Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Astarte
Aurikselle virtuaalihalaukset. Tippa linssissä! Koettelemusten kautta voittoon ja palkinto lämmittää sydäntä koko elämän!

Töölönlahden puisto on erinomainen idea mielestäni. Kannatetaan! Ehkä se tarkka aika on helpoin sopia yleisesti, kun sitä ehkä täytyy säätää kuitenkin. Sovitaan tapaamispaikka sitten yksityisesti?
 
Aurikselle sylintäydeltä onnea! Ihanaa, rakkauden täyteistä vauva-aikaa teidän perheelle. :heart:

Meikku kiitos kysymästä :wave: Valitettavasti meille ei tehty hoitoa nyt keväällä. Katsellaan tässä kesän yli, josko olisin valmis viimeiseen yritykseen syksyllä. Vielä en tiedä. Elämäntilanne on muutenkin niin kummallinen juuri nyt.. Tällä stressimäärällä ei hoitoja voi ajatella. Mutta päivä kerrallaan. Kaikesta huolimatta - paljon olen tällä matkalla oppinut.

Kaikkea hyvää koko pömppispinolle!
- Sitris
 
Auris ja prinsessakultamuru, ihanaa, ihanaa!!!!

Täälläkin kyyneleet silmissä...Lämmin ajatus täältä Helsingin auringosta teidän naisenergialla (=kippimukienergialla) täydentyneeseen perheeseenne, joka on saanut kulkea murheiden mustista tunteista vihdoinkin ilon ja onnen tarinaan :heart:

Kiitos Vappis ja kaikki muut hyvää ja toivotelleet, siitäkin olen aivan liikuttuneessa tilassa. Jokainen onnentoivotus on rekisteröity ja ne kantavat, toivottavasti vielä pitkään. Vielä olisi matkaa, nyt on puoliväli ylitetty....Rakenneultraa jännitellään...Potkuja onneksi satelee, tilitilipompompom :wave: :wave:

Tapaamisesta: ollaan jääty just silloin heinäkuun alussa kesälomille eikä aiota olla Helsingissä (kuin jos on pakko) ja just tohon loppuviikkoon ollaan kaavailtu näitä meidän "hullunrohkeita kesälomajuttuja tosi eksoottisissa paikoissa", eli lähinnä Tukholmassa käyntiä :D Mutta tavatkaa te. Te ja teidän vauvat :heart:
 
Ihana kesä. B) Kuinkas meidän treffien laita on, kuinka moni on vielä mukana? Päiväkin on päättämättä nimittäin, mutta ens viikosta taisi olla puhetta. Vai onko nämä harvinaiset helteet sellaista herkkua, että kaikkien mieli tekee vaan maata omalla pihalla tai jossakin rannalla aurinkovarjon alla ja kaukana kaupungin hälystä... :p
Kurre
 
:flower: Onnea teille kaikille :heart: Ihania uutisia pitkin vuotta. Olen käynyt täällä kuikuilemassa hyviä uutisia useita kertoja vuodessa. Roikkunut taustalla, ja toivonut, että joku kertoo jotain ihanaa. Nyt olette räjäyttäneet pankin. Lähes kaikilla on hyviä uutisia - ihania uutisia - mahtavia uutisia. PÖMPPIS-UUTISIA :heart:

Onnea teille kaikille mahtavista palkinnnoistanne, tai niiden odotuksesta.

Minä tervehdin teitä tunika heiluen :wave:
 
Ehdottomasti tapaaminen pitää vielä järjestää :attn: Nyt vaan nää helteet niin koettelee ettei jaksa tehdä mitään ylimääräistä...

Olis kiva kuulla Stellan rakenneultra kuulumisia?! =) :wave:

Kuinka Auriksen vauva-arki on lähtenyt sujumaan? Olenko harvapää huomannut edes onnitella, en ole tainnut.. :ashamed: Eli HURJAN PALJON ONNEA tyttövauvan johdosta!!! :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:



Pömppiksistä plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D s.19.5.2009
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D s.27.8.2009
EllaElias :D s.11.11.2009
Siisami :D s.18.2.2010
Haave :D s.16.3.2010
PeePee77 :D s.13.5.2010
Auringokukka :D s.30.5.2010
retuli82 :D
Stella08 :D

 
Onnea isosti pojasta retuli

Meillä poika on pian jo 1v ja mulla olisi ihan hirmuinen vauvakuume! Näin en ensimmäistä yritettäessä koskaan kuumeillutkaan, mutta nyt kun tietää mitä olisi odotettavissa eli ihana vauva niin mun kuume on saanu ihan hurjat mittasuhteet!!

Mehän oltiin selittämättömästi lapsettomia. Täysimetyksestä huolimatta mun menkat alkoi 4kk synnytyksestä ja on olleet säännöllisetkin koko ajan. Nyt kuitenkin tähän meneillään olevaan kiertoon kävin ostamassa ovulaatiotestejä ja ostin myös vitamiineja ja foolihappoa. Eli kaikki mahdolliset keinot luomuylläriä metsästäessä on otettu käyttöön. Minä kyllä imetän vielä, mutta nyt tän kuun aikana on imetys tarkoitus lopettaa. Sitten lähdetään soittelemaan hoitopaikkaan, että milloin onnistuisi PAS.
Meillä on 6 alkiota pakkasessa, ne oli kyllä pakastettaessa kaikki 3.luokkaa, 2 kpl 5 soluisia ja 4kpl 4 soluisia. Saa nähdä miten kestävät sulatuksen. Jos lääkäri vaan on suostuvainen niin toive olisi, että kaksi kerrallaan siirrettäisiin.

2.luokkaisesta 4 soluisesta tämä meidän poika sai alkunsa.

Minzu armottoman vauvakuumeen kourissa =)
 
Hurjasti onnea Retulille ja vauvantuoksuista ihanaa arkea toivottelen!!! :heart: :flower:

Minzu, täällä kans meinaa vähä pukata vauvakuumetta :wave: Oon ollu tuntevinani ovikset, en tosin oo tikutellut vielä mut toki ollaan yritetty ajoittaa puuhat oikeeseen aikaan. Mä kans imetän vielä (tyttö 1v 2 kk) ja menkat alkoi huhtikuun alussa. Kovin on kierto heitellyt, mikä on uutta koska aiemmin toimi lähes päivälleen lievästä PCO:sta huolimatta. Meillä ei oo mitään pakkasessa, 2.ICSI:stä ei saatu kuin kaksi siirtoon kelpaavaa ja sen negan jälkeen tyttö lähtikin sit matkaan yllättäen clomien avustuksella =)

Mitäs muille kuuluu, tulkaahan kertomaan kuulumisia!! :attn: :attn:
 



Pömppiksistä plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D s.19.5.2009
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D s.27.8.2009
EllaElias :D s.11.11.2009
Siisami :D s.18.2.2010
Haave :D s.16.3.2010
PeePee77 :D s.13.5.2010
Auringokukka :D s.30.5.2010
retuli82 :D s.31.7.2010
Stella08 :D

 
Onnea Retuli :flower: :heart: :) !
Rakkaudentäyteistä aikaa koko perheelle!

Kakkoskuumeilua alkaa olla ilmassa näköjään yhdellä sun toisella. Vappis ilmoittautuu samaan kastiin. Kiertoja on ollut synnytyksen jälkeen 10, ja heti asettuivat suht säännöllisiksi. Oviksia en ole tikuttanut, mutta "munanvalkuaisia" on kyllä tunnistettu... :ashamed:. Luomusti ei kuitenkaan ole tärpännyt - lienee turha edes mainita. :/

Imetin Pippuria aika pitkään, 1 v 2 kk. Heti, kun imetys loppui, varasin Väestöliittoon konsultaatiokäynnin. Pakkasessa on siis vielä 1 hyvälaatuinen alkio ja kaksi vähän kehnompaa. Lääkärimme sanoi, että kunhan se kierto alkaa, josta ajattelitte yrittää PASia, niin soitelkaa. Ja se kierto alkoi eilen... Luonnonkiertoon siis yritetään, ultra-aika on 18.8. Kääk.

Olo on kuitenkin todella paljon rauhallisempi, kuin aiemmissa hoidoissa. Hemoglobiini ei maistu suussa. Ei piikityksiä, ei nappeja, ei kuumia aaltoja ja itkuraivareita. Jos ei tärppää, niin sitten ei. Olemme maailman kiitollisimmat jo tästä yhdestä ihanaakin ihanammasta pikkumiehestä. Toki toivomme hartaasti...

Oli muuten todella tunteellista palata klinikalle Pippuri mukana. Itkuhan siinä tuli - ensimmäisen kerran jo vastaanottovirkailijan tunnistaessa minut. Lääkärin luona toiset itkut. Iloiset kyyneleet silti, vaikka aika paljon haikeita ja vaikeitakin muistoja tulvahti mieleen.

Kuulumisia minäkin kaipailen! Missä [/b]Auris pienokaisineen? Missä Stella :attn: ja moni moni muu!

Ihana lämmin kesä takana, varovaisen toiveikas syksy edessä.
Teitä kaikkia halaten,

vappis :wave: & Pippuri 1 v pian 5 kk
 
Ihanaa, te vanhat tutut olette jo hyvin pitkälti tuolla plussanneiden listalla ja vauvojakin on jo ainakin yhden kyläkoulun verran!! :D Onnea ihan kaikille ja tsemppiä teille jotka vielä odotatte sitä plussaa...

Minun oli pakko palata tänne. Poistuin palstalta keväällä 2009 erottuani ex-miehestä ja luovuttuani vauvahaaveista. Taustalla vuosia vauvayrityksiä, hoitoja, pari keskenmenoa.

Ja nyt on tapahtunut juuri se, mistä aina kuulee kerrottavan, ihmestoori: Olen raskaana, aivan häkellyttävää ja vielä miehelle, jonka kanssa ei ollut todella tarkoitus lähteä perustamaan perhettä, päin vastoin suhde oli loppumassa. Itseasiassa emme olleet edes nähneet toisiamme kolmeen viikkoon, kun tein testin torstaina ja kas... Nyt on viikko 6+2 laskujeni mukaan. Tiistaina mennään varhaisultraan, enpä tiedä voiko siellä vielä näkyä mitään eloa. Olen puulla päähän mätkäisty ja niin on tämä isäkandidaattikin. Hän ei tällä hetkellä usko voivansa sitoutua tähän lapseen ja minä en voi kuvitella ryhtyväni äidiksi, jos en saa hänen tukeaan. Eli myös raskausdenkeskeytys on tässä skenaariona. (Anteeksi, että edes mainitsen sen sanan tällä palstalla, tajuan toki mikä uskomaton lahja meille on annettu!)

Salaa olen alkanut toivoa, että meistä voisi tulla perhe. Välitän todella tästä miehestä, vaikka suhde on ollut täynnä vaihtelevia sääolosuhteita. Pyydänkin, että minut laitettaisiin plussanneiden listalle, kävi miten kävi. Ja kun eivät nämä asiat ole omissa käsissä muutenkaan, mitä vain voi vielä sattua... sen te tiedätte paremmin kuin hyvin.

Rakkaudella Adeliini ja Hento Kuiskaus
 
WAU MITÄ UUTISIA ADE, ONNEA!!!:flower:
Vanha clomi-siskoni, muistan kun napsittiin clomeja silloin kaks vuotta sitten samaan aikaan! :heart:

Toivon sulle ja lapsen isälle kaikkea hyvää, toivotaan että ultrassa näkyy pikkuinen sydän pompottelemassa ja saatte asiat järjestymään!! Lapsi on niin iso lahja eikä sellaista rakkauden määrää pysty kuvittelemaan mitä oma lapsi tuo mukanaan että kannattaa tarkkaan harkita tekeekö keskeytystä, vaikka mies ei olisikaan valmis isäksi. Kyllä sisukas pömppis jaksaa oman murun hoitaa ilman miestäkin! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Adeliini!!

Luomuihmettä me ollaan toivottu ja ovistestitkin oli tässä kierrossa käytössä. Tänään on kp19 ja toinen päivä kun en ollenkaan imetä. Tänään soitin hoitopaikkaan ja sain PAS suunnitteluun ajan huomiseksi. Tästä se sitten taas lähtee!! PAS ilmeisesti tehdään heti seuraavaan alkavaan kiertoon. Huomenna se varmistuu kun tapaan pitkästä aikaa meitä hoitaneen lääkärin :)

Joko otetaan listalle uudelle kierrokselle lähteville merkintä. Mulla se olis PAS 09/2010 :D
 
Kiitos Kamilla ja MinzuS. Voi kyllä olla, että minut joutuu vielä ottamaan tuolta listalta poiskin, mutta olenpa nyt hetken ainakin. Ei löytynyt sykettä tänään, tosin lääkäri sanoi että raskaus voi olla jopa vasta viikon myöhemmin alkanut, mitä mä oletin kun ei siitä oviksesta ole hajuakaan. Mutta mun oma fiilis on, että ei tästä raskautta tule. Oireetkin kadonneet :'(
Sitä paitsi tämä kumppanini taas tänään piti puheet siitä, kuinka keskeytys olisi järkevintä ja hänelle ainut vaihtoehto jne jne. Eli hieman säpäleinä olen. Vaan minäpä olen päättänyt nyt odottaa ensi viikkoon, että saisin varmuuden tuosta sykkeestä ja sitten teen vasta päätöksiä.

MinzuS:lle toivottelen sitä luomuihmettä!!

Kiitos Kamilla tsempistä ja että sain jakaa tämän ristiriitaisen tilanteeni täällä. Kyllä kaikki vielä selviää ja järjestyy.
 
Voih, huisin paljon onnea Adeliini :heart: Luomuihme, aivan niin kuin kävi täälläkin. Niin se elämä yllättää, varsinkin sillloin kun sitä vähiten odottaa! Ja en vielä ollsi huollssani siitä varhaisultrasta, täällä nimittäin käytiin jotain 7 + ultrassa ja vastasikin jotain 6+, syke näkyi juuri ja juuri. Eli heittoja voi olla. Kaikki kyllä järjestyy varmasti, aivan kuten itsekkin sanoit :hug:

Ja onnea matkaan kaikille pikkukakkosesta haaveileville :D
 
Eilen kävin hoitopaikassa PAS suunnittelussa ja heti seuraavaan kiertoon se sitten tehdään. Nyt on kp21 ja kun uusi kierto alkaa varaan ultran kp12 ja siitä sitten jatketaan luonnolliseen kiertoon PAS. Lääkäri ei suostu siirtämään kahta kerrallaan vaan yksi kerrallaan.
 
Hei rakkaat ystävät!

Ade - :hug: :hug: :heart: :heart: Voi sentään millä uutisilla täällä olet käynyt. Plussaa ja sykkeen jännäämistä ja sitten vielä tuon isäkandidaatin epävarmuutta... Keskitytään nyt asioihin asia kerrallaan, eli komppaan Retulia - odota vaan nyt kiltisti seuraavaa ultraa ja katsotaan sitten. Keskeytysasia on iso ja vaikea eikä siihen voi oikein kunnolla kukaan muu ottaa kantaa kuin sinä itse. Sen kuitenkin sanon, että minulla on lähipiirissä rakas ystävä, joka keskeytti raskautensa koska ei ollut varma miessuhteestaan siinä vaiheessa. Ja on katunut ratkaisuaan syvästi, omien sanojensa mukaan joka päivä ja joka ikinen yö sen jälkeen. Viitisen vuotta. Ja siis siitä miessuhteesta ei tullut mitään, mutta silti. Minä väitän, että naiset ovat paljon sisukkaampia kuin luulevatkaan ja erityisesti lapsettomuudesta kärsineet naiset ne vasta sisukkaita ovatkin. Mutta toki, oman pään pitää kestää ja sitä sinun pitää kuunnella ensisijaisesti, ei anonyymeja nettiystäviä (eikä ainakaan yleisiä anonyymeja nettiskeskusteluja aiheeseen liittyen!) Lähetän suurensuuren halauksen joka tapauksessa: ihan kuulla sinusta!

Minzu, Kampsu ja Vappis : Ihanaa, että vauvakuumetta pukkais :) Mulla siis vielä paketti mahassa ja silti jo mietin, että vieläköhän tämän raskaudenihmeen saisi kokea uudestaankin. Kovasti tsemppiä yrityksiin, sekä luomuiluun että lääkärin avustuksella! Jännittävää!

(..) Kaikki on mennyt kuin oppikirjoista, ei mitään ongelmia ja supernormaalia vaan...Omituista kaiken tämän jälkeen, tiedätte mitä tarkoitan! Eli kaikki hyvin, mutta kyllä alkaa olla tuskaista...Kaksi vilkasta kaveria potkivat päivät pitkät ja pitävät äidin onnesta ja väsymyksestä sykkyrällään. Odotellaan, odotellaan.

 

Yhteistyössä