Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Valtaisat onnittelut PeePeelle!!! :flower: :flower: Aivan ihanaa!

Nyt pikaseen kirjoitan ku eväitä täytyy alkaa värkkään. Pojalla turnaus viikonloppu alkaa huomen ja nettipimennossa sitten vko.n lopun olen. Eli eli... Olo ollu jokseenki outo ja rinnat kipeenä. Viimeyö meni valvoessa, uni ei tullu ei sitte millään. Siinä makoilin selälläni kädet massun päällä, ja ajattelin että tuntuu alamaha oudolle. Jotenki olis turvonnu ja normaalia kovempi. Tänään sitte ajelin kotiin hallilta niin rinnat oli entistä kipeemmät. Siinä sitten sain kuningas ajatuksen tehdä testi.... Vessasa istuin testi kourassa pissapurkki vieressä ja mietin uskaltaako vielä onhan oikeeseen testipäivään vielä 4 päivää aikaa. Mutta laskin jotta kierron mukaan tänään tai huomenna pitäis alkaa vuoto... Ja reissuun ollaan lähdössä.. Joten repäsin testin auki niin pakko oli tehdä. Sen miljoona kertaa testin tarkistin ennenkuin saatoin uskoa tuloksen. Ja selvä HAAMU siinä oli. Itku pääsi mutta se oli onnesta se. =) Tiistaina teen kumminki vielä varmuus testin jotta sen kunnolla sitte uskoo.

Mutta hyvät viikonloput teille kaikille ja sunnuntai iltana käyn lukemassa kuulumisianne.

Löllykkä ja Pikku Nuppuset
 


Lauantai 5.9 :wave:


Auringokukka............3.ICSI.........................kp16/-/ultra 4.9
dream09....................3.IVF..........................kp/28/ktt8
löllykkä.......................PAS............................kp/-/ktt11
HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp6/-/ktt



Testailijat :p

dream09 11.9

Haamuillut ;)

löllykkä :)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D

 
ihan pikavisiitti tännekin - SIIS AIVAN SUPERISTI ONNEA kaikille plussan saalistaneille!!! Upeaa! Ja täälläkin kihelmöi, että miten PeePee?!

Sitrikselle kovasti haleja ja tsempitystä. :hug:

Harvakseltaan olen näille sivuille ehtinyt, lähinnä kun kerkiän niin käyn tätä Pömppispinoa kurkkaamassa. Omasta navasta: elo 7kk vanhan tytön kanssa sujuu, olen onnellinen ja kiitollinen. Ja olen ajatellut vielä lähteä ivf-koitoksiin, jos vaikka onnistuisimme uudelleen ja tyttö saisi joskus sisaruksen...ne tulevat pettymykset vähän pelottavat, mutta pakkohan se on yrittää, kuten te kaikki muutkin pömppissisarukset - yhdessä jaksetaan.

halein, Meikku
 
PeePee Olen tavattoman onnellinen puolestasi! Nyt kertomaan missä mennään? :heart:

On kertakaikkiaan upeeta katsoa tuota pitkää plussanneiden listaa. Toivottavasti kaikki saa siitä uskoa, että kaiken pitkän odotuksen jälkeen vielä omakin nimi siellä keikkuu, ja että itkut muuttuu vielä onnen kyyneleiksi.

Aurikselle paljon peukutuksia! En saa puettua ajatuksiani järkeviksi lauseiksi, mutta näin lyhykäisyydessään ihailen sua suunnattomasti. :heart:
 
HH09 :hug: Rakas ystävä! Olen pahoillani, että tämäkään kerta ei tuottanut tulosta. Varmaan kaikki tässä ketjussa kirjoittavat/kirjoittaneet tietää miltä sinusta tuntuu, mutta loppujen lopuksi KUKAAN ei tiedä miltä SINUSTA tuntuu JUURI NYT. Ota aikaa surulle ja jos vielä tulette siihen lopputulokseen että hoitoja jatkatte, niin tuhannesti tsemppiä ja onnistumisia!

löllykkä Paljon onnea haamusta!!!! Itsellä sama tilanne oli viime sunnuntaina. Oletko testannut vielä uusiksi?

dream09 Mitäs sinne kuuluu? Toisesta ketjusta luin, että olit jo luovuttamassa. Onko tähän joku konkreettinen syy, vai tuntuuko vain siltä ettei tärpännyt?

Aurikselle super tsempit huomiseen punktioon! Täydellistä raporttia odotan heti kun kykenet siihen. :flower:

( . ) Olen pitänyt vähän taukoa tästä palstasta... Olen nyt muutaman kerran käynyt lukemassa, mutta kirjoittaminen on vähän jäänyt. Olen ruvennut näkemään kammottavia keskenmeno unia, joissa vuoto alkaa runsaana ja peli oli sitten siinä. Toissa yönä heräsin ihan paniikissa tällaiseen uneen ja oli pakko käydä vessassa tarkistamassa että miten kävi. :( Nyt vasta tajusin kuinka ALUSSA koko homma osaltani on ja kuinka MITÄ VAIN voi vielä tapahtua. :headwall: :headwall: Jotain pieniä oireita on, mutta se nyt ei kerro kertakaikkiaan mitään. Pienet endokivut on palanneet, ihan siis ilman mitään särkylääkkeitä pärjää ihan ok, mutta toki se vetää mielen matalaksi kun yhteen väliin ei ollut kipuja ollenkaan. Ultraan on vielä miljoona vuotta. :|

Haave & Tauno ja Ansa rv 4+5

P.S. PeePee!!!! :D ???????????
 
Mielettömän hienoa Löllykkä! Onnea :D :flower: :heart: :heart:

Kiva kuulla teistä Meikku ja Ulpu:wave: ! Voi vitsi, miten Meikku sun vauva voi jo olla 7 kk...? Niinpä, pikkusisarus olisi hienoa. Toivon teille rohkeutta lähteä hoitoihin.

Jep, jep, huomenna on punktio aamupäivällä. Jotain saadaan se on varma. Mutta sitten alkaakin kyllä se meidän jännittävin vaihe: hedelmöittyykö ja jääkö alkioita siirtoon asti. Icsillä taas mennään. Mutta etukäteen en ala sitä miettimään. Meidän käsissä se ei ole, joten katsotaan mitä tulee. Mutta nyt tämä nainen lähtis nukkumaan. Vatsassa mahtava iso mustelma ja punainen kipeä Pregnyl läikkä sen keskellä :LOL: ! Ajattelin ottaa aamulla kuvan, on se sen verran "makee" ;) On siinä taas ihmeteltävää huomenna hoitajalla ja lääkärillä... :LOL:
 
Onnea, Onnea PeePee ja löllykkä :flower:

Auris Hirmuisen määrän toivon Onnea sinulle matkaan punktioon ja sen jälkeisiin päiviin!!Toivottavasti pääset kohta piinailemaan ja plussaamaan! :D

Onnea siis kaikille muillekkin matkaan. Taidan pitää palstataukoa pitemmänki aikaa!
Tänään testi näyttää negaa ja fiiliskin on samanmoinen..
Vielä yksi hoito luultavasti julkisella on mutta se jää nähtäväksi tehäänkö se vielä tän vuoden puolella...Voimat on ainakin aivan lopussa.

Kiitos pömppikset seurasta! Raikasta syksyä!

Dream
 
Kiitokset teille tsempityksestä. Punktio sujui todella hyvin, olen oikein hyvässä kunnossa. Ihan hyvät päiväkännit taas. Ja vaikka vuosin jonkin verran jälkeenpäin, eniten näistä kolmesta punktiosta, niin siitä huolimatta olen vähiten kipeä ja kaikken parhaassa kunnossa. Näköjään on käynyt kuten alkoholin kanssa: elimistö on tottunut näihin huumaaviin lääkityksiin :LOL: ! Saalis 5 munasolua. Nyt peukut pystyyn, toivottavasti biologi osaa valkata sopivimmat simpat ja että ne meidän soluset myös tykkäävät toisistaan =) . Siirto joko keskiviikkona tai torstaina. Kuulemme sen keskiviikko aamulla.

Nyt menen hetkeksi sohvalle kissan kanssa makoilemaan :wave:.
 


Maanantai 7.9 :wave:


Auringokukka............3.ICSI.........................kp18/-/siirto 9. tai 10.9
HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp8/-/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D

 
Vähiin käy piinailijat.. Plussapino on kasvanut hienosti! :heart:

Onnittelut löllykälle!! :flower: Ootko käynyt hcg:ta mittauttamassa?

PeePee:tä oonkin päässyt onnittelemaan henk.koht halilla ja pullakaffilla =) En muista koska olisin ollut ystävän puolesta näin onnellinen!!! :heart: :heart:
Aivan mahtava juttu!!!

Aurikselle onnittelut hyvästä saaliista, kyllä niistä varmasti hyvälaatuiset alkiot kyytiin saadaan! Jotenkin on sellainen kutina, että reippaan parin viikon päästä saan siirtää sutkin tuonne plussapinoon! =) :hug:

Dream09:lle kovasti pahoitteluja :ashamed: :hug:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :wave:
 
mmm
Mahtava plussa-aalto täällä meneillään ONNEA miljoonasti kaikille plussanneille :heart:

PeePee :heart: :heart: huhuu??????

Auris täällä peukut pystyssä teidän puolesta :heart:


mmm ja nuhainen Minni-vauva
 
Kiitokset kaikille onnitteluista. =) Mutta huomenna aamulla vasta uskon jos testiin tulee vielä viiva. Huomennahan se "virallinen" testaus päivä vasta on. Mutta tänään kun oli kuopuksen 10kk neuvola niin asiasta mainitsin niin kyllä siellä sitä mieltä oltiin että raskaana olen. =) Sain jo ajanki ekaan neuvola käyntiin, se olis 22.10 klo 8 aamulla... Ja kyseli kovasti mun vointia ja jaksamista.. Täytyy vielä soitella sen jälkeen kun on ollut se rv 7 ultra oysissa. Siis sen takia jos la tai muu muuttuu. Kävin jo tuolla Aydin Tekayn sivulla katselemassa milloin olisi H-hetki. Se olis sitte 18.5.2010. Itse täytän vuosia 15.5.

Haave Eli huomen aamulla testailen uudelleen.

Kamilla Ei ole mulla mittausta mutta keskimmäiseltä aikoinaan kävin ku en uskonut plussaan. Olihan yritystä takana jo 8vuotta.. Ensin tein ainakin 5 testiä ja sitten soitin ajan verikokeisiin.. Saa nähä rupeavatko sitten tekemään jos pyydän, ei välttämättä.

Dream09:lle Iso halaus ja paljon voimia!!

Auringonkukka Tänään olet ollu mielessä ja hyvin on mennyt. Toivotaan että pääset siirtoon ja saat kyytiläisen/kyytiläiset mukaan.
 
Pikainen kurkistus tänne keskustelupalstalle ja mitä silmäni näkevätkään. Aivan mahtavia uutisia PeePee ja löllykkä. Suuren suuret onnitteluhalit teille!!!

PeePeelle olisi yv:tä, jos satut näkemään. Niin pitkän aikaa on yhteistä matkaa täällä pinoissa kuljettu, että ihan pakko oli vähän raapustella.

Kaikille tasapuolisesti värikästä syyskuuta! :wave:
 
Lollykka onnea viela virallisesti! :heart: :heart: :D

itse koitin virittaytya tunnelmaan katsomalla nelosen aamun vauva ohjelman. Siina synnytettiin kaksoset ja viimeisillaan oli pari, jonka esikoispoika oli menehtynyt noin rv 22. Hmm... Miten sattuikin... Meilla jannitys tiivistyy. Nimittain kaksi on hedelmoittynyt. Saas nahda saaadaanko huomenna yksi mukaan... Soitan viela aamulla, niin kuulemme tilanteen.

mmm ja Ella :D :wave:
 
Käväisin Turun pääkirjastossa (kun pahukset menivät ja laittoivat lähikirjaston kiinni keväällää #%*&!) ja luin vaikka mitä, päivän tuoreet lehdet, hömppänaistenlehtiä, Vauva sekä Kaks'Plussan. Yli kaksi tuntia meni mukavasti reissussa. Joo, vaihdoin toki luetut kirjani lukemattomiin samalla ;) Ihana lämmin kesäinen päivä, etten sanoisi, että ihan huippupäivä saada kyytiläinen mukaan:D ! Niinpä: aamulla kuulin biologilta puhelimessa, että molemmat hedelmöittyneet olivat tänään "kauniita nelisoluisia". Käväistiin siis hetkeä myöhemmin miehen kanssa hakemassa palleroisemme yhdessä kirjaston kautta kotiin. :heart: :heart: oppivat mussukkaiset heti kylttyyrin salat ja käyttämään yhteiskunnan tarjoamia edullisia huvituksia ;)

Kiitos peukutuksista ja muista onnen säteistä! Niistä oli apua!

Me mennään nyt Kullanmurun ja Murukullan kanssa tekemään sienipiirakka :heart: :heart: .
 


Keskiviikko 9.9 :wave:


Auringokukka............3.ICSI.........................kp20/-/ktt0
HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp10/-/ktt



Testailijat :p

Auringokukka 22.9

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D

 
Aurikselle onnittelut tuplaraskaudesta! Tuolla toukokuisissa olis vielä kovasti tilaa.

Mites löllykkä, meinaatko liittyä toukokuisiin vai miten?

( . ) Soitin tänään neuvolaan. Aika on 2.10. heti aamusta. Ajattelin, että keskenmeno tulee jos on tullakseen huolimatta siitä panttaanko neuvolaan soittamista vai en. Muuten melko oireetonta... Tänään ollut polttavia menkkakipuja, välillä lähtee hetkeksi pois ja taas kohta palaavat. Ties mitä sitte tarkottavat. Eilen vasta tajusin, että klinikan antaman lasketunajan mukaan tänään olis viikot 5+4 vaikka itse laskin että nyt olis vasta 5+1. Neuvolassa sanoivat että mennään tuon klinikan antaman LA:n mukaan ja sitte ultrassa selviää ne "oikeat" viikot. Eipä tänne muuta, aika matelee. :/
 
Haave Vielä en ole oikein uskaltanut liittyä mihinkään odottajiin... Jotenki tuntuu vielä hassulle odotus ku masukaan ei ole alkanut kasvamaan... Ja taustalla pelko että jotain sattuu. Nuorin sisko sai keskenmenon kesän alussa.. Sekin vähän mieltä kaihertaa. Ja Keskimmäisen aikaan kun siirrettiin kaksi alkiota niin alkoi kirkas vuoto rv5 ja jota kesti sitten rv7-8 asti. Toinen alkio tuli pois ja toisesta syntyi tytär. Niin sekin mietityttää.

( . ) Täällä oireilut jatkuu. Aamulla herätessä heti armoton nälkä ja nyt tullut heikotuskin. Vaikka syö hyvin niin saattaa silti välillä alkaa huippaamaan. Väsy edelleen kova. Tyttöin kans herätään aamulla klo 7 ja päikkäreillä olen jo nuorimmaisen kans parin tunnin päästä. ( keskimmäinen on silloin hoidossa ) Välillä on edelleen kuuma ja välillä kamala vilu. Soittelin tiistaina oysiin ja sain ultra ajan se olis tän kuun lopussa 30.9 klo 14. Siihen asti olen tuplasti raskaana. Sitten sen näkee onko tulossa yksi vaiko kaksi pikkuista itellä vain hassu tunne että massussa köllöttelisi molemmat pikkuiset. Mutta sen näkee sitten kuun lopussa. Ja jos kaikki ok. Niin seuraavan kerran pääsen kurkkimaan masuun ensimmäisessä neuvolassa. Varattiin sellainen päivä käynnille että on ultra laitteet käytössä. :)

Mutta nyt päikkäreille kuopusta viemään ja samalla itekkin torkahdan hetken.

Löllykkä ja Pikku Nuppuset rv 4+2

 
Hei kaikki pömppikset toooodella pitkästä aikaa! Tulin kurkkaamaan kuulumisia ja kyllähän tänne kuuluu! Herttinen aika :heart: Plussaläjä on aina vaan komistunut ja terapeuttinen leveys kantaa yhä :) Erityinen onnen hyrskähdys läikähtää sydämessä PeePeen ja Auriksen - vanhojen palstakavereiden uutisten kohdalla! Onnea isosti PeePee. Ja armas Auris! Niiiiiiiin paljon peukkuja kyytiläisten kanssa!!!

Oma napa alkaa olla samassa kohdassa kuin ennen raskautta... Ja pikkuinen Pippuri-poikamme on universumin rakkain 5-kuukautinen aurinkoinen vesseli. Vauva-arki sujuilee ihanasti, ja olen nauttinut kotona olosta täysin rinnoin (kirjaimellisesti...).

Tämä on vahvojen naisten vahva pino. Hienoa, että pömppishenki kantaa edelleen.
Lämpimästi kaikkia ajatellen,

vappis ja pippuri 4 kk
 
Vappis! Huippua kuulla sinunkin terveisesi. Ja Pippuri on 5 kk! Ihanaa! Kiitos peukutuksista, vanha palstakamu. Tuli niin hyvä mieli.

Omat fiilikset ovat olleet kovasti raskausfiiliksiä. Hajut ottivat nenään ihmeellisesti, vatsan pohjassa menkkatyylisiä jomotuksia, polvi ja myös ranteet löysät, pari ruokalajia teki stopin jo pelkästä ajatuksesta - ja huom: nämä kaikki JO su-ti viime viikolla! :LOL: Siis ENNEN punktiota ja sen jälkeen ennen siirtoa! :LOL: Todellinen alkuraskaus - olisikohan pitänyt käydä ultrassa? :LOL: Pregnyl tekee kyllä mulle vaikka mitä. No, sittemmin on ollut hiljaisempaa. Siirron jälkeen oli pientä juilintaa pari päivää, eikä mitään sen jälkeen. Testauspäivä on mulla muuten ensi viikon keskiviikko eli 23.9. Silloin sitten selviää :heart: .

HH09 olet ollut mielessäni kovasti. Mikä vointi ja tilanne? :hug:
 

Yhteistyössä