-35------------yk5 toinen
Emmama-----------kp 31/27-30------------yk2 kolmas
sointu---------------kp 32/28-30------------yk3 esikoinen
johanna83---------kp 39/31-----------------yk5 esikoinen

Taustalla:
SiiriSisilisko--------kp 32/31-----------------yk?



TestiPäivät:

Ma 1.9
Ti 2.9 Noppispoppis
Ke 3.9 sointu, Emmama
Pe 5.9 HaLPe
La 6.9 peipi80
Su 7.9 johanna83

Uuteen Kiertoon:
Hope73






 
HaLPe, eikö sulla tänään ole kp 23 eli olisihan se kierto 23 päivää eikä 22? Toivottavasti ei nyt kuitenkaan ala ollenkaan ;) Kieltämättä aika lyhyt kiertosi on. Riippunee kuitenkin ovulaatiosta onko se liian lyhyt vai ei raskautumisen kannalta.

Minä aion testata taas huomenna. Ei varmaan vieläkään fiksua, mutta olisi todella hyvä huomenna tietää. Töissä on alkamassa projekti, joka on haastava ja mielenkiintoinen ja johon haluaisin mukaan ellen ole raskaana. Jos taas olen raskaana... Projekti on myös vaativa ja rankka, joten alkuraskauden pahoinvointi + ko. projekti = ei hyvä asia

No huomenna siis testaan. Aikaisempi testi oli joku herkkä, mutta tuskin mikään supersuperherkkä. Huomista odottaa Clearblue, joka ei taida herkimmästä päästä olla. Noh katsotaan...

Oireita on ja tänään olin aamupäivällä ihan varma raskaudesta. Sitten alkoi taas menkkajuiliminen ja varmuus vaihtui epäilyksiin. Nyt taas juilii. Aamupäivällä vaan oli niin selkeästi samanlainen olo kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa. Sellainen pikku-krapula
:LOL: Vähän huono olo ja suussa ihme maku. Ajattelin, että tämän on pakko olla sitä itseään. Toisaalta tiedän kyllä itsepsyykkaustaitoni eli ehkä tuokin oireilu tuli aivan päänsisältä eikä hormoneista. Mielenkiintoista nähdä kummaksi kääntyy.

Hirvittää vaan jo etukäteen, kun tuntemukset raskaudesta on välillä ollut tosi vahvoja. Pelolla odotan sitä takaiskua, kun huomaankin menkkojen alkaneen. Yritän valmistautua siihen, mutta tiedän, että petyn valtavasti. Mutta tämmöistä tänne... outoa oloa, valkovuotoa, ja sitä nälkää :)
 
Okei HaLPe, plussataan ;)

Mä olen aina laskenut niin, että sun tapauksessa sama päivä on kp 1 ja 23. Aamulla 23 ja päivän aikana muuttuu sitten 1:ksi menkkojen alettua. Mutta samahan tuo, kunhan itse pysyy laskuissa :)

Nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla testata.
 
vieläkin kaikki oireet löytyy paitsi nyt nännit tuntuu siltä kun joku nipistäis koko ajan :eek: Sunnuntaina varmaan testailen uudestaan jos ei menkkoja väy :) :hug: teille negan saaneille tai joilla jo menkat alkanu ja plussa onnea teille muille! :)
 
HalPe... uutisia?

Sori pakko tulla tuolta pudonneista katsomaan kuinka tässä pinossa edistytään! :p Plussia kehiin nyt leidit!!!!!!!!!!!!!! :heart:

yritän tsekata kuulumiset myöhemmin tänään :wave:
 
Ei tästä nyt plussaa tullut. Eilen olin jo ihan varma. Osan positiivisuuteen oli tuonut se, että olen silloin tällöin tikutellut ovistesteillä ja niiden kehitys on ollut sanoisinko lupaava. Oviksen jälkeen testiviiva jäi tulematta ja nyt viime aikoihin vahvistunut taas. Paitsi tänään. Tänään ei testiviivaa ollenkaan. Eli jos tässä jotain olisi ollutkin niin ei ainakaan enää ole. Vuotoa odottelen. Tämä kierto meni kyllä superyrityksellä. Seuraavan kierron yritän ottaa rennosti. Nyt on kokeiltu täydellinen ajoitus ja se ei näköjään tuota tulosta, joten parempi kokeilla, jos onnistuisi muuten vaan. Lähdin mukaan siihen työprojektiinkin, joten onneksi on vähän muutakin ajateltavaa.

Jännään kuitenkin muiden puolesta loppuun asti ja seurataan nyt omaakin napaa tämä kierto loppuun asti. Miten HaLPe, sujuiko plussan metsästys paremmin?
 

Yhteistyössä