Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Nostelen vuorostani - pitkästä aikaa täällä lukemassa ja tätä pinoa etsimässä. Niin monet muistot ja tunteet nousee mieleeni...meidän pikku ihmeemme täytti juuri vuoden. Upeaa nähdä että syntyneiden lista vain kasvaa. Ihanaa alkanutta vuotta kaikille - ja etenkin vielä plussaa odottaville, supervoimia ja plussatuulia. Olette ajatuksissani :)
 
Tervehdys pömppikset :D

Niin se vaan aika kuluu ja täälläkin mennään jo rv 16+2 :D Ihan ihmeellistä olla raskaana, vaikka vasta lähiviikkoina olen alkanut uskaltaa iloita enemmän tästä pienestä ihmeestä! Mahtava tunne oli nähdä pikkuisen ultrassa vilkkaana pikkuisena ihmisen alkuna... ja ne sydän äänet neuvolassa :heart: Voih, miten rakkaaksi pienokainen on tullutkaan :heart:

Parin ystävän kanssa olen jutellut tästä raskaudesta vähän syvällisemminkin... Kaikki se lapsettomuuden suossa rämpiminen ex-miehen kanssa, lasta ei vaan ollut siihen suhteeseen tarkoitettu syntyvän. Uuden rakkauden kanssa tämä pieni sai alkunsa yllättävän helposti vakkei mitään yritystä ollutkaan. Näin vain oli tarkoitus tapahtua ja olemme siitä onnellisia :heart:

Leppoisaa talven jatkoa kaikille ja onnellisia hetkiä toivotellen kaikille jo synnyttäneille, tulossa oleville ja myös niille jotka tulevat vielä joskus onnistumaan. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, uskon niin.
 
Olen tänä aamuna tehnyt positiivisen raskaustestin 4.IVF:n tuoresiirron jälkeen.

On ollut viiltävää tajuta, että siitä on jo kaksi vuotta sitten aloitin palstailun noviisina "tammi/helmikuun IVF/ICSI/PAS" -pinossa, josta löysin jossain vaiheessa tänne. Monet sen talven piinailukavereista ovat jo varmasti yrittämässä uudelleen, pikkukakkosiaan. Niin minä ainakin olisin tehnyt. Jos ja jos ja jos. Vähitellen tämäkin pino plussattiin vaikeuksien kautta voittoon, varmasti ja vakaasti rakkaat piinasiskot siirtyivät yksi- ja kaksitellen tuonne odottavien ja lapsellisten puolelle - ihan niinkuin pitikin.

Tänä aamuna terapeuttinen leveys ja Pömppissiskot tulivat selkärangasta saman tien mieleen kun tuttuun blankoruutuun piirtyikin vahvan punainen testiviiva ihan saman tien. Niinpä kiirehdin naputtamaan tämän viestin tänne meidän tarinoidemme päiväkirjaan, vaikkei tätä kukaan teistä enää olekaan aktiivisesti lukemassa. Kurre, Miru, Sahris, Auris, Kamilla, PeePee, Siisami, Ulpu, Retuli, Haave ...Ja kaikki Te muut, joiden kanssa jaoin ajatuksiani pitkään. Toivon teille juuri tänään ihanaa päivää, missä olettekin.

On selvää, että tässä vaiheessa Toivon ote on vielä kovin pieni ja hento. Kävi miten kävi, aiomme iloita mieheni kanssa tästä päivä kerrallaan, ihan täysillä.

Aina joku plussaa. Tänään se olin minä!
Stella
 
:heart: :heart: :heart: :heart: !!!!

Aivan mahtavaa Stella!!! Miljoonasti onnea sinulle ja miehellesi! :flower: :flower: :flower: Käyn päivittäin katsomassa onko kukaan elvyttänyt meidän vanhaa ketjua vaikka pääasiallisesti olenkin sulahtanut tuonne toukokuisiin odotuspuolelle.

On se niin maaginen se hetki kun se plussa alkaa siihen tikkuun piirtymään, itsekkin hieraisin silmiäni kerran jos toisenkin, että enhän vain unta näe. Nyt se pieni ja hentoinen viiva molskii massussa ja kun rv 30 vaihtuu lauantaina niin olen pikku hiljaa uskaltautunut hiplailemaan noita pieniä vaatteita ja pesemään niitä lipaston laatikoihin valmiiksi.

Kirjoitathan rakas ystävä aina välillä kuulumisia vaikka tuonne odotuspuolen pömppispinoon, olisi niin ihanaa tietää miten sinulla ja masukilla menee.

Haave & Oskari 29+5
 
Kyllä täällä vaan aktiivisesti käydään kuulumisia vaklaamassa, vaikka oma tilanne onkin muuttunut. Rakkaita olette, Pömppikset, ja aina tulette olemaan! :heart:

Ihana uutinen, Stella!!!! Paljon paljon onnea plussasta ja kaikkea hyvää odotukseen! Tuo on oikea asenne juuri nyt, nauti jokaisesta hetkestä! Sillä vaikka tulevaisuus toisi mitä tullessaan, tämä hetki on joka tapauksessa ainutlaatuinen. Voin luvata, että vielä oma nyytti viimein kainalossasi ensi talvena tämä plussapäiväkin tulee palaamaan mieleesi yhä uudestaan ja uudestaan, samoin kuin monet muut päivät raskauden varrelta. Toivottavasti muistosi ovat silloin kutkuttavan onnellisia useammin kuin ahdistuneita, vaikka tiedän kyllä hyvin miten helposti pelko pitää sitkeästi otteessaan onnenkin hetkellä... Olet, Stella, ollut mielessä usein ja viimeksi eilen mietin kannattaisiko tänne tulla kuulumisiasi huhuilemaan, vai oletkohan kokonaan siirtynyt muualle. Viestisi oli aivan ihana yllätys! Iso onnittelurutistus vielä kerran!

Jokohan PeePeen luona on haikara vieraillut? :wave:

Lämpimät terveiset kaikille muillekin ihanille ystäville ja onnellisia säteitä, missä ikinä olettekin! :flower:

T. Nami
 
Aina joku plussaa :heart: , se on totta! Ja nyt se plussa on vihdoin saavuttanut myös sinut Stella. Paljon onnea plussasta rakas ystävä. Ja nythän meillä on mahdollisuus sopia pömppispinon kanssa ne treffit lapsinemme sinne vuoteenX

Onnittelut myös kaikille muille plussanneille :heart: :heart:

Täällä voidaan paksusti =)
PeePee viikoilla 29+1

Kiitos kaikille minua tukeneille ja perääni kyselleille. Mielessä olette olleet vaikka harvakseltaan täällä olen enää käynyt.
 
Päivittäjä on edelleen paikalla ja Stellan mahtavien uutisten myötä, kylmät väreet juosten& suunnattomasti iloiten päivitän listan =)
Kirjoittelen myöhemmin lisää :wave:





Pömppiksistä plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D s.19.5.2009
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D s.27.8.2009
EllaElias :D s.11.11.2009
Siisami :D s.18.2.2010
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D
Auringokukka :D
retuli82 :D
Stella08 :D

 
Olen käynyt täällä puolella Sahranamin tavoin,ahkerasti vielä lueskelemassa,ja olen myöskin miettinyt mitä Stellalle kuuluu. Ja onpa mahtavia uutisia kertakaikkiaan :heart: Onnea vielä kerran ja hyvää odotusaikaa sinulle :heart:
 
Hirmuisesti onnea Stella!!!
Ja kaikki uutkin plussanneet!!!

Aivan loistavaa luettavaa listallamme. Tulee niin ihanan hyvä olo. Meidän neiti saa juuri lisää hampaita ja ollaan itketty pitkin yötä ja nyt raukka väsähti ja äiti ei saa unta :). Joten oli kivaa käydä katsomassa kuulumisia.

 
Voi tätä terapeuttista leveyttä!!! :wave:

Ja voi kuinka UPEAAAAAA Stella-rakas!!!!!!! :hug: :heart: :hug: Ihanat pömppisystäväiset jo sen sanoivatkin, eli kylmät väreet meni täälläkin ja hurjan ihana olo tuli viestistäsi. Ihan kuin hetkeksi olisi siirrytty taaksepäin aktiiviseen pömppisaikaan. =) Tiedät itsekin varmasti kovin hyvin, että olet tämän enemmän kuin ansainnut rakas!

Ja PeePee, ihanan lämpimiä ajatuksia olet tuonut mieleen myös sinä ystävä ja kasvava pömppömahasi. :heart: Todella hienoa, että pinomme tosiaan on siirtynyt tavallaan historian, mutta vain teknisesti, sillä sydämissämme kuulumme tänne varmaan aina. Itse en ainakaan olisi siitä kaikesta selvinnyt ilman teitä.

Kaikille itsensä pömppikseksi tunteville lämpöisiä terkkuja ja kaikkea hyvää - teille ja perheillenne. Kasvaville sellaisille. :heart:

Nyt jaloissa nyitään ja kitistään sen verran kovasti, että on mentävä. Isoja tyttöjä ollaan jo meilläkin.



Rakkain terkuin,
Kurre
 
Voi tätä elämää. En tiedä mitä sanoa.

Päivitetyn Pömppislistan ja oman nimen näkeminen :D kera - vihdoinkin - tuntui ytimessä asti. Ja teidän kaikkien onnittelunne (Annuli, sinä yksi mun vanhimmista 2+ ystävistäni tammi/helmikuisista 2008!!!!)...Olette ihania. Ihania. Ihania. Kiitos.

Kuten rakas rakas Kurre sanoit, pinomme on siirtynyt jo historiaan mutta sydämeen se jätti vahvan jäljen. Jostain jäi joskus mieleen lause, että särkyneissä sydämissä on se hienous, että niihin mahtuu enemmän.

Valoa ja iloa.
Stella
 
Kyllä niin mahdottoman hyvä mieli Stella sun puolesta ja tietysti kaikkien muidenkin pömppisäitien puolesta :heart: :heart: Voi sanoa vihdoin että ME TEHTIIN SE :D Jotkut ennemmin ja toiset myöhemmin mutta voi sanoa että lähes kaikki pinoon kirjoittaneet on lopuksi plussanneet ja monet meistä jo synnyttäneetkin :eek: Hurjaa, tuntuu ettei siitä niin pitkä oo kun sitä rämmittiin epätoivon suossa.. Itse olin jo varma ettei tää tuu onnistumaan omalla kohdallani, mutta niin se testi vaan yks kaunis syksyinen päivä sitten näytti plussaa :heart:
Tää kaksplussan lapsettomuussivu on ollut koneen suosikkilistalla edelleen, niin että on ollut helppo klikata tänne. Aivan kuin odottaen että viimeinenkin pömppis plussaa =)

Sydämessäni olette myös vahvasti ja olis mahtavaa jos jonain päivänä voitais treffata! Täältä mamma Pohjanmaalta hyppäis ainakin junaan tyttölapsi kainalossa :wave:

Kovasti meilläkin on Seidi-tyttö kasvanut, ensi viikolla tulee 9kk täyteen. Tässä pari kuvaa :heart:



 
Stella, ihan mieletön rutistus täältäkin!!!
Helmikuun alussa aktivoiduin jälleen näille sivuille (nii-in, se ajatus toisesta on käynyt mielessä, aivan kuten veikkailit ) ja ensimmäisenä ongin Pömppispinon jostain sivulta 3 tai 4... sitten olenkin jäänyt taustailemaan useamman kerran viikossa lähinnä kymppiläisten pinoon ja on tuntunut että siellä on ollut hieno tsempitys ja aktiivisuus - on tullut Pömppikset mieleen :) Tänään jäin miettimään, mitä sulle Stella kuuluu. Ja myös PeePeen kuulumisiä jäin pohtimaan. Ja mikä yllätys, Pömppispino olikin päivittynyt!!!! Ja millä uutisella :)

Stella, mä niin toivon, että kaikki menee hyvin. Ja PeePee, ihanaa oli bongata myös sun viestisi ja se että oot jo noin pitkällä!!!
Ja kieltämättä, joskus olisi ihana tavata, sitten joskus :)
 
Ja extra iloinen tervehdys Sinulle Stella :heart: Voi kuinka ihanaa oli lukea plussauutisia, suorastaan hymyilin kun täällä töissä kävin kurkkimuksella :D Paljon onnea yhteiselle taipaleelle pikkuisen kanssa, päivä kerrallaan mutta silti täysin rinnoin nauttien.

Aivan ihanaa oli myös lueskella teidän muiden Pömppisten kuulumisia =) Ja innolla lähden kyllä mukaan, jos joskus tulevaisuudessa joku tapaaminen järjestyy.

Retuli ja pömppisvatsa 19+3
 
:D :heart: :heart: :hug:

Olen ihan liikuttunut - ja tavallaan en kuitenkaan yllättynyt, että pitkän tauon jälkeen nämä mun ilouutiset saivat Pömppikset pitkästä aikaa koolle :wave: :heart: :wave:

Ilman muuta olen mukana tapaamishankkeissa jossain vaiheessa... Juuri nyt jännittää aika paljon (hcg on kyllä niin hyvä että lääkärin mukaan ei yhtään mitään syytä murehtia nyt yhtään mistään =) ) mutta kyllähän me kaikki tiedämme millaista tämä on. Muistan teidän kaikkien (oikeesti) jännittämiset ennen ensimmäistä ultraa, joten siinä junassa nyt ollaan sitten...Tosin, pessimismistä ei ole tällä hetkellä tietoakaan, olemme oikeasti mieheni kanssa kyllä aivan riemuissamme... Sen verran *sensuroitu* tämä pitkä tie on ollut, että vahva plussa on meille riittävä aihe olla ilosta ymmyrkäisinä. Ei tässä nyt vielä olla nimiä pohtimassa mutta varovasti iloitaan silti. Hassua ja ihan epätodellista kyllä. Muistan niin tuhannet (liiottelua) kerrat kun olen miettinyt negatestin jälkee, että voi miten elämä olisi ollut erilaista jos se olisi ollut plussa. Ja nyt kun se oli, elämä on kyllä ihan samaa, mutta siinä on ihmeellinen ilo ja - rauha - mukana.

Toivoa täynnä.
Stella

PS Meikku, ihanaa että olet uudella kierroksella!




 
Stella IHANAA ja aivan mielettömästi onnea. Joskus tie plussaan on pitkä mutta kyllä se odotus sitten palkitaan. Vaikea se oli itsekkin uskoa sen viiden ICSI:n viimeisestä alkiosta plussanneensa ja hyvin kuitenkin kaikki meni. Nyt jo tuntuu siltä, että juuri tuon pojan olisin tarkoitus syntyä meille ja juuri tähän hetkeen.

Mulla olikin jäänyt tänne päivittämättä vaikka Kamilla ilmeisesti helmikuisista oli tiedon löytänyt :D , että meille syntyi pieni poika 18.2. raskausviikolla 41+0. Jalmarilla oli painoa 3 675 g ja pituus 52 cm. Synnytys meni vauhdikkaasti neljässä tunnissa ilmeisesti zytotek kypsyttelyn takia. Poika on aivan täydellinen pieni mies ja molemmat vanhemmat on onnesta soikeina. Imetys on lähtenyt hyvin käyntiin. Kiva huomata, että ihmiset edelleen aktiivisesti käy tälläkin puolella vaikka pino onkin hiljentynyt.

Nyt taitaa ruokahuolto kutsua :heart:

Siisu ja Jalmari 9vrk
 
Ihanaa Siisu, paljon paljon onnea :heart:

Kun mun maailma tuntui mustalta (ja se on ollut usein), sun tarina kuului mun takaraivon vakioarsenaaliin esimerkkinä toivosta. Meidän tilannehan tuntui usein matkan varrella samanlaiselta. Kemiallisetkin koimme silloin melkein samaan aikaan, 2 vuotta sitten. Ja sen jälkeen seurasi pitkä ketju epäonnistumisia.

Ennen kuin sitten tuli se päivä, kun oli tarkoitus onnistua. Juuri niin kuin sanoit. :attn:

Lämmin ajatus
Stellalta (joka huomaa surffaavansa pitkän tauon jälkeen netissä koko ajan, tässä sitä taas ollaan :)
 
Hurjasti onnea Siisulle potrasta pojasta!! Muistan kun olin synnärillä viime kesänä, PeePee kävi meitä katsomassa ja kertoi ihanat uutiset että olet plussannut! Taisi saada itsekin toivoa siitä että voi vielä onnistua useamman siirron jälkeen. Ja eihän siinä montaa kuukautta sitten mennytkään :heart:
Mahtavaa kun teilä on vauva vihdoin sylissä, nauttikaa täysin rinnoin!! :heart: Aika menee mahdottoman nopeesti ja vauvavaihe on ohi ennenkuin huomaakaan.. Meillä Seidi menee vielä hetken vauvasta mutta pian saa vaihtaa vaununkopan ratasosaan ja laskea pinnasängyn pohjaa alemmaksi kun neiti pyrkii aamuisin jo pystyyn sängystään :D
 
Vaikka en ole saanut aikaiseksi kirjoitella tähän pinoon, voin vakuuttaa, että lukenut olen kaikkien terveiset viime kuukausilta. Taivaansilpoja onnea pojasta! Retuli elämä voi yllättää, onnea! :D Olen iloinen puolestanne!

EllaEliakselle ja Siisamille lämpimät vauvaonnittelut! :heart: :heart: :flower: :flower:

Kiitos Kurre terveisistäsi toukokuisten pinossa! Ja ihan teille kaikille muille haleja ja lämpimiä ajatuksia! Olen itsekin monesti miettinyt mitä kellekin kuuluu ja on kyllä tavattoman huippua lukea kuulumisistanne täältä.
Meikku on jo "toisella kierroksella"! Upeaa! Pidän lujasti peukkuja sinulle! Ja jippijaijee: Stella olet raskaana!!! Onnea! :hug: Peukutan sinulle lujasti!

Meidän raskaus on ollut raskasta - erittäin raskasta - henkisesti. Mustikoiden menetys oli niin kova kolaus, ettemme ole pystyneet nauttimaan tästä onnesta :headwall:. Menetyksen pelko on ollut niin suuri. Vähitellen pelot ovat väistyneet ja luotto on saanut valtaa. Väkisin olemme kääntäneet ajatuksemme luottavaisiksi ja vauvakeskusteluista on jäänyt pois "jos" ja tilalle tullut "kun". Hankintoja emme ole uskaltaneet edes miettiä - mutta pari päivää sitten pakotimme itsemme katsastamaan Huutonetistä vaunu tarjontaa - ja meille on nyt matkalla yhdistelmät! Miten tässä näin kävi, apua? :eek: Nyt vaan pitää uskoa, että Kultamuru saapuu niihin tuhisemaan. Joten eihän tässä hätää hankintojen osalta, kaikki tarpeellinen on nyt sitten koossa :LOL:.

Oma ja Kultamurun vointi on mitä mainioin. Ei mitään ongelmia vielä tässä vaiheessa =). Tänäänkin piti mennä lenkille sauvojen kera, mutta meillä ei ole hiekoitettu kaikkia reittejä - liian liukasta tällä mammalle. Koitetaan huomenna uudelleen.

Aurinkoisia keväthankisia ajatuksia kaikille!

Auris 27+2
 
Stella Kertakaikkiaan mahtavaa! Ihanaa kuulla että teille TULEE vauva!

Tähän vois todeta että hei naiset me kaikki tehtiin se ja plussattiin tää pino atomeiks.

Olen aika arka tälläisissä jutuissa, mut jos jotain yhteistapaamista olisi, niin kiinnostaisi kanssa. Niin tärkeitä te kaikki olette olleet.
Kun miettii aikaa kaksivuotta sitten, niin blääh, en jaksa edes ajatella.. Muistoissa säilyy vaan kaikki kannustus, musta huumori ja ymmärtäminen täällä, joiden avulla onnistui selviämään kaikesta koetusta.

Meillä puhkesi tänään viides ja kuudes hammas. Kovaa vauhtia kontataan ympäri taloa ja kävellään tukia pitkin, Kiivetään rappusissa ja leikitään. Ihanaa elämää :heart:

Olemme onnellisia näin ja ainakaan hoitoihin ei enää lähdetä. Toinen tulee tai sitten ei. Menkkoja ei kuulu eikä näy, mut ei haittaa. Jollei olisi ollut synnytyksen jälkeen jälki vuotoa, niin mulla olisi edelleen sama sidepakkaus minkä ostin v.2006 :LOL:

Auringonsäteitä kaikille!

Ulpu ja poika 10kk
 
Onpas kiva kuulla teistä vanhoista palstatutuista pitkästä aikaa! Vaikka tässä pinossa en tainut "virallisesti" kirjoitella,monen kanssa jaettiin kokemuksia muualla. Tulee mieleen housujen tarkastelut vuodon varalta töissä,luget vähän väärässä paikassa jne. :LOL:
On niin ihanaa että niin monen unelmat on toteutuneet -ennemmin tai myöhemmin. En olisi uskonut kaksi vuotta sitten juoksevani päivät pienen tahtotytön perässä :heart:
Me emme muuten ole vielä toiselle kierrokselle ryhtymässä,katsotaan ehkä lähdemme vielä joskus yrittämään. Meikulle paljon tsemppiä pikkusisaruksen tekoon!

Olen ehdottomasti mukana mikäli jonkinlaista tapaamista suunnitellaan! Kaksi vuotta sitten suunnittelimme muutaman palstalaisen kanssa tapaamisia kaikki hieman epäluuloisina aluksi,ja nyt meistä on tullut ihan oikeita ystäviä jotka tapaamme säännöllisesti edelleen =)

Stella,onnea raskauteesi vielä kerran,ja asenteesi nauttia siitä on juuri oikea! :heart:

terkuin Annuli ja Neiti jo 1,2v.
 
Annulin muistelot Pömppispinoista nosti hymyn huulille - mä eksyin aikoinaan tähän pinoon siinä vaiheessa kun oli analysoitu tunikamuoti ja muistan hihitelleeni ääneen kotona, kun pohdin kaikkia meitä tunikat päällä tuolla klinikoilla - ja samalla pohdittiin että pitäiskö sukat jalassa vai ei, kun tehdään gynetutkimusta - arvatkaa vaan olinko pohtinut samoja juttuja.

Meillä ei ole siis vielä uudet hoidot alkaneet, mutta ajatuksissa on. Eli ollaan jonossa Naikkarille, syksyllä sitten kokeillaan. Kun synnytin, totesin, ettei ehkä enää ikinä - siis se odotusaika oli fyysisesti vaikee mutta etenkin henkisesti niin älyttömän rankkaa. Auris, koita kestää, onneksi sullakin jo viikkoja paljon. Mulla oli ainut helpompi jakso tuo 28-32 aika, ja sit tulikin taas kaikkia fyysisiä ongelmia ja aloin pelkää että mitä tästä tulee...mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja tässä vuoden aikana on tullut tunne, että koitetaan jos se toinen onnistuisi. Sitten syksyllä.

halein,
Meikku
 

Yhteistyössä