Pömppömahaiset Plussaajat, vol 2

Astarte
Katsoinpa tuossa sairaalasarjan, ja siinä oli suloistakin suloisempi vauva, jota syötettiin pullosta. Päästin sekunniksi ajatuksen mieleeni että "jos en ikinä saakaan tuollaista" ja alkoi raju itkukohtaus.

Nyt mietityttää kestänkö enää nähdä lähipiirin vauvoja itkemättä. Tähän asti olen ollut lähinnä vain superonnellinen äitien puolesta ja ehkä ihan vähän haikea itseni ja miehen puolesta.
 
Voi PeePee! Olen todella pahoillani, että näin kävi. Niin kovasti toivoin, että nyt olisi teidän vuoro. Jaksamista ja voimia! :hug: Yhdessä sitten taas jatketaan taas tulevina kuukausina jatketaan tätä taistoa, eikö vain?

Täällä luomukierron loppumetreillä ja tätiä odotettaan saapuvaksi kylään vielä tämän viikon aikana, kunpa nyt kerrankin tulisi ihan ajoissa ja vaikka vähän etuajassakin, jotta vihdoin pass saataisiin käyntiin.

Öitä kaikille!
 
PeePeelle lähetän myös tämän pinon kautta kovasti kovasti jaksamista.

Astarte, ihmisiähän tässä ollaan. Jos vauvat itkettävät, niin sittenhän se on juuri niin. Tarkoitan vain sanoa, ettei sun tarvi kestää ja pinnistellä yhtään enempää kuin sydän sanoo. Mutta toki on tilanteita, joissa ei mitenkään haluaisi itkeä ja silti on pala kurkussa vaan... itselläni se taisi olla viimeksi, kun nelikymppinen veljeni vaimoineen saivat iltatähtösen...se oli niin liikuttavaa ja samalla pyöri mielessä "kielletty" ajatus siitä, että eikö jo ollut meidän vuoro.

Kurreliini eikös inssi jo lähesty vauhdilla? Täältä tullaan perässä madellen, mutta tullaan kuitenkin. Pidetään mielessä ne Naikkari-sumpit! (oho, tuohan oli melkein sananmuunnos).

Kiitos paljon Kamilla, kun pidät listalla, vaikka tämä mun aktiivisuus on aika kausittaista.
Ja elän kyllä kovasti mukana käänteissänne rakkaat Pömppikset, vaikka pää ei toimi niin kirkkaasti, että muistaisin aina kommentoida oikea-aikaisesti kuulumisianne.

Kauniita unia!
 
Rakas ystäväni PeePee itku silmässä äsken luin negauutisen... :hug: Vielä, PeePee, vielä tulee teidänkin lapsostenne vuoro. Toivonhelmiä on ilmassa teidänkin osallenne. :hug:

Toivonsäteitä Astartelle, Minzulle ja Rouva Puhille ja oikein onnellisia ktt-päiviä!
 
Keskiviikko 1.10 :wave:

Haave........................PAS..................................kp37/30/loka
Lumikki73..................inssi?................................kp31/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp26/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp22/28-31/ktt2
Astarte......................PAS..................................kp21/26-30/ktt5
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp18/28-38/ktt2
Retuli82.................... 2.IVF................................kp16/-/marras
Väre...........................PAS..................................kp14/28/loka
Kurreliini.....................inssi................................kp13/-/ktt
Adeliini.......................pupuilua..........................kp12/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp5/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp4/-/marras
Stella08.....................luomuilua.........................kp/27/ktt
PeePee77..................2.IVF.............................kp/29-31/joulu-tammi
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt


Testailijat :p

Astarte 10.10
MinzuS 13.10
Rouva Puh 13.10

Haamuillut :attn:


Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
PeePee, toivon että tämä karhunhalaus tavoittaa sinut :hug: . Sanat kumisevat tyhjyyttään tällaisissa tilanteissa :'( . Kaikki nämä Pömppisten lämpöiset ajatukset tulevat varmasti luoksesi ja tuovat lohtua kuin se lapsuuden ihana nöppääntynyt peitto.

-Väre
 
Ja omanapa uuteen luukkuun:

Ovis+ tuli heti tiistaina. KunPas ois nyt sit perjantaina! Soittavat aamusta että päästäänkö vai ei. Hui kun jännittää!!! Torstaina ottavat meidän vauvanalut jo sulamaan, saas nähä onko perjantaina enää mitään jäljellä.

Oisko siinä liian paljon hyvää jos tämäkin PAS onnistuisi? Että ois kaksi hyvää putkeen?

Miehen mielestä ei ois, mutta mun ajatusmaailma on jokseenkin kieroutunut tässä vuosien varrella. Ihan sama kun silloin kesäkuussa mun toisessa kotiketjussa meitä raskautui samaan syssyyn 3, niin heti ajattelin että kolme on tosi monta ja ei varmasti suju kaikilla hyvin. No se kalikka kalahtikin sitten kipeesti omaan nilkkaan :( .

Hirveän vaikeeta uskoa että maailmaan mahtuu äärettömästi hyvää, sitä ei oo mitenkään rajoitettu!

Jään sisäistämään tätä ajatusta, josko siitä sitten tulisi totta meille kaikille.

Halirutit Pömppöklaanille!!

-Väre
 
PeePee, kuinka oot jaksellu ystävä...? Toivottavasti reissu on mennyt hyvin, soittelen kun kotiudut!

Väre, joko soitto on tullut? Toivottavasti pääset huomenna siirtoon! =)

Mitäs Haaveelle, joko tätsy on tullut kylään? Teilläkö on sit PAS tässä kierrossa?

Stellaa, Kurreee??! :wave:

Kovin hiljaista tuntuu olevan pömppispinossa :whistle:

(.) Eipä oikein mitään, kovin vähäoireista edelleen.. Rinnukset kipeet, vähä masujomotuksia, siinä kaikki :| Ultraa odotellessa, vielä 11 päivää :xmas:
 
Torstai 2.10 :wave:

EllaElias.....................PAS..................................kp27/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp23/28-31/ktt3
Astarte......................PAS..................................kp22/26-30/ktt6
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp19/28-38/ktt3
Retuli82.................... 2.IVF................................kp17/-/marras
Väre...........................PAS..................................kp15/28/loka
Kurreliini.....................inssi................................kp14/-/ktt
Adeliini.......................pupuilua..........................kp13/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp6/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp5/-/marras
Stella08.....................luomuilua.........................kp/27/ktt
PeePee77..................2.IVF.............................kp/29-31/joulu-tammi
Haave........................PAS.................................kp/30/loka
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt


Testailijat :p

Astarte 10.10
MinzuS 13.10
Rouva Puh 13.10

Haamuillut :attn:


Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
Onpa täällä ollut hiljaista viime päivinä.

Omaa ketutusta purkaan: Eli tätiä odotellaan saapuvaksi ja olo/mieli sen mukainen. Mistäköhän olen onnistunut haalimaan koko joukon vähemmän mukavia pms-oireita, vilutusta/hikoilua, rintojen arkuutta, aamupahoinvointia, jatkuvaa nälän tunnetta jne. Osa oireista saattaa kyllä olla lugejen aiheuttamia, mutta tylsiä joka tapauksessa. Vielä tylsempää oireissa on mielestäni se, että lista on kuta kuinkin yhdenmukainen alkuraskauden oireisiin verrattuna, mutta siitä ei siis omalla kohdallani ole kyse. Nyt ei voi muuta kuin hyppiä/pomppia saadakseen tädin paikalle ja sitten pääsen "ilmoittautumaan" passiin. Pas-kierron lopulla toivon, että oireita ei olisi mihinkään suuntaan, jolloin onnistuminen tuntuisi olevan edes hitusen lähempänä.

Kertokaahan arvon naiset, kärsiikö teistä kukaan loppukierron ikävistä tuntemuksista ja onko asialle jotain tehtävissä/oletteko jollain onstilla saaneet niihin helpotusta?

Anteeksi valitteluni, mutta nyt vaan olo on varsin tylsä ja kun keksin paikan purkaa, niin säästyy tuo mies turhilta valitteluilta. :headwall:
Kaikesta negatiivisuudesta huolimatta erittäin leppoisaa illan jatkoa teille kaikille!!!
 
Iltaa!

Ei ole täti vieläkään tullut, mutta nyt syön sentään noita teroja eli tsänssit on että täti tulee!
Kolmatta päivää noita napsin ja kymmenen päivän kuuri... Terojen lopetuksen jälkeen n. kolmessa päivässä pitäisi menkkojen alkaa... Ja sitten saa soittaa ja ilmottautua Pas:iin ja varata aikaa ultraan... Tässä on ollut koti ja työelämässä hieman säätöä nyt, että ei ole jäänyt aikaa juuri Pas:in tai puuttuvien menkkojen murehtimiseen... Mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa!
Tää oli tällain vain pikaisesti, mutta lupaan palata paremmalla ajalla kommentoimaan!
 
Huomenia!

Mitäs Väreelle ? Toivon mukaan olette menossa tänään PAS: iin =) Ja ei tuo sinun ajattelumaailmasi kieroutuneelta kuullosta... Taidan itsekkin olla aikas samanlaisilla ajattelulinjoilla kuin teiti. Jos kotona, töissä ym. menee hyvin ja tuntuu että elämä luistaa muutenkin, niin jossain vaiheessa sitä rupee ajattelemaan, että millonkahan epäonni taas iskee. Ja kait sitä aina yrittää näissä hoidoissakin varautua pahimpaan eli epäonnistuneeseen kiertoon/hoitoon. Ei uskalla iloita tai elätellä toivoa ihan täydestä sydämestä. Seuraavaan hoitoon kun lähdetään, niin ajattelin kyllä olla enemmän positiivisella mielellä ja voittajafiilikselle =) Sen lupaan!

Haave , joskus tuntuu todellakin että on säätöä ja yhtä aikataulujen sovittelua nämä hoidot. Mutta tosiaan etiäpäin mennään =) Vaikeuksista huolimatta!

Kamilla , kyllä se ultrapäivä siellä jo häämöttää =) Pian pian pääset näkemään maailman ihanimman asian :D

Täällä oli mitä varmemmin ovis eilen, en testaillu, vaan oireiden perusteella mennään.
Mukavaa perjantaita kaikille! Kohta alkaapi viikonloppu =)
 
Huhuu Väre? Pääsittekö siirtoon tänään?

Aika kuluu sittenkin, tuskaisen hitaasti mutta kuluu kuitenkin. Enää 4 päivää ultraan, tietysti tämän kuluvan lisäksi. Toistaiseksi kaikki ok, toissa iltana tuli aivan minimaalinen vaaleanpunainen raita paperiin mutta sen jälkeen pelkkää valkoista. Tuo olisi sitä paitsi mennyt normaali ihmiseltä ohi koko juttu mutta kun eräät tihrustaa sitä wc paperia vähän tarkemmin :ashamed: Eli sen just juuri huomasi ja heti mieliala laski kuin lehmän häntä ja ikävät ajatukset humahti mieleen. Nyt on taas parempi mieli mutta edelleen kovin epävarma.

Voinpa sanoa aidosti yllättyväni jos ultrassa kaikki on hyvin, niin oireeton olen. No okei, välillä on jotain tuntemuksia muniksissa ja keskivatsalla, viluttaa, nännin ympärykset on tummat ja nännit vähän arat mutta siinäpä se. Ei auta asiaa suuntaan tai toiseen. Viime kertaisten keskustelujen jälkeen asia jotenkin kolahti tajuntaan: oli oireita tai ei niin se ei lopputulokseen vaikuta tuon taivaallista. Siis voin olla oireellinen tuulimunan kantaja tai oireeton odottaja tai toisinpäin, vau mikä oivallus!! Eli lasketaan edelleen päiviä ja kärvistellään. :D

Aurinkoista päivää kaikille!
-Hannele-
 
Vääntäydyin ilmottautumaan kun kerran huhuiltiikin jo :wave: .

Eli siirtoon päästiin :D !

Ei varmaan oltu kun kolme minsaa toimenpidehuoneessa, että tehokasta oli (ihan hyvä; mulla oli ihan törkee vessahätä..).
Ekaks olivat sulattaneet se yksin olleen; ei ollu sevinny. Sitten ne kaksistaan värjötelleet. Toinen oli menettänyt solun, ollen nyt 3-soluinen ja toinen oli "oikeen hyvä" ja se siirrettiin. Sitä yhtä riepua ne pitävät lämpösessä vkonlopun yli ja jos on nätisti kasvanut, laittavat takasin pakastimeen.
Sama lääkäri oli nyt kun silloin kesäkuussakin, joten olen erittäin luottavaisin mielin! Olo on tosi positiivinen;mä oon raskaana! RKTT!!
Testi on 15.10, hui kamala.

Kamillalle ja Hannelelle jaksuja ultrien odotteluun! Kaikki on kohdussa hyvin, mä oon ihan saletti!

EllaElias, saitko menkat alkamaan hyppelyllä?? No onpas sulla ärsyttävät pms-oireet, en osaa yhtään neuvoa antaa kun itsellä oireilu liittyy vaan endoon. Ei ne taida näin näppiksenkään välityksellä kaikota vaikka kuinka manaisin?!

Taidan siirtyä takaisin vaakatasoon, viimeyö meni hiukan pyöriessä joten väsy on suuri.

-Väre ja Tatti pp.0 (aivan mahtava kaatosade alkoi kun lähettiin Naikkarilta ja sanoin miehelle että tatit tykkää kun on näin kosteeta ja lämmintä :LOL: )
 
Väre - Onnea tatista! On se hyvä kun nyt on hyvät kelit kasvattelulle.
Haave ja Ella - mä manailen sitä moonikaa kovasti, jotta löytäisi oikeat osoitteet. Mulla autta äksyilyyn kun mies hieroo kämmeniä ja sormia, rauhoittaa niin kivasti. Sanokaa vaan, että hänellekin helpompaa kun voi auttaa :D .
Hannele - Mä olen sulle hieman kade. Mulla on jatkuvasti kamala paha olo ja oksennan kun hammasharja koskee suuhun. Muuten ei kyllä sen kummempia oireita. Hassua ihan kun kaikki on niin tyytyväisiä mun ihkusta olosta :kieh: . Onnea ultraan ja ihan oikeassa olet - sinä OLET raskaana. :heart:
(.) siis paha olo on jatkuva ja pahenee päivä toisensa jälkeen. Parempi olla kumpikin vatuista tallella! Ultra on ensi viikolla klinikalla. Valitettavasti siella ei kuunnella ääniä, voisi meinaan olla (ehkä) mahdollista kuulla :) .

Hobelix & vatut 5+4
 
Väre: Onnittelut hienosti ja vauhdikkaasti sujuneesta siirrosta. Nyt vaan jäitä hattuun ja lämmintä masuun, niin eiköhän se pari viikkoa suju melko nopeasti ja tatti kasvaa ja päräyttää sitten äitille plussan testiin. No eipä auttanut hyppelyt eikä vesijumppakaan, mutta jos nyt edes su mennessä, niin enköhän siihen asti jaksa kärvistellä. Olo nyt eilistä huomattavasti siedettävämpi, joten kyllähän tätä nyt sietää.

Hobe: Kiitos vinkistä! Ja nautihan täydellä teholla raskaanaolosta noista ikävistä oireista huolimatta. Eikö niin ole sanottu, että pienet masussa voi hyvin, kun pistävät äidin oireilemaan. Eli hyvä näin! :heart: :heart:

PeePee: Oletkos jo palaillut reissulta? Mitäs sinne päin kuuluu?

Rentouttavaa vkloppua kaikille!
 
Lauantai 4.10 :wave:

EllaElias.....................PAS..................................kp29/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp25/28-31/ktt5
Astarte......................PAS..................................kp24/26-30/ktt8
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp21/28-38/ktt5
Retuli82.................... 2.IVF................................kp19/-/marras
Väre...........................PAS..................................kp17/28/ktt1
Kurreliini.....................inssi................................kp16/-/ktt1
Adeliini.......................pupuilua..........................kp15/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp8/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp7/-/marras
Stella08.....................luomuilua.........................kp/27/ktt
PeePee77..................2.IVF.............................kp/29-31/joulu-tammi
Haave........................PAS.................................kp/30/loka
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt


Testailijat :p

Astarte 10.10
MinzuS 13.10
Rouva Puh 13.10
Väre 15.10
Kurreliini 17.10

Haamuillut :attn:


Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
Väre, onnea nopsasta siirrosta ja pienestä tatista! Taidettiin muuten olla samaan aikaan Naikkarilla eilen, sillä kaatosateessa minäkin liikuin... ;)

Kovat sympatiat tätiä odottaville, eli Haaveelle ja Ellalle! Kohtalotoverina tiedän, kuinka toi turhauttaa ja saa pahaa mieltä aikaan... :headwall:

Hobe, voi sinua pömppis, jaksamista yökköilyn kanssa! Luulenpa kyllä, että kaikki kärvistely palkitaan ensi viikon ultrassa. :heart: :heart:

Hannele, ihan rauhassa vain, koita kestää omien epäilyjen kanssa. Niiltä ei voi välttyä, vaikka kuinka järkeilisikin, ettei lopputulokseen vaikuta oireet eikä oireettomuus. Hurjasti tsemppiä matkaan! :flower:

(.) Täällä onkin sitten menossa KTT1. =) Inssi tehtiin siis eilen Naikkarilla ja tähän viikkoon on liittynyt aikamoista härdelliä... Oon rampannut klinikalla siis kolmesti ja ensin oltiin sitä mieltä, että rakkuloita jälleen liikaa, eikä uskalleta tehdä inssiä laisinkaan (ja mä olin raivoissani..), mutta sitten seuraavana päivän oltiinkin sitä meiltä, että kyllä se ehkä nyt voitais kuitenkin tehdä. Ja lennosta sitten tuikkasin hoitajien taukotilassa yksi aamu pregnylin masuun ja eilen sitten oli inssin aika. Eipä tässä nyt suurempia kannata toivoa, mutta onhan nyt koitettu tätäkin vielä. Tosin inssi tehtiin ehkä inasen verran liian varhain, kun tää viikonloppu tuli taas tielle. Parempi vaan, kun mennään matalalla profiililla ja sen enempiä oireita tutkailematta... :LOL:

Kuinkas meidän odottavat äidit jakselevat? Millä mielin ja tuntemuksin mennään? :wave: Kamilla, mmm?

Kuinka PeePee jakselet? Ja Stella, mitä sinulle kuuluu?
 
Kurre, kiva kuulla susta! =) Ja hienoa että pääsit taas ktt-päiviä viettämään :heart:
Montako follia irrotettiin, oliko ne minkä kokoisia? Mulla oli täs plussa-kierrossa follit 17 ja 18 milliset kp 11 ja sit oikealla oli bonuksena kysta. Muista että näis touhuis kaikki on mahdollista, täällä yksi elävä esimerkki :wave: Tärppi voi todellakin tulla silloin kun sitä vähiten odottaa! En minäkään olisi voinut kuvitella että kahden puhtaasti nega-ICSI:n jälkeen plussaankin clomeilla! Rehellisesti sanottuna olo alkoi olla aika lailla epätoivoinen tuon kesäkuisen ICSI:n jälkeen. Kato oli kova ja vain kaksi siirtokelpoista saatiin joista kumpikaan ei edes yrittänyt kiinnittyä. Toivon sulle kaikki sormet ja varpaat pystyssä nyt plussaa rakas pömppis-sisko!!! :heart:

Heh, toi odottava äiti-titteli ei vielä oikein tunnu omalta ;) Oon niin epäileväinen tän koko jutun suhteen, koska oireita on niin vähänlaisesti. Suorastaan kateellisena luen Hoben pahoinvoinnista :whistle: Yhdeksän pitkää päivää vielä utraan...

Väreelle onnittelut kyytiläisestä!! :heart:
 
mmm
Kurre loistavaa, onnittelut inssistä. Ja niinhän se on, että useampi munis, suurempi mahdollisuus ;)

Väreelle onnittelut siirrosta :heart:

Hobe jaksuja pahan olon kanssa elämiseen :hug: jo onnea ultraan :heart:

Kamilla täällä suht samat ajatukset, joten muista, et ole yksin ;) Meitä "vainonharhaisia" riittää....

Hannele niinpä se jatkuva pyyhkiminen ja paperin "tukkiminen" hiertää niitä limakalvoja, joten pienet vaaleanpunaiset viirut tuskin ovat vaarallisia. Täällä puhuu toinen paperi-friikki :D

).( Täälläkin odotetaan sitä ultraa kun kuuta nousevaa. Meillä se on pe 10.10.klo 10 Oho ompas muuten kymppejä :LOL: Täällä oireita on edelleen , toisena enemmän ja toisenä vähemmän. Tuntuu ajoittain, et kehitän sen pahan olonkin vain rauhoittakseni tätä niin ailahtelevaa mieltäni. Tänään ei ole vielä kuvottanut, joten siitäkin ehtii saamaan vaikka mitä variaatioita aikaan. Mulla muuten sellaista pientä selkäsärkyäkin ollut havaittavissa, selkä on usein sellanen "väsyneen" oloinen. Mitähän sekin mahtaa tarkoittaa? Ymmärrän kyllä, että ison mahan kanssa selkäsäryt tavallisia, mut et tässä vaiheessa. No jaa tosi kipeitä ne selkäsäryt siis ei ole olleet ja ilman särkylääkkeitä on menty.

PeePeelle terkkuja :wave:

Hyvää sunnuntain jatkoja kaikille pömpöille!

mmm
 
Kiva että Kurre tulit mukaan jännäileen inssin onnistumista =) .

Värelle onnittelut siirrosta!

Tsemppiä ultran odottelijoille, kyllä se palkinto teitä siellä monitorissa odottaa, näin uskotaan :heart: .

Ihanaa, että meitä on monta jännäämässä tulevia viikkoja. Toivotaan parasta! :heart:
 
Minä olen kehitellyt nyt itselleni oireita. Edellisessä PAS:issa ei ollut kyllä oireen oiretta ja selvä negahan se olikin. Nyt sitten on eilisestä asti ollu rinnat kipiänä ja pinkeet jotenkin. Eilen myös kun menin sängylle pitkäkseni illalla vähän äkemmin ni kyllähän vihlaisi alavatsasta, mä päätin et sekin on oire B)

Tänään on pp7 :)
 
Tästä voi jollain olla mielipide ja sen saa tuoda mun puolestani julkikin, mutta mitään en tekisi toisin.

Olin meinaan työporukan kanssa lauantaina tallinnassa syömässä ja reissuhan oli kosteanpuoleinen. Eli minä siis olin ryyppäämässä pp5 ja tietoisesti sen tein. Oli ihan älyttömän mukavaa ja rentouttavaa. Paljon ehkä kertoo sekin mun alkoholinkäytöstä, että mies naureskeli nähneensä mut kaksi kertaa kännissä ja kankkusessa, eilen ja 5,5 vuotta sitten :LOL:

Jotkuthan on tiukkoja alkoholin suhteen yrityksen aikanakin jo, mutta kun sitä on yrittänyt reilun 5 vuotta niin ei jaksa enää nipottaa turhista. En mitenkään usko, että esim. tässä mun tapauksessa pp5 ryyppääminen voisi vaikuttaa asiaan mitenkään suuntaan tai toiseen.

Mulla oli vaan älyttömän kivaa ja mulla on ihania työkavereita, ne muuten tietää tästä mun tilanteestakin ja tuli juttua yhden työkaverin kanssa siitäkin, että hän on joskus käynyt luovuttamassakin munasoluja. Mun työkaverit on ihania ja tosi kannustavia kyllä, pomo mukaanlukien =)
 
Kamillalle infoa listan päivitystä varten. Vihdoin täti löysi perille, kivikkoinen oli tällä kertaa tuo loppumatka, mutta hyvä näin. Täällä siis kp1 ja pas tulossa tässä kierrossa.
Kontrolliultra ensi viikon torstaina. Hiukan vetää jännityshikeä ja pelkoa pintaan. Meillä pakkasessa kolme huurulaista käsittääkseni kaikki samassa oljessa eli vain tähän yhteen passiin on ns. varaa ennen seuraavaa ivf:ää, joka tuntuu ainakin nyt todella isolta kynnykseltä. Mutta toivotaan parasta, muuta ei tässä kohdin voi tehdä.

Palaan palstalle myöhemmin iltasella lueskelemaan juttujanne. :wave:
 

Yhteistyössä