Pömppömahaiset plussaajat, vol 6



Perjantai 25.9 :wave:


HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp26/-/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D s.27.8.2009
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D
Auringokukka :D

 
Onpa ihanaa tulla tänne taas pitkästä aikaa kurkkimaan, kun hyviä uutisia löytyy, mahtavaa!

Aurikselle suuren suuret onnittelut plussasta!

Ja Minzulle onnittelut isosta pojasta!

Täällä jo kovasti marraskuuta odotellaan, joskin nyt ensin tuota lokakuun loppupuolta ja äitiysloman alkua. Alkaa tuo masuasukki jo sen verran paljon painaa ja vehdata tuolla sisällä, että olo ajoittain melko tukala. Kokopäiväinen työssä seisoskelu ei enää tunnu kovinkaan mukavalta ja illat tuleekin sitten vietettyä ihan sohvalla loikoillen. Kotityöt kyllä jäävät melko totaalisesti tekemättä. :ashamed:

Värikästä syysviikonloppua teille kaikille!
 
Onnea Minzu potrasta pojasta :heart:

Huisaa huomata olevansa jo tokana synnytystä odottavien listalla :D ja ihanan paljon on noita plussanneita jo munkin perään tullut.

Eilen napsahti puoliväli rikki ja liikkeet tuntuvat jo päivittäin. Ihanan tuntuista. Vielä kun vähän voimistuvat niin josko toi mieskin pääsisi niitä nauttimaan.

Siisu ja Jalmari 20+1
 
Tänään poika on tasan 1kk ikäinen ja vieläkin mä voisin vaan tuijottaa häntä ja ihmetellä, että siinä hän nyt on vihdoinkin.

Synnytys meni mun mielestä hienosti ja minä pysyin hyvin mukana miten se eteni ja mitä kaikkea milloinkin tehtiin.
 
Syksyinen tervehdys kaikille pömppiksille!
Olen taustaillut ja seurannut teidän vaiheitanne jännityksellä. En tiedä muistatteko kukaan minua mutta minä muistan teidät =)
Ihanaa lukea että plussanneiden joukko kasvaa jälleen :heart: :heart:
Mielettömästi Onnea kaikille plussan saaneille! erityisesti olin iloinen kun PeePee pääsi listan jatkoksi viimeinkin ja nyt vielä haave löllykkä ja Auringokukka
Mahtavaa naiset! Toivon sydämestäni että kaikkien odotus menee hyvin ja saatte nyytit syliin.

Auringokukka on ollut mielessäni useinkin, sinun osasi ei todella ole ollut helppo. Siskoni menetti masuvauvansa samoihin aikoihin(keskeytys rv22 koska vauva ei ollut kasvanut, vastasi vkoja 15-17 eikä ollut mitään mahdollisuutta saada elävää lasta) ja sen kokemuksen jälkeen osasin hieman samaistua siihen miltä se tuntuu. Toki kukaan ei voi ymmärtää sen perheen tuntemuksia joka vauvansa menettää. Minusta se vain tuntui älyttömän kohtuuttomalta tällaisen taipaleen jälkeen menettää molemmat vauvat. :hug: Siksi nyt on niin ihanaa lukea että olet raskaana jälleen.

Meille kuuluu hyvää, poika syntyi 19.5.2009 3600g ja 49.5cm.
Mentiin käynnistykseen kun oli epäilys että vauva vois olla isompikin ja piti olla valmius leikkaukseen jos ongelmia tulisi. Lisäksi nopeus oli yksi käynnistys kriteeri kun viimeksikin kaikki tapahtui aika äkkiä. Synnytys kesti 2h eli ihan kiva oli olla jo sairaalassa valmiina :)
Nyt vesseli on reilu 4kk, oikein iloinen hymypoika, joka juuri nyt alkoikin kutsua seurustelemaan kanssaan....Hyvää syksyn jatkoa kaikille, pitäkää lippu korkealla!!
-Hannele-
 


Sunnuntai 4.10 :wave:


HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp/-/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D s.19.5.2009
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D s.27.8.2009
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D
Auringokukka :D

 
Kiva kuulla teistä Hannele ja Minzu! =) Lisäsin teidän tiedot molempiin pinoihin, tälle ja odotuspuolelle :wave: Vaikka hiljaista tuntuu olevan molemmilla puolilla, näinköhän pömppistarina päättyy sit tähän, haikeaa... :'( :snotty: Pitkä ja raskaskin taival ollaan yhdessä kuljettu, rakkaat virtuaaliystävät! Kiitos kaikille sanoinkuvaamattoman paljon tärkeästä tuesta, se on ollut korvaamatonta!!
Komea plussalista ollaan kyllä saatu aikaan, lähes kaikki on ennemmin tai myöhemmin plussannut :heart: :heart:
22 plussannutta n.puolessatoista vuodessa, hienoa!! =) :flower:
 
Uuh ja plääh, niin olen ollut väsy ja vetämätön, etten ole saanut aikaiseksi kirjoitella tänne... Lontoon reissu meni oikein hienosti, terveisiä vaan sieltä humusta, ei sumusta (aurinkoista ja lämmintä oli)! Sittemmin onkin ollut jo vähemmän hieno olotila. Järkky väsy ja öklötys iltapäivästä lähtien... :x Ou jee. Ruoka ei tahdo maistua, varsinkaan lämmin. No, tätä kestää taas aikansa (n. rv 16 asti...) että jotta parempia aikoja odotellessa. =)

Lämpimät onnittelut poikien johdosta Minzu ja Hannele!:heart: :heart: Minzulla varsinainen jässikkä! Ihanaa, että teillä molemmilla on mennyt kaikki hyvin.
Hannele sinun siskosi tilanne oli kaikkea muuta kuin helppo - keskeytystä rankempaa en osaa edes kuvitella. Meillä kuitenkin luonto päätti sen asian puolestamme. Toivon siskollesi voimia uuteen raskauteen ja enkeleitä sille matkalle. Niin vaan mekin keräsimme itsemme ja lähdimme uuteen yritykseen. Kuinka pitkälle pääsemme nyt - sitä emme onneksi tiedä etukäteen. Päivä ja viikko kerrallaan eletään ja nautitaan tästä ihmeestä.

Ella sullahan alkaa viimein ÄITIYSLOMA ihan tuota pikaa! :attn: Hyviä vointeja loppumetreille! Sohvalla makoilu on kuule niin ansaittua ellei pakollista tuossa vaiheessa, että pysy siellä vaan hyvällä omalla tunnolla. Kotihommat eivät katoa minnekään ;)
Siisu olet jo hienosti yli puolen välin! Joko isä pääsee osalliseksi potkuista? =)

Aamulla meillä oli extrajännittävä ensimmäinen ultra. Mies raukka ei kuulemma ollut kunnolla nukkunut - ymmärrettävää ;) Meidän lääkäriämmekin jännitti yhtä paljon, joten eikun ultraamaan vaan. Siellähän se pieni kaunis tykyttävä sydän näkyi! :heart: Oli se vaan niin iloinen ja sykähdyttävä hetki meille kaikille. Lääkärin sanat olivat: yksi siellä on ja omassa pussissaan! Meillä oli kaikilla niin mielessä vuoden takainen näkymä: kaksi sykettä samassa pussissa... Tällä hetkellä on hyvä ja onnellinen olo (ja kun just söin, niin myös muutenkin hyvä olo :LOL: ) ja mieskin lähti töihin oikein onnellisen oloisena =).
 
Hei!

Olen taustaillut pinossanne melkein sen perustamisesta alkaen. Monet itkut ovat tulleet tarinoitanne lukiessa, mutta nauraakin on saanut (Luget väärään aukkoon muistaakseni oli niitä parhaita). Itse kirjoittelin enimmäkseen IVF syksy 2008 -pinoon.

No, nyt sitten asiaan eli sikainfluenssarokotteeseen. Täältä toivoisin löytyvän pienten alle 6 kk ikäisten vauvojen äitejä, jotka ovat mahdollisesti lopettaneet imetyksen. Alle 6 kuukauden ikäisiä vauvojahan ei lueta riskiryhmään. Perustuneeko se imetykseen? Entäpä jos imetys on lopetettu? Saako silloin rokotteen? Ja jos saa, meinaatteko ottaa tai oletteko ottaneet? Meidän pieni neiti täytti juuri 5 kk, emmekä ole vielä käyneet neuvolassa 5 kk käynnillä, joten sieltäkään en ole vastausta vielä saanut. Netistä olen koittanut tietoa etsiä, mut ei oikein tahdo löytyä (tosin eipä ole kovinkaan paljoa ollut tuota netitysaikaa viime kuukausina).

Pelko tautia kohtaan on aivan hirveä! Neiti on 5 vuoden hoitojen tulos ja aarteista kallein, kuten varmaan teillä muillakin jo vauvan saaneilla.

Kaikkea hyvää teille vauvan saaneille, plussanneille sekä onnea plussan saamiseen HH09 ja Sitronellalle.

t. Melia
P.S. PeePeen kuulumisetkin ovat olleet mielessä. Olen ollut taustalla jännittämässä, toivomassa ja odottamassa hyviä uutisia pidemmän aikaa ja ilo oli lukea PeePeen nimi plussaneiden listalta. Kuten Kamilla kirjoitti, pinon saldo on ollut melkoinen.
 
Heippa Melia, kiva kuulla susta! Muistan sut viime syksyn odotuspinosta ja sitä aikaisemmin lapsettomuuspuolelta =) Meillä taitaa olla aikalailla samanikäiset tytöt. Meidän Seidi tuli eilen 5kk. En kyllä valitettavasti osaa sanoa tuohon sikainfluenssarokotteeseen mitään, meilläkin 5kk neuvola on vasta ens maanantaina ja mä imetän vielä. Tosin neito popsii kiinteitäkin jo aika hyvänlaisesti, mutta maitoa juo vain rinnasta. Korvike ei kelpaa. Kannattaa varmaan soitella neuvolaan ja kysyä asiasta niin saa ainakin varmuuden kuinka toimia. Se on selvä, että näitä aarteita ei halua vaarantaa missään nimessä :heart:

PeePee voisi kyllä tosiaan tulla kertomaan kuulumiset ;) :wave:

Mitäs muille pömppiksille kuuluu? :attn:
 
Moikka!

Vaikka en ikinä varsinaisesti tähän pinoon kirjoitellut, pitää käydä pari sanaa laittamassa,kun tuttuja löytyy niin paljon ;) Meidän tyttö täyttää ens kuussa jo vuoden,uskomatonta tämä ajan kulu!


Auringokukka
,hirmuisesti ONNEA yhdestä masu-asukista!! :heart: Muistan tarinasi hyvin,ihanaa että masussasi on nyt yksi pienokainen turvallisesti kasvamassa. Mukavaa odotusaikaa sinulle!

PeePee lle myöskin hyvää odotusaikaa! Minuakin uteliaana kiinnostaisi vähän kuulla kuulumisiasi :D

Stella on ollut usein mielessäni,mitäköhän sinulle kuuluu?
 
Moi! Mäkään en kuulu tänne, mut oli pakko tulla moikkaamaan vanhoja tuttuja :wave:
Olen monasti ajatellut, että mitä teille kuuluu.
Meidän IVF/ICSI poika täytti juuri vuoden.

Oikein paljon onnea Auringonkukka, PeePee ja Löllykkä :flower: :heart:
Toivon teille ihanaa odotusaikaa!

Ja Taivaansilpoja, jos satut vielä käymään täällä niin en ole unohtanut sua. :hug: Lähetän sulle voimia ja onnea jatkossa!
 
Piiitkästä aikaa kurkistus vanhaan kotipesään.. ja miten ihania uutisia.

Auris ja PeePee, onnenkyyneleet silmissä puolestanne. Vihdoin :heart:
Ei ole sanoja, mutta tiedätte kyllä. Terapeuttinen leveys toimii.
Toivon teille rutkasti äklötyspäiviä ja löhöilyä. Hoitakaa ja hellikää itseänne ja masuasukkeja. Keräilkää voimia ja nauttikaa.

Kuunkulta, kiva kuulla sustakin. Onnea vuoden ikäiselle pojallenne, meilläkin on synttärit ihan nurkan takana. Aika totisesti rientää.

Mukavaa joulun odotusta kaikille :wave:
 
Kuunkulta ja toki kaikki muut tutut :heart:

En ole minäkään unohtanut sinua ja teitä muitakaan. Olen käynyt ahkerasti lukemassa tätä. Nyt hieman vähemmin, syynä on 3 kk poikani :)

Minun "lapsettomuuden päättymiseni tarina" on hieman surullisempi, vaikka pojasta olenkin todella onnellinen. Meillähän syy oli miehen spermassa. No meillä tuli raju elämän tilanne ja ero tuossa viime vuonna ja sitä eroa on eletty tähän päivään asti. Tämän ihana pojan olen saanut toisen miehen kanssa. Eron syy ei ollut lapsettomuus.

Kovin olisin tahtonut, että liittoni kestää, mutta voimat uupuivat molemmilta kesken. Älkää ajatelko, että kerjään nyt sääliä yms. mutta helppokin elämä on joskus vaikeaa. Me lapsettomuuden kokeneet elämme sellaisessa tunteessa useasti.

Ja se taakka, mitä kannan entisen miehen kanssa on niin suunnaton. Toivon joka ikinen hetki, että hän löytää sellaisen kumppanin, joka suostuu hoitoihin ja samaan kuin minä. Lapsettomuus seuraa minua aina, olin ja olen lapseton aina. Suurin toiveeni ei koskaan toteutunut mieheni kanssa. Moni voi ajatella, että mitä kitisen. Sinullahan on lapsi. Suren sitä, ettei meistä ollut eläjiksi ja sitä, että entinen mieheni joutuu niin kovin suuren taakan alle. Hänen kanssaan haluttu lapsi tulee olemaan aina se "lapsettomuus" taakkani.

En tiedä ymmärsittekö viestiäni, mutta tosiasia on kaikkien meidän kohdalla, että joskus taakka on liian suuri ja sen alle sortuu. Siinä ei auta lapsen takaisin ponnahtava nokkamuki-reaktiokaan. Tänään olen onnellinen, poika nukkuu massu täynnä ja kanssasisarillakin on tuhisevia nyyttejä ja tulolla olevia.

Mitään muuta en toivo sydämestäni teille kenellekään kuin niin suurta voimaa, ettei teidän koskaan tulisi kantaa tällaista taakkaa, mikä minulla on. Tieto toisen suunnattomasta surusta.

Menen päivä kerrallaan, iloisempana useammin :heart:

Rakkaudella, Taivaansilpoja


 
Voi miten ihana uutinen Taivaansilpoja, että sulla on 3 kk ikäinen poika!!! :heart: Oikein paljon onnea! :flower: Voi miten suloinen!

Rankan elämänvaiheen olet käynyt läpi :hug: Sinulla on oikeus surra sitä. Ymmärrän hyvin.
Lapsettomuus jättää aina syvät jäljet, vaikka lapsen saakin ja sulla vielä ero ja se lapsettomuus entisen miehen kanssa elää siellä taustalla. Vaikea tilanne.

Mutta olen todella onnellinen sun puolesta, että olet 3 kk pojan äiti :) Tämä oli päivän paras ja ihanin uutinen! :heart:

 
Kyyneleet nousi silmiin, kun kävin pitkästä aikaa kurkkaamassa tätä ketjua! Onnittelut kaikille plussanneille! Haluaisin niin rutistaa teistä jokaista! Täällä ketjussa minäkin jaksoin kulkea hoitotaivalta ja meidän IVF-poju täyttikin juuri 8kk. Haluan toivottaa teille kaikille rakkaille kohtalosisarille hyvää jatkoa ja ihanaa elämää!!! Suurella rakkaudella: Soraya



 
Voi kuinka ihanaa kuulla vanhoista palstailukavereista!! :heart: :heart: Annulista, Kuunkullasta, Mirusta, Taivaansilpojasta ja Sorayasta!! Kyllä meillä olikin tiivis porukka silloin reipas vuosi sitten =) Aivan haikeena muistelen. Annulin varhainen plussa, oliko jo pp 7 vai 8, Taivaansilpojan Kitvettäjä ja Sorayan kans oltiin siirrossa hyvin samaan aikaan silloin viime vuoden kesäkuussa. Voi vitsi kun aika menee nopeesti!
Suloiset pikkupojat Taivaansilpojalla ja Sorayalla :heart: Iso onnitteluhalaus vielä teille :hug:

Tässä kuva meidän neidosta, 5 kk tuli vko sitten täyteen :)

 
Tervehdys kaikki ihanaiset pömppikset!! Tovi on vierähtäny siitä kun minäkin täällä paljon palloilin ja jaoin kanssanne tuntemuksia ja kaikkea hoitoon liittyvää juttua... Kunnes sitten ero tuli miehestä ja kävin täällä ilmoittamassa, että nyt saa hoidot jäädä ja niin etespäin, uusi matka alkakoon.

Uusi rakkaus on nyt sitten kesällä astellut elämääni ja siitä se seurustelusuhde sitten alkoi. Olemme näistä lapsettomuusasioistakin jutelleet ja hän on ollut tietoinen historiastani, etten ehkä koskaan "normitavalla" lapsia saa, jos edes hoidoilla (vaikka mitään vikaa minusta tai entisestä miehestäni ei koskaan löytyny...). Mutta kuinkas ollakkaan, minä testasin tänään PLUSSAN :heart: :heart: :D En oikein voi uskoa todeksi koko tätä juttua, olen ihan tunnemyrskyssä ja muutenkin ajatukset sekaisin. Voiko tämä olla todellista... minä en ainakaan vielä pysty uskomaan...

Mut ihana nähdä kuinka pömppislista tasapainottunut tuonne odottajien, ja jopa synnyttäjien puolelle... kaikki me ajallaan onnistutaan :heart:
 
Voi kuinka IHANAA retuli!!! :hug: Tulipas hyvä mieli sun puolesta :heart: :heart:
Näin se menee, elämä ottaa ja antaa.. Oikein hyvää ja antoisaa odotusaikaa sulle pömppisystäväni, nyt pitää kyllä päivittää lista tän kunniaksi! :wave: =) :flower: B)
 
Ihan ensiksi onnittelut Taivaansilpojalle pikkumiehestä ja Retulille plussasta! Näin se vaan on, että maailma vie meitä, emmekä me emme sitä. Ihania asioita tapahtuu, kun on tapahtuakseen, ei silloin, kun me niitä kovasti odotamme, vaan useimmiten juuri silloin, kun vähiten osaamme odottaakaan.

Ja sitten vauvantuoksuisia terveisiä täältä.
Meidän pikkuneiti 3340g 51cm päätti sitten yllättää ja syntyi 11.11. viikolla 37+4. Nyt ollaan kotiuduttu ja vauva-arkea täällä onnellisina eletään. Tuonne odotuspuolen pömppisketjuun vähän pidempiä kuulumisia jo kirjoittelinkin.

Harmaan sateisesta säästä huolimatta oikein valoisaa viikkoa teille kaikille!
 



Pömppiksistä plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D s.19.5.2009
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D s.27.8.2009
EllaElias :D s.11.11.2009
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D
Auringokukka :D
retuli82 :D

 
Oikein paljon onnea pienen tytöntylleröisen johdosta Ella!!! :hug: Voi että kuinka aika menee hurjan nopeesti, tuntuu kuin siitä olis vaan muutama kuukausi kun teillä piti alkaa uus hoito ja saitkin sit ylläriplussan ennen sitä =) Ihanaa, nauttikaahan täysin rinnoin uudesta tulokkaasta! :heart: :heart:
 
Onnea EllaElias pienestä prinsessasta :heart:

Aika tosiaan menee nopeasti. Mähän olen seuraavana jo synnytystä odottavien listassa. Vointi edelleen hyvä ja enää 4 viikkoa töitä jäljellä.

Siisu ja Jalmari 27+6
 

Yhteistyössä