---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Laitan nyt uuden pinon pystyyn, toivottavasti saan seuraa mm. viikon 44 jännääjistä. Ja muista kelle toivottu plussa osuis noille viikoille. Itsellä kierto heittelee joten plussa saattaa tulla joko 48 tai 49. Itse en osaa tehdä noita hienoja listoja, mutta toivottavasti joku taitava eksyy joukkoon.

Kaikille plussa onnea :heart: :heart: :heart:



E-V-A.........kp 3/29-32............yk2.............kolmas toiveissa
 
jospa sitä tuttussa seurassa jatkaisin.. :wave: alkaa jo pahin pettymys hellittää ja kaipa sitä vaan on koitettava jaksaa jatkaa mikäli sitä vauvaa halutaan :D 4.12 pitäs seuraavan kerran tädin saapua ja tälläkertaa saapi kyllä jättää tulematta :kieh:

tässä jonkinlaista listan alkua....jatkakoon ken haluaa :wave:

:heart: MAANANTAI 3.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp3/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp3/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp1/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp5/28..................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70........kp8/28...................yk2...............neljäs haaveissa



TESTIPÄIVÄT:


HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
 
Heipsan!
Jospa minäkin tuppaisin taas itseni tänne kun muutama tuttukin täälä jo on tuolta vko44 pinosta vaik eihän meille näin pitänyt käydä :(
Äsken kävin juuri kurkkaamassa niin meitä oli siis n.18 siinä pinossa ja toistaiseksi vain yksi plussa :/ Eiköhän me nyt laiteta ladyt paremmaks siis plussien suhteen ;)
Mulla siis nyt menossa kp 8/28 ja yk 2.....neljäs haaveissa
Mukavaa iltaa kaikille :wave:
 
Huomenta :wave:

Mä en ymmärrä, kun tuntuu et noi muksut herää joka aamu vaan aikasemmin |O


Tervetuloa mukaan hensku00 ja ihanaa kun te vko 44 jännääjät löysitte paikalle. Nyt kyllä semmonen sisu tähän hommaan et ei muuta vaihtoehtoa kun se plussa!!!! Ja kiitos pisita jos jaksat tuota listaa väsäillä, se on niin kiva siitä seurata missä mennään.
 
äiti vm70 2 ja 4 nuo meidän taaperot on. Jotenkin tää kellojen siirtäminen vaikutti yöuniin, ennen nukuttiin aina 8-9 :ashamed: Mutta saadaanpahan enemmän aikasex päivän mittaa ku ajoissa liikkeellä.
 
:heart: TIISTAI 4.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp4/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp4/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp2/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp6/28..................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp9/28...................yk2...............neljäs haaveissa
L3nen.............kp1/24-26.............yk6...............kolmas haaveissa
lenan..............kp8/26-28.............yk2...............toinen haaveissa



TESTIPÄIVÄT:


HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]

 
Huomenta!
Kyllähän mie mielelläni tuota listaa päivittelen kun kerta siihen vielä aikaa on :wave: mutta jos joku muukin haluaa niin antaa palaa vaan!!! :D Ja juu kyllä nyt tässä kierrossa laitetaan lakanat heilumaan ;) ettää saadaan niitä plussia plakkariin - KAIKILLE!!! Onhan tuokin noin 20stä 2-4 plussaa ihan hyvä "saldo", vaikka kyllä odotin enemmän... :| mutta jospa nyt sitten tässä pinossa niitä satelisi :LOL: :LOL:
 
:hug: E-V-A kyllä ne kait jossain vaiheessa alkaa nukkuun pidempään, eikös???! :eek: Meilläkin jo 7 maissa ollaan hereil viikonloppuisinkin, jolloin voisi edes vähän pidempään nukkuu...mutta EI meillä... Ihanaa kun monilla lapset nukkuu 9-11 asti :headwall: mitenkähän noikin sais....hmm.... :kieh:
 
ai niin piti vielä kysellä että mistä niitä ov testejä kandeis ostaa?? kotitesti.fi vai mammaksi?? vai ihan apteekista?? että mitkä ootte kokeneet luotettaviksi? aattelin nyt saada aikasex kokeilla niitä että näkee vähän näyttääkö ne yhtäs mitään, kun viime kierrossa ov limaa tuli 5 päivää.. :/
 
pisita Mä tilasin ovistestejä babyplussalta. Jossain ketjussa noita kehuttiin. Mut mä en ole onnistunut saamaan noihin kuin ihan haaleeta viivaa, mutta mulla onkin ovis aivan hukassa, ei tietoa ovuloinko ollenkaan :/ Viimeks tikuttelin tuossa kp11 eteenpäin, mut sit kyllästyin ja lopetin, ja sit tais käydä niin, että ovis tais olla joskus kp22 tienoilla, kun kiertokin jostain syystä venähti yli 40päivän. Mutta siis olen kuullut noita babyplussan, sekä mammaksin testejä kehuttavan, mutta kait kaikkein varmimmat testit saa apteekista, tosin niitten hintakin on jo sitten jotain ihan muuta kuin noiden netistä tilattavien.

Nyt on sitten menkatkin loppu, ja pääsee yrittelemään :D Ois se niin ihana joululahja jos nyt tuossa viikolla 48/49 sais tietää olevansa raskaana :D Mulla vaan tosiaan ongelmia ollut tuon kierron kanssa, ja syön teroja siihen :| et saa nähdä, voipi olla että ei meikäläinen plussaa tässäkään kierrossa, mutta pakko on yrittää kun sitä vauvaa haluaa niin paljon!! :D
 
No niin, minäkin sitten siirryn tänne teidän seuraanne. Täti tuli tänään ja meillä siirrytään yk 6.

Eli nyt kp 1/24-26, yk 6 ja kolmas on haaveissa. Eka ja toka on lähteneet alulle niin helposti, että nyt olen ihan ihmeissäni... :LOL: En ole oikeastaan ikinä edes kokenut näin kovaa vauvakuumetta kuin nyt :heart:
 
Hyppään mukaan tuolta 44vko:lta... Eli 2. haaveissa ja 2.yk kp 8/26-28...

Menin ja sorruin tilaamaan noita ovistestejä tuolta kotitestistä, vaikka olin päättänyt olla testailematta. Viime kierrossakaan saanut kertaakaan kunnon +, mutta kokeillaan nyt sitten. Tilasin kun jäi 3kpl yli viime kierrosta ja eihän ne riitä kun kuitenkin tekee sitten mieli testailla. Viimeeksi tilasin tuolta mammaksilta ja nyt tosiaan kotitesti.fi. Onkohan eroa? Liuskoja tilailin... Toivotaan että nyt sitten o löytys ja tulis sitten plussaa siihen toiseenkin testiin :heart:
 
Heippa ja kiva kun moni löytänyt tänne pinoon jo alkumetreillä..

ovistesteistä vannoin etten niihin sorru, mutta tuli sitten tilattua kotitestistä :ashamed: . Meillä vähän sama kuin L3nen eli molemmat muksut ovat saaneet alkunsa eka tokasta ja toka ekasta kierrosta, joten ajatus on siinä ettei tähän kauaa mene, mutta toisin voipi käydä.
 
Noppis
Heipsis, kylläpäs aika on mennyt nopeasti tässä kierron alussa. Nyt jo kp 4, vaikka tuntuu että menkat olis alkaneet eilen... hyvä näin!

Mulla on enää 2 ovistestiä vielä jäljellä, ajattelin käyttää ne kohdennetusti vain varmistamaan oviksen ajankohdan... meinaan jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin ovisplussa on 2 päivää migreenipäivän jälkeen. :D

Meillä esikoinen tärppäs yk 3, että onhan tässä ollut jo 2 epäonnistunutta kiertoa enemmän... yritän nyt asennoitua niin, että saattaapi mennä kauankin. Jospa sitten olisi pettymykset vähän pienempiä.
 
L3nen Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: , kerrotko vähän lisää tästä greippimehusta? Oon kuullu että jotkut sitä litkii, mut millä ajankohtaa sitä otetaan ja miten se vaikuttaa raskautumiseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja E-V-A:
L3nen Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: , kerrotko vähän lisää tästä greippimehusta? Oon kuullu että jotkut sitä litkii, mut millä ajankohtaa sitä otetaan ja miten se vaikuttaa raskautumiseen?
Täältä palstaltahan minä tämän greippimehun olen bongannut! Viime kierrossa aloittelin kp 7.. nyt sitten olen jo tänään hörppinyt :) Eli siis olen ymmärtänyt niin, että sen pitäisi lisätä ovislimoja ja täten auttaa hedelmöittymisessä. Saa nähdä onko eroa kun aloittaa ihan kierron alusta, viimeksi en huomannut vaikutusta. Noh, itse pidän ko. mehusta, niin en pane pahakseni juoda sitä :D

Eli sitä siis juodaan kierron alusta ovikseen saakka..

Ovistikkujakin käytin viime kierrossa, mutta tosi hailakkaa..ja sitten tikut jo loppuivatkin. Ajattelin, että pitäisi kai mittailla lämpöä, sillä tosin saa selville vain sen, koska ovis on jo mennyt. Ainakin voi laskea luteaalivaiheen pituuden siitä sitten, kun mulla ei oo mitään havaintoa näistä. Tää odottaminen on ainakin tehnyt tietoiseksi monesta asiasta mitä ei aikaisemmin ole tullut edes ajatelleeksi :LOL:





 
:wave:

kp 5/28 yk 4 ja toinen toiveissa.. Ainaki muistaakseni ne noin meni.. Testipäiväki on tiedossa, eli jos hyvin käyniin testailen la 29.11. :)

Onhan nuo ovistestit käyneet minunki mielessä, mutta aattelin vielä olla tillaamatta. Varmaan sitte enskierrossa tai vuen alussa. Muuten varmaan tillaisin jo nyt, mutta tuo rahatilanne ei anna periksi yhtään. :(
 
Huomenta!

Just kun piti alkaa tähän kirjoittaa niin pikkuneiti heräs :) Nukkuikin ihmeen pitkään tänäaamuna, yöllä kyllä heräs kerran kun yski niin kovasti ja otin meiän väliin. Ensimmäisenä hamusi tietty tisua mut en kuitenkaan sortunut koska nyt tulee jo 1,5vkoa täyteen et yöimetystä ei ole :ashamed:

Ovistikuista aikaisemmin olen ostanut ne tuolta kaupasta, prisman hyllystä mut tällä kertaa en ajatellut et mennään mutu tuntumalla ja jotenkin olen asennoitunut et niin kauan kun vielä imetän niin en varmaankaan raskaudu :ashamed: mutta toivossa on hyvä elää ja jännitellä ;)

Mukavaa päivää kaikille
 
:heart: KESKIVIIKKO 5.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp5/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp5/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp3/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp7/28..................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp10/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp2/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp9/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp5/29-31.............yk2...........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp6/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama........kp8/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
Yöperhonen....kp2/28.................yk10...........ensimmäinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:


HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]



 
Huomenta :wave:

Pisita, ajattelin auttaa sua ton listan päivityksessä ja en tiiä osasinko.. lanasin tuota listaa ja vaihdoin noita päiviä ja lisäsin muutaman. Mutta tuli tolla sinisellä pohjalla, haittaakohan se?

).( mitäs tänne täti lähti ja takas ei tuu pitkään aikaan, että sillä asenteella :D
 

Yhteistyössä