pölypunkit

toki niitä yhä on
Huom! Se oli vain yhden tutkijan näkemys.

Esim. minä olen pölypunkeille allerginen - ihan testatusti - enkä olisi voinut allergisoitua niille ilman altistumista.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nythän uusimman tiedon mukaan Suomessa ei juurikaan enää niitä kodeissa olis hyvien patjamateriaalien ym. ansiosta, mutta tekeehän tuuletus muuten hyvää..
Juu sitä ei käy kieltäminen. Kummasti raikastuu, kun heittää petivaatteet ja matot kunnon pakkaseen.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja toki niitä yhä on:
Huom! Se oli vain yhden tutkijan näkemys.

Esim. minä olen pölypunkeille allerginen - ihan testatusti - enkä olisi voinut allergisoitua niille ilman altistumista.
Ei se ole vain yhden tutkijan näkemys, vaan käsittääkseni ihan kollektiivinen. Varmasti altistumisesi on tapahtunut joskus aiemmin. Ja eihän se, että niitä ei enää yleisesti ole, tarkoita, että niitä ei olisi esim. teillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja toki niitä yhä on:
Huom! Se oli vain yhden tutkijan näkemys.

Esim. minä olen pölypunkeille allerginen - ihan testatusti - enkä olisi voinut allergisoitua niille ilman altistumista.
Ei se ole vain yhden tutkijan näkemys, vaan käsittääkseni ihan kollektiivinen. Varmasti altistumisesi on tapahtunut joskus aiemmin. Ja eihän se, että niitä ei enää yleisesti ole, tarkoita, että niitä ei olisi esim. teillä.
Niin, ja niitähän oli vielä 80-luvun lopulla ihan yleisesti, joten jos olit silloin olemassa, niin lienet altistunut silloin? Ja jos asutte vanhassa talossa vanhojen pölyjen kera, niin teillä voipi olla maan viimeinen punkkikanta siellä. Soita tutkijalle ja kerro uutinen, taisi olla Itämies nimeltään. :xmas:
 
y
Alkuperäinen kirjoittaja toki niitä yhä on:
Huom! Se oli vain yhden tutkijan näkemys.

Esim. minä olen pölypunkeille allerginen - ihan testatusti - enkä olisi voinut allergisoitua niille ilman altistumista.
Tutkimusten mukaan mun poikakin oli pienenä kissalle allerginen, vaikkei ollut eläissään varmaan kissaa nähnytkään.

Tää tutkijahan ei löytänyt pölypunkkeja tutkimusmateriaaliksi, vaikka kiersi hirvittävän monessa paikassa niitä etsimässä.
 

Yhteistyössä