**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Hei taas pitkästä aikaa!
Kierto venähti 48 päiväseksi ja alko harmittaa niin pirusti että olen yrittänyt unohtaa tämän vauvaprojektin edes hetkeksi:(
Nyt siis yk 7 ja kp 12/30-48
Olen myös miettinyt gyne-käyntiä, et saisin vähitellen näihin kiertoihin jotain järkeä :headwall:
Netti hidastelee ni en lukenut kuin viimesimmät kuulumiset eli: Isot onnittelut Kyyneltenhymylle:hug: Tulemme perässä...ennemmin tai myöhemmin:wave:
 
Santulle ja AnnuBellalle isot halit! Hienosti jaksatte uutta elämää yrittää alulle ja nostan siitä hattua!

Onnea Kyyneltenhymylle, jos plussaa kerran pukkaa!

Itselle ei mitään uutta. Ollaan mun porukoilla, mutta onneksi ei ole just se hetki, kun ei täällä viitti sänkyä natisuttaa... Kotona sitten koko ens ja seuraava viikkoa, ettei jää yhtään arvailun varaa...

Lauantaita!
 
Ellamae
Saunaillasta selviydytty ja illasta taas uutta yritystä pienen alulle saamiseksi;)
Eilen oli illalla outoja menkkakipuja mutta eilen oli kyllä kp 18, että oisko oviskipuja?
Kun en yleensä ole mitään ovisnippailuja tuntenut suuntaan tai toiseen.
 
Omaa napaa.. Lapset saatu jo aikalailla kuntoon (flunssaa, hampaita yms), ja antibiootitkin syöty, eli oma virtsatietulehdus hoidettu.
Pahoinvointia silti ajoittain edelleen. Rinnat vähän väliä arat, välillä kylmä, välillä kuuma.
Eilen saunan jälkeen join lonkeron. Tuntui, että se haisi lähinnä viinalle (mitä se ei yleensä kyllä mielestäni haise). Viimeeksi kun plussasin, niin huomasin sen jälkeen, että en sietänyt alkoholia lähellänikään, tuntui että se haisi niin viinalle.
Maha on tuntunut vähän oudolle.
Eli kovasti kehittelen toiveita, mieskin jo sille naureskeli. Tänään kp28/28-37(keskimäärin noin 31-32). Eli jos ei tätiä pian kuulu, niin olisi varmaankin syytä tehdä raskaustesti. Toisaalta tekisi mieli jos testata, mutta toisaalta en haluaisi vaan taas nähdä negaa...
 
Sunflower11
Moikka tännekin!

Mulla tuli ovisplussa kp 14, hiukanko olin innoissani et nytkö ovuloin suht "normaaliin" aikaan ja jos vielä luteaalivaihe pidentyy eikä jää 22pvän mittaista kiertoa niin jee! Mulla siis aiemmin tullu lähempänä kp 20 ovisplussa ja luteaalivaihe on ollut 8-9pvää.. et toivon sen nyt olevan lähempänä 14 päivää :)
 
Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3



kuumeilijat

Tiistai 11.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

kanttinen ------------ ?? ------- 79/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? ------- 50/27 --------- 3 -------- 2.
-daniella ------------ 25 ------- 41/27-30 ----- 4 -------- 3.
Piuke1 -------------- ?? ------- 41/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 40/?? --------- 5 ---------1.

Annubella ----------- 26 ------- 36/28 --------- 1 -------- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 35/35-48 ----- 2 -------- ?
Tyttö91 ------------- 20 -------- 31/37 --------- 2 -------1.
Whisky peat -------- 35 -------- 31/30-50 ------ 2 ------ 3.
Eris ----------------- 25 -------- 28/27-28 ------ 2 ------ 1.
Tirlittan ------------- 24 -------- 27/30-40 ------ 3 ------ 2.
Barbamama35 ------ 36 --------- 25/23-28 ----- 14 ----- 3.

Sutulii -------------- 31 ---------- 23/28 -------- 1 ------ 4.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 22/28 -------- 3 ------ 1.
äiskä-73 ------------ 38 ---------- 21/29-33 -----7 ------ 4.
Nöhveli ------------- 26 ---------- 21/32-37 ----- 3 ------1.
Ellamae ------------- 33 -----------21/34 -------- 1 ------6.
Miinä --------------- 30 ---------- 20/25-29 ----- 7 ------ 2.
Puskajussi --------- 39 -----------20/26-33 ----- 3 ------ 5.
Sunflower11 ------- 23 ----------- 17/26-35 ---- 10 ----- 3.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 16/31-33 ----- 2 ------ 2.
Inskun ------------- 21 ---------- 15/26 -------- 4 ------ 2.
Mamman muru ------ 31 ------- --15/30-48 ----- 7 -------- 2.
hipsu86 ------------ 25 ---------- 13/28- -------- 1 ------ 2.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 13/31-46 ------ 4 ------ 1.

Kaisakaisanen------- 23 -----------12/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------12/28 ----------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------12/22-24 ------- 4 ------ 3.
Puspus ------------- 28 --------- 11/28 ---------- 5 -------1.
Lenkkari ------------ 27 --------- 11/28-36 ------- 3 ------1.
Marica30 ------------ 30 --------- 8/33 --------- 4 ------- 4.
_tiny_ -------------- 24 --------- 4/25-28 ----- 12 ------ 2.
Kati82 -------------- 29 ----------1/28-37 ------ 7 ------ 3.



Santtu81 ----------- 30 ----------7/?? ---------tjot-------4.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.



haamuilijat


:heart::heart::heart:



Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81


:heart::heart::heart:




ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu:
Kyyneltenhymy yk5

Syyskuu:
Lepikonheta



ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-


ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Heip:flower:

Onnea KyyneltenHymy pääsit korkkaamaan pinon plussaosion, mahtavaa!
Saadaan kaikki toiveet korkealle, tulemme sitten perässä ;)

Mulle on näköjään jossain vaiheessa tullut pari ylimääräistä kiertopäivää
20/26-33 on siis oikea.
Toi kahdenkympin rajapyykki aloittaa ainaskin mulla nää jännäpäivät, sillon on oikeesti jo loppukiertoa. Tosin päiviä on vielä jäljellä monta monta ennenkuin alkaisi edes oireilee :/

No jotain on, hirveä himo punaviiniin. Toisaalta en usko, että liittyy kiertoon. Laitoin vain viikonloppuna ruokaa johon lorautin punkkua ja samalla otin lasillisen.
Edellisestä lasillisesta oli varmaan sen kaksi vuotta ja maistui kyllä hyvälle :)

Tänään on pitkästä aikaa päivä ettei ole sovittuna mitään menoa. Eli lähetään pitkälle aamulenkille pikumiehen ja koirien kanssa. Siellä onkin ihanan raikas happirikas keli. Me like <3

Plussapuhureita ++++++++++++:whistle:

Puskajussi:wave:
 
Hei.. jäin vielä ihmettelemään tänne. Meillä loppukiertolaisilla on kaikilla liikaa kiertopäiviä, paitsi niillä jotka ovat käyneet päivittämässä tietojaan.
Siis perustuu niihin päiviin, millä on lähdetty tähän kiertoon.

Toisaalta päivä sinne tai tänne, mutta kuiteskii =)

No mut nyt meen sinne ulos..
 
Hei.. jäin vielä ihmettelemään tänne. Meillä loppukiertolaisilla on kaikilla liikaa kiertopäiviä, paitsi niillä jotka ovat käyneet päivittämässä tietojaan.
Siis perustuu niihin päiviin, millä on lähdetty tähän kiertoon.

Toisaalta päivä sinne tai tänne, mutta kuiteskii =)

No mut nyt meen sinne ulos..
Joo se joka päivitti ennen mua, sanoi menneensä sekaisin jossain vaiheessa. Joshutisikö siitä? Toki mäkin oon voinut mennä päivissä sekaisin :D
 
Viime kuussa oli 30 päivää ja voi olla että hän laski 31 päivän mukaan, niin tuli sitten ylimääräisiä.

Toi päivittely ei oo mitenkään helppoo, kun numeroita vilisee silmissä ja jos on pidempi väli, niin saa olla sormet ja varpaat kaverina:D

En mäkään vasta kun tänään kiinnittäny huomioo tohon, hihkuin et kohta pääsee rapistelee testejä. Mut sittenkun laskin, et ovishan oli aika varmuudella perjantaina, niin ei voi olla noin pitkällä..
Testit pysykööt kaapissa vielä:headwall:

Sitten on nää vierustoverit, joiden kiertopäivät muistaa vertaamalla omiin päiviin+- sitä ja tätä..

Loppuviikosta voisi alkaa sitten kurkkimaan testiarsenaalia. Mikäköhän se on, kun se testailu on niin kivaa. Blanco tulos tosin ei, mutta muuten.. se jännitys

:kiss:
 
Miinä
hellou ppl :) piti tulla kurkkaan kun kerrankin aikaa,.. päivät menyt maalaustöis ja vähemmän koneella käynyt kun isäntäkin on muuttanut vihdoin ja viimein kokonaan kotiin <3 elikkäs alkaa peitto heilua säännöllisesti että jospa vaikka sitä plussaa tulis,..enne sitä joulua :eek:.. Onnea paljon plussanneilleja tuulosia muille <3 Nyt on jännät ajat täällä.. tosin olen kipeä niin aika matelee :/Ei kuumetta mutta joka helvatan lihasta ( osaa edes tiennyt olevan olemassa ennen kun nyt :)) ).. selkää juilinut pari viikkoo,.. huoks. Mutta etiä päin vaan.
 
Heissan taas :)

Mulla täti tuli kylään ja tais jo mennäkki, tänään siis kp4.

Jännäillä tässä vielä reilut kaks viikkoa ja sit sinne lekurille.. voisin periaatteessa mennä taustaileenki, sen verran vähän täällä kirjottelen. Luen kyllä melkeen päivittäin. Katotaan uudestaan sitten ko on viisaampi sen lääkärireissun jälkeen =)
 
Nyt vaan omaa napaa, antakee anteeksi..
Täti sitten kurvasi tänään meille, joten kp 1/28-37 ja yk 7 Nyt lievästi sanoen ketuttaa.. :(
Mietittiin juuri miehen kanssa, että kerkeisiköhän tähän alkaneeseen kiertoon vielä saada jotain apuja vai ei.. Ja että pitäisikö käydä moikkaamassa lääkäriä menkkojen aikana vai vasta niiden jälkeen..
 
tutisuttaa,siis armoton kuoleman väsymys vaivannu ja kuvittelen jo ties mitä...vitsit viikonloppuna saa testailla jos ei tätiä näy,nyt ei ainakaan ole ees mitään tuntemuksia et ois tulossa,mutta saas nähä...
plussia,plussia
 
Ellamae
sutulii tsemppiä viikonlopulle:attn:
Silloin ajattelin minäkin testata ekan kerran.Tosin nyt ruvennut kertymään ilmaa taas mahaan, mikä yleensä enteilee menkkoja mutta toisaalta, jos ovis onkin vasta nyt...Ja töissä olen ruvennut aamupuuroa vetelemään oikein urakalla, joten voihan se maha siitäkin murista:LOL:
 
mäkin voisin päivittää, eli kp14/28 yk1 alotan nyt kunnon yk.t kun sain ton imetyksen loppumaan ja ekan oviksen ilmestymään :)) tää kun on nyt virallisesti se eka yrityskerta jolloin saattaa jotain tapahtuakkin :D

kyyneltenhymy onneva onneva onneva!:flower: mahtavaa lokakuun plussa-aaltoa :) ootko menossa siihen varhaisultraan? kuinka aikasin siellä näkyy jotain?

on: pitkää odottelua kun ovis oli jo kp10 niin nyt sit vaan ootellaan loppukierto...plaah! kuin tylsää!
 
Viimeksi muokattu:
Hei viikonloppuna testaajat laitetaanhan kunnon plussa-aalto tulemaan! :)
Mä laskin et testipäivä ois perjantaina mut se onkin lauantaina (jos täti ei sitä ennen kylään tupsahda) prrrr. oon malttamaton nyt, hyvä etten jo tänään testannu :headwall:

Jos saa teiltä palstalaisilta kysästä niin onko teillä tai teidän sukulaisilla jotain toiveita/paineita tulevan lapsen sukupuolelle? (viitaten nyt tuohon mun aijempaan anoppi&appiukko tilitykseen)
 
Ellamae
Selasin eilen mun pväkirjat kolmen vanhemman raskausajalta ja tulin siihen tulokseen, että nämä ilman kertymiset suoleen onkin ovismerkkejä eikä menkkoihin liittyvää:LOL:
Eli nyt on kyllä ovis niin perusteellisesti hyödynnetty, että loppu on sitten korkeimman kädessä:heart:
 

Yhteistyössä