Pömppömahaisista plussanneet!

Aivan totta Cosmo :LOL: Mä jo niin innoissani odotan sitä rakenneultraakin, että yritin oikasta.

Kamilla: Mulle voi laittaa Siisami......34v....5.ICSI 1.PAS......11.2......HYS

Täällä alkoi loma minkä voi todeta myös ulos katsomalla. Vettä tulee taivaan täydeltä.
 
mmm
Oltiin tiputtu jo niiin kauas, että oli pakko raapustaa muutama rivi, pitkästä aikaa :ashamed: Tosin yhdellä kädellä, kun toisella heilutellaan vaunuja :D

Siisami onnittelut ultra näkymistä ja rentouttavaa kesälomaa :heart:

).( Täällä elellään kirjaimellisesti vauvan ehdoilla. Ristiäiset on onnellisesti ohi ja nimenkin neiti sai. Joskin ollaan niin totuttu sanomaan häntä vauvaksi, ettei mikään nimin tuntunut sopivan :LOL: Meillä nukutaan yöllä n. 1-3 tunnin pätkiä, joten väliin väsymys hieman painaa. Nyt mies onneksi kesälomalla, joten apua on paikalla. Rintamaidolla mennään ja tuntuu riittävän, vastikkeesta tuppaa puklaamaan rajusti. Perhepedissä nukutaan, joten pinnasängystä apua lähinnä turvalaitana :D ja muutenkin neiti on oikea sylivauva, muualla ei juuri viihdykkään....joten hieman "kiireisiä" nämä päivät tuppaa olemaan ja siinä hyvä tekosyy miksi ei ole ehtinyt kirjoitella kuulumisia :whistle: Jokatapauksessa onnellista vauvaelämää vietellään, vaikka väliin vähän silmät ristissä ;)

Mites muut???? Kurre, Kamilla, Ulpu, Hobe jne

Väre joko on vauva sylissä :heart:

Helinäkeiju mulla tuli raskausaikana 18kg lisää :eek: mutta nyt vajaa kaksi kuukautta synnytyksestä jäljellä 2kg, joten kyllä ne sitten lähtee, kun ei enää ehdi syömään.... :LOL:

Lämmintä kesän jatkoa kaikille :wave:


mmm ja Minni-vauva (nykyinen lempinimi)
 
Tervehdys täältäkin! :wave:

Väreen kuulumisia kans odottelen! :)

Kiva kuulla susta mmm! Mä kans mietin et kuinka sitä osaa sit kutsua vauvaa omalla nimellään kun nyt ollaan kutsuttu häntä hassuilla lempinimillä kuten kurttu-mummu (tulee siitä kun lakki päässä ja kulmat kurtussa näyttää siltä :D ) ja hyttynen (kun alkaa itkemään niin aluksi kuulostaa aivan hyttysen ininältä ;) ). Meillä ristiäiset on 9.8.

Namille kans vilkutukset :wave: Mukava lukea teidän kuulumisia, tuuthan taas meitä moikkaamaan!!

(.) Täällä vauva-arki lähtenyt yllättävän hyvin rullaamaan. On ollut helppoa kun mies on ollut isyys- ja kesälomalla. Ens viikolla menee töihin. Syksylle onneksi jäi vielä 10 isyyslomapäivää. Vauva nukkuu yleensä aluksi 5.5-6.5 tuntia, mikä on kyllä ruhtinaallista! Sit syö, nukahtaa uudestaan ja herää n.3 tunnin päästä taas syömään. Senkin jälkeen saattaa nukkua vielä hetken. Tosin rytmi on siinä mieles vielä hakusessa että vauva menee yöunille vasta n. klo 23-00. En oo uskaltanut nukkua vauva vieressä, joten nostan aina omaan sänkyyn nukkumaan ja hyvin on tyttö tyytynyt siihen. Vauva tuntuu olevan rauhallista sorttia eikä oikeastaan itke kuin nälkäänsä. Iltaisin joskus itkee (ilmeisesti) väsyä mutta pääasiallisesti on tosi tyytyväinen ja rauhallinen.
Imetys sujuu ihan hyvin, välillä sen sitovuus kyllä vähän rassaa kun tyttö syö päivällä aika tihein välein. Sit tuntuu ettei maito meinaa riittää, kun "jatkuvasti" on rinnalla. Mies tai mumma onkin sit syöttänyt välillä pullosta korviketta.
Mulla tuli raskausaikana 16 kg josta on jäljellä n.3 kg eli hyvin on kans lähtenyt. Vielä tosin olis pudotettavaa vaikka kuinka mut se on sit edes joskus kun imetys loppuu.

Tulkaahan tosiaan muutkin kertomaan kuulumisia, kunhan ehditte!!
 
Astarte


Meille syntyi 13.7.2009 pieni tytön tylleröinen. Strategiset mitat 3710 g ja 49 cm, ja hiuksia vaikka muille vauvoille jakaa.

Varsinainen synnytys kesti melkein vuorokauden, mutta kivunlievitykset toimivat hyvin ja jaksoin loppuun asti hyvällä tsempillä.

Sairaalasta kotiuduttiin jo puolentoista päivän ikäisen vauveliinin kanssa. Kaikki sujuu hienosti. Vähillä unilla mennään ja vaipat vaihdetaan kädet jännityksestä täristen.

Oi tätä rakkauden määrää.

 
Astartelle suloiset onnittelut ihanasta neidistä! Täällä pömppiksissä on tosiaankin vallaton prinsessabuumi. Aika jännä juttu!

Meillä oli rakenneultra viime viikolla. Pikkuisella oli kaikki hyvin ja vastasi ihan viikkoja. Painoarvio oli muistaakseni 370g. Ja isoveljen toivomuksesta ultratäti sitten sinnikkäästi kurkki myös sukupuolta ja kyllähän sekin sitten näkyi tai siis tavallaan mitään ei näkynyt, joten tyttöveikkaus sitten saatiin. ja kyllähän se isoveli oli onnesta soikeana koko illan ja edelleenkin. Nyt haalisi kaupasta joka käynnillä kaikkea mahdollista vaaleanpunaista vaatetta kotiin pikkusiskolle. Itse olen kuullut niin paljon veikkauksia, jotka eivät sitten ole lopulta pitäneetkään paikkansa, että yritän hiukan rajoittaa, mutta kyllähän ne pikkuneitien vaatteet niin syötävän suloisia ovat, että pakkohan niitä pari oli heti hankkia. :ashamed:

Siisami: Millaisia tuntemuksia siellä suunnalla on?

:wave: kaikille vauvaperheille!
 
EllaElias: Onnea hienoista ultrakuulumisista. Tällä hetkellä aika hiljaista näiden tuntemusten kanssa ja välillä iskeekin uskon puute, että siellä mahassa enää mitään tapahtuisi. Ensi viikon tiistaina olisi np-ultra ja sitten on taas asteen verran viisaampi. Ainoa mikä tällä hetkellä oikeastaan reagoi on tuo naama mikä on alkanut kukkimaan ihan kivasti.

Tänään tuli HenkkaMaukan luettelo ja siellä ilmeisesti olisi mammavaatteita. Mieli tekis tilata mutta ei uskalla. Viikon päästä ne on varmaan kaikki jo loppu :| Noh, vanhat menee vielä ihan hyvin päälle. Farkut on ainoot mitkä vähän puristaa eli eiköhän tässä sinnitellä niillä niin pitkälle kuin vain mahdollista.
 
Siisami: Kuulostaa niin tutulta nuo tunteesi. Onneksi ultrasi on jo ensi viikolla. Luotahan vaan, että pieni siellä kasvaa ja voi hyvin. En muista olenko jo kysynyt, mutta oletteko kertoneet jo läheisille vauvasta?
Noista äitiysvaatteista: Miten musta tuntuu, että nyttemmin on vaikeaa enää löytää varsinaisia äitiysvaatteita. Monet liikkeet ovat lopettaneet äitiysvaatemallistonsa ja mulle ainakin iski jossain vaiheessa paniikki, kun en mistään tuntunut mitään löytävän. Täytyypä tutkia H&M:n uutuudet. Tunikat tietty passaa vaikka masu kasvaakin, mutta mä ainakin kaipaisin joitain oikein äitiysvaatteiksi suunniteltuja, istuvat niin paljon paremmin. Netin kautta tilailinkin tuossa jokunen tovi sitten alusvaatteita, kun tavalliset eivät enää tuntuneet hyviltä. Kyllä sinä pian uskallat tehdä hankintoja. Mukavaa viikkoa ja ensi viikon odottelua. :hug:
 
Astarte-kulta, aivan mahdottoman ihana prinsessa!! :heart: Rutistan ja onnittelen sua niin lujasti, ihanaa! Nautihan äitinä olosta koko sydämestäsi muru! :hug: :flower:

Pahoittelut, kun kirjoittelu on jäänyt, muttei sille ole oikeen aïkaa. Mies on vielä tämän viikon kotona ja sitten alkaa aikamoinen hulina... hui, vähän pelottaa jo etukäteen. Tytöt on kasvaneet kovasti, yli 4 kiloa jo molemmat. Ovat vaan aika vaativia vauvoja ja itkua ja kitinää meillä riittää. Sen päälle rytmi on myös ihan päinvastainen kuin vanhemmilla, eli syvin uni meillä on päivällä ja yöt menee heikommin. Iltaisinkin saadaan levottomia pimuja nukuttaa tutilla ja silittämällä joskus jopa sen 3 tuntia... Kysyy se vähän voimia ja hermoja, etenkään kun hymyjä ei olla vielä saatu vastineeksi. Ja aika poikki ollaan, ja tuo väsymys tekee myös huonolle tuulelle, mikä ei ole tosiaankaan kiva juttu. Äärettömän onnellisia ollaan, mutta ihan helppoa tämä alku ei meillä ole ollut. Tai ainakaan tähän ei oikeen osattu varautua.

Koitin päästä jatkossa myös seuraamaan odottajien juttuja ja kuulumisia, jos vaan rako omaan aikaan tulee. Meillä nimiäiset nyt tulevana la, eli senkin puolesta kaikkea puuhaa riittää. Mutta juhlia oon aina järjestänyt mielelläni, joten intoa ainakin riittää, toivottavasti aikaakin. ;)

Halit teille kaikille. :hug: =)
 
mmm
Astarte älyttömästi onnea suloisen tytön johdosta :heart:

Kamilla ihan kateeksi käy toi teidän neidin nukkuminen ;) tosi kiva kun pääsee likemaan toisten kuulumisia. Leppoisalta ja rauhalliselta kuulostaa tuo teidän arki, nauttikaa :heart:

Kurre meillä kanssa tuppaa tää yksi neiti olemaan melko vaativaa sorttia joten voin vain kuvitella tän tuplana, huh huh. Kovasti jaksamista teille sinne ihanuuksien keskelle. Vaikka sitä kuinka rakastetaan näitä ihku ihania vauvoja niin se vaan välillä käy raskaaksi tää vauva arki. Mutta......vauvat kasvaa kohinalla ja kohta tää unettomuus on vai haalea muisto :D

).( Meillä siis neiti vaativaa sorttia. Öisin erehtyy joskus nukkumaan jopa neljä tuntia putkella, mikä tosin on harvinaista. Muuten heräilee syömään parin tunnin välein, joskus jopa tunnin. Nyt ehkä enää harvemmin tunnin välein. Jatkaa uniaan onneksi sinne aamu 10-11 joten äitikin saa pätkänukkua pidempään aamulla :LOL: Päivisin nukkuu puolen tunnin-tunnin unia ja nekin mielummin sylissä :ashamed: Vaunulenkilläkin saattaa herätä kesken kaiken ja nostaa niin hirveän metelin, eikä suostu olemaan enää sekunttiakaan vaunuissa JA TUTTIKAAN EI TIETYSTI KELPAA. Joten vaunulenkille ei viitsi lähteä kovin kauas. Ja vaunut kun pysähtyy niin neiti herää, joten ulkona nukuttamionenkaan ei pidennä unia. Niinpä meillä touhua riittää ja vanhemmilla on niin sanotusti suunnat selvillä :LOL:
Mutta on se Minni-neiti vaan niin syötävän IHANA :heart: Nyt jo ääneen hörisee, harjoittelee nauramista. Nytkin kirjoittelen läppärillä ja jalalla heijaan vaunuja :D

Siisamille ja Ellallle paljon terkkuja :wave: ja eiköhän sitä jo uskaltaudu äitiysvaatteita hankkimaan :) Yrittäkää nauttia kasvavasta masusta ja kesästä B) Älkääkä vain kauhistuko näistä arkisista "valituksista", ihanaa tämä elämä vaativan vauvan kanssa on, kiduttavan ihanaa :LOL:

Lämmintä viikonloppua kaikille B)

mmm ja Minni-vauva kohta 2kk
 
Astarte
Kiitokset onnitteluista, lämmittivät sydäntä.

Pienokainen nukkuu tässä sylissä ja harjoittelen läppärillä yhden käden tekniikoita... Ctrl-Alt-Del on muuten mahdoton ainakin tällä näppiksellä. Vinkkejä?

Meillä on lähtenyt käyntiin ihan uskomattoman hyvin tämä uusi elämä. Joka päivä on päästy liikenteeseen, ja tytsi on tottunut ratikka- ja bussireissaaja. Ravintolalounaitakin on takana jo pari. Pidän vielä vaunuissa tiukalla huivia infektioriskien takia, eikä olla kauppakeskuksissa käyty. Eihän se huivi kaikkea estä, mutta onpahan jonkinlainen pisarabarrieri. Unta saan palloon 6-8 h päivässä, mutta tuo jälkimmäinen vaatii jo 12 h sängyssä makaamisen, kun imetysvälit on 1-3 h ja peppupesuja muutamat joka päivä.

Imetykset tahtoi olla melkoista äitissä roikkumista, kunnes neuvolantäti kävi ja sanoi että nyt otatte kyllä tutin käyttöön. Jo sairaalassa sanoivat, että imemisentarve on tosi kova, mutta luulin ettei tuttia kannattaisi käyttää vielä tässä vaiheessa. Tutti otettiin sitten muutama päivä sitten käyttöön, ja imetykset lyhenivät. Tuttia suuhun, kun jäljellä on imemisen tarve muttei nälkä. Säästää melkoisesti mun a) hartioita b) hermoja c) unta d) kotityöaikaa.

Olen palautunut hyvin synnytyksestä, ja tehdään jo yli tunnin vaunulenkkejä. Hormonit nyt tietty hyrrää, ja purskahtelen itkuun onnesta ja hermostuksesta aina välillä. No, taitaapi kuulua asiaan. Odotan, että entiset vaatteet mahtuisivat päälle. Kirppiksellä vielä kyselevät onko tulossa tyttö vai poika, jos mies menee vaunujen kanssa muualla ja itse katselen vauvanvaatteita.. plääh! Äitiyspaidoilla siis mennään vielä toistaiseksi pömppiksen kanssa.

Olen ihan ylirakastunut meidän pieneen hymytyttöön!

Astarte
 
nostelenpa taas, kun tuntuu tippuvan niin kovin alas...

keitä en ole vielä perheenlisäyksestä onnitellut, niin yhdessä teille kaikille ONNEA! :flower:
olen ollut jotenkin, niin saamarin saamaton että itteänikin hävettää.
päivät pitkät menee kotona, ei oikein jaksa lähtä mihinkään kun NIIN AHDISTAVAN KUUMA ja kävely ei tunnu enää hyvältä!
jotenkin olo väsynyt ja nuutunut jatkuvasti. nyt muutamia kertoja on ollut pieniä menkkatuntemuksia alavatsalla ja alaselässä.
neukkulassa käyn viikottain. viimeeksi olikin järkytys, kun vaaka näytti 3kg enempi kun viikkoa aikasemmin. APUA! noh, nestettä se on. mulla jalat aivan sairaan pullukat, sormet sen verran, että olen joutunut sormukset ottamaan pois. pissa on ollut koko ajan puhdas ja verenpainekin ollut korkeintaan 145/85. nyt siis vaan seuraillaan tilannetta ja toivotaan, että ensi viikolla olisi paino laskenut. mutta, epäilen että turhaan toivon...

semmoasia taas... omaa napaa!

HelinäKeiju ja Önni 38+1
 
HelinäKeijullahan alkaa synnytya lähestyä. Tsemppiä viime metreille :hug:

Kaksi viikkoa kesälomaa takana ja toiset mokomat edessä. Tänään kotiuduin neljän päivän Ruotsin reissulta mikä meni tosi kivasti vaikka olikin hieman vaikeuksia hahmottaa mitä Ruotsinlaivalla tehdään jos siellä ei ryypätä. Tähän asti tupannut olemaan asteen verran kosteampia noi reissut :LOL: Tulipahan nukuttua hyvin ja aamupalakin maistui. Sikaflunssa vähän hirvitti joten käsidesi kulki laukussa mukana ja käsiä pestiin tosi ahkerasti.

Huomenna NP-ultra ja sen jälkeen mä palkitsen itseni vauvanvaate ostoksilla jos kaikki on hyvin.

Siisu ja Päivänsäde 11+4
 
Siellä se pikku Päivänsäde edelleen olla möllötti. Pituutta oli 5,4 cm, joka vastasi viikkoja. Niskaturvotus oli 1,6 mm, joka oli lääkärin mukaan ok. Mehän ei seerumiseulaa otettu.

Potkupuku ostokset jäi vielä suorittamatta mutta eiköhän niitä pikkuhiljaa ala tarttumaan mukaan. Täällä on suurin osa raskausoireista hävinnyt. Pissalla saa vielä hypätä mutta siinä se oikeastaan onkin.

Siisu ja Päivänsäde 11+5
 
Siisulle onnittelut hyvistä np-ultrakuulumisista. Äkkiähän ne päivät ja viikot näyttää kuluvan.

Tänne suunnalle ei suurempia uutuuksia kuuluu. Masuasukki potkustelee ajoittain kovastikin paljon. Työt alkavat reilun kahden viikon päästä ja sitten olisi sellainen pikkasen päälle 2kk työrupeama edessä ennen äitiysloman alkua.
Alennusmyynneistä on tarttunut matkaan jos jonkinlaista pientä vaatetta, eihän niiden ihanuuksien ohi malta kävellä. Paperit äitiyspakkauksen hakemista varten sain tällä viikolla neuvolasta, jospa sitten ensi viikolla Kelaan tulisi marssittua.

Oikein aurinkoista heinä-elokuun vaihteen viikonloppua teille kaikille!

EllaElias ja masuasukki 22+4
 
laskettuaika tänään, mutta ei merkkiäkään että haluaisi tulla vanhempiaan tapaamaan. :'(
ei jaksaisi enää odotella, olo kun valaalla ja muutenkin tosi tukala. hikoiluttaa, turvottaa, selkä kipeänä.
tule tule jo!!!

HelinäKeiju75 ja Önni 41+0
 
On pakko tulla onnittelemaan teitä kaikkia ku sillon jossain vaihees oltiin samas pinos!

eli onnea teille kaikille, vauvan jo saaneille ja vielä odottaville. :xmas: :xmas:

Mulla on jo pian vuoden täyttävät kaksospojat jotta kyllä aika menee nopeaan, Nauttikaa siitä vauva-ajasta, ne vaan on aika äkkiä uhmaikäisiä taaperoita. :heart: :heart:
 
Kiitos Ulpulummukka, hyvin muistan sut kun palstailtiin samois pinois silloin -08 alkuvuodesta! =) Kuinka sulla on mennyt kaksosten kans, vipinää varmasti riittää? B)

Helinäkeijulle jaksuja, toivottavasti pian pääset tositoimiin!! Tai mistä tietää vaikka olisit parhaillaan synnärillä :D

Siisulle ja Ellalle isot halit hyvistä ultrakuulumisista :hug: Hurjaa kuinka nopeesti aika menee, tuntuu kuin te olisitte plussanneet aivan muutama vko sitten :eek:
Toivottavasti saatais pian lisää porukkaa tänne tuolta toiselta puolelta!

Vären vauvauutisia kovasti odottelen!! :attn:

(.) Täällä ristiäiset takana ja neiti kastettiin Seidi Alinaksi :heart: Samalla vietettin meidän hääjuhlaa, susipari sai vihdoin toisensa 16 vuoden jälkeen :D
Tyttö on suht rauhallinen tapaus, illalla on itkuinen mutta päivät itse aurinkoisuus. Hetki sitten sain nukkumaan kun oli ensin huutanut ihan mustana reilun puoli tuntia. Kurjaa kun ei aina tiedä että mikä on, toinen vaan itkee hysteerisena :/ Väsy ilmeisesti vaivasi..

Nyt meen keitteleen iltateet, isäntä, anteeksi tuore aviomieheni B) kotiutuu pian töistä!

Halit kaikille rakkaille pömppiksille, palataan taas :wave:
 
oho! mulla käyny näppisvirhe edellisessä kirjoituksessa! viikot siis 40+0 eikä 41+0 :kieh: .

ja edelleen yhtenä kappaleena täällä ollaan! valitettavasti! eilen olin taas neukkulassa, ja viikossa painoa kertyny nesteenmuodossa reilu 2kg! nyt sitä syynätään tiuhaan, joten perjantaina uudelleen neukkulaan. toivottavasti ei vaan tarttis mennä, että tää mukula osaisi tulla ulos. kun vaan tietäisi ja arvaisi mitenkä paljon kaikki odottavat, eritoten vanhempansa!!

HelinäKeiju75 ja Önni 40+3
 
Astarte
Kamilla-Rouvalle suur-onnittelut ja halaukset! Seidillekin onnittelut nimen johdosta. Jännä nimi, mistä juontaa juurensa? Meillä on nimi vielä päättämättä.

Hienosti on lähtenyt käyntiin tämä vauvaelämä. Ainoa rassaava tekijä on imetysvälit vuorokauden ympäri 30 min-3 tuntia. Yleensä tuo 3 tunnin pätkä on alkuyöstä ja muut lyhyempiä. En saa nukuttua päiväunia niin olen aika väsynyt. Onneksi mies on vielä kotona ensi viikon. Illat jostain 18 tai 19 eteenpäin on taistelua vauvan nukahtamisen kanssa, tankkaa maitoa ja saa jatkuvasti rintaraivareita. Yöt ja päivät syö kuin pieni enkeli.

Tänään tytsi on 4 viikkoa ja 1 päivän ikäinen ja käytiin neuvolassa. Paino oli noussut hienosti, nyt 4355 g (3710g) ja pituutta neidillä 52.5 cm (49 cm). 2 cm lyhkäisempi on kuin keskiarvo mutta on kuulemma ihan normaalia. Mahtuupahan söpis-vaatteet vielä päälle :)

Neiti on ihana ja alkaa jo jaksaa seurustella meidän kanssa. Hymyjä tuli jo laitoksella, ja katsekontaktia ottaa kovasti. Punnertelua opetellaan mahallaan joitakin kertoja päivässä. Niska on voimakas!

Meillä on jonkun verran käynyt vieraita, on pidetty ihan rauhallisia kotipäiviäkin oleskellen. Joka päivä vaunulenkkeilty vähintään kerran; mulla oli 5 päivän tauko tuossa viime viikolla mutta mies kävi vauvan kanssa. Taisin saada vatsalihakset kipeiksi liian teholenkillä, tai joka tapauksessa hyvä kun pystyin kävelemään suorassa sen jälkeen moneen päivään. Onneksi mitään tulehdukseen viittaavaa ei ollut. Ottaa vaan päähän kun olen aika liikunnallinen ja nyt pitää ottaa vielä niin tylsän rauhallisesti. Olen saanut maitoa pakastimeen maidonkerääjillä syksyn jumppailtoja varten. Saa sitten mies huolehtia syötöistä sillä aikaa. Sähköinen pumppukin on silloin tällöin käytössä, mutta toistaiseksi laihoin tuloksin. Vauva on ainoa joka saa maidon herumaan. Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa pumpata samalla kun vauva syö ja sainkin vähän paremmin maitoa säilöön.

Miten teillä muilla maitohommat sujuneet? Mites vauvojen masut? Meillä käytössä Cuplaton ja Rela-tipat. Kipristelyjä on, mutta ei kovin pahoja. En osaa sanoa auttavatko nuo tipat mutta ei niistä haittaakaan ole.

Astarte
 
mmm
Siisami onnittelut ultra näkymistä :heart:

Helinäkeiju huhuu? Joko olet synnyttänyt?

Astarte täällä kanssa tissitellään 1-3 tunnin välein ympäri vuorokauden vaikka ollaan jo 2 ja puol kuukautta vanhoja :D No väliin alkuyöstä saatta mennä jopa neljä tuntia ilman tissiä, mutta tosi harvoin. me sit nukutaan pitkälle aamupäivään kun toi yö on niin rikkonainen. Väsymys on jo hellittänyt, kai toi kroppa tottunut tälläiseen rytmiin. Alkuun olin tosi väsynyt, mutta meneehän siihen aikaa että toipuu synnytysurakastakin. Ei muuta kun hyvällä omalla tunnolla jatkakaa nukkumista pitkälle aamupäivään jos vaan vauva nukkuu ja on mahdollista. Meilläkin alkuun rele-tipat käytössä kun oli kipristelyä ja takaisin virtausta(virtausta tosin vähän vieläkin) mutta nyt kipristelyt ja mahavaivat loppuneet joten lopetin tipat. Neiti itkee enää nälkäänsä ja tietty tissi-ikävää :LOL: tuttiahan ei tietenkään huoli, joten tutin virkaa tekee mamin tissi :LOL: Toiveissa on, että unet pitenisivät jahka päästään muun ruuan kimppuun, on neidillä sen verran kokoa, että pikku maitoryypyt ei kauas nälkää karkoita. No aikansa kutakin....Nyt meillä maltetaan jo istuskella sitterissä tai makoilla vaunuissa ja katsella kaikenlaisia härrävärkkeja jotka pyörii ja hyörii ja pitää mielellään ääntäkin. Siinä sivussa saa äitikin tehdä vähän kotihommia, ruokaa tai käydä vaikka suihkussa(tosin silloin istun kyllä tiiviistä sitterissä pesuhuoneessa tai vaunuissa :D Hätä keinot keksii ja koko ajan tulee kehitettyä erilaisia kikkoja millä onnistuu saamaan neidin viihtymään hetken yksin, että pääse esim. vessaan. Nyt onneksi jo juttelee ja naureskelee hetken itsekseen leluille yms. On se varmaan maailman ihanin ääni toi vauvan nauru/jokeltelu :heart: sitä ei vaan kyllästy kuuntelemaan ja vaikka olisi kuinka sateinen päivä niin se hymy/nauru valaisee päivän auringon lailla :heart:

Mites Kurrella ja prinsessoilla menee?

Terkkuja kaikille pömpöille :wave:

mmm ja Minni-neiti

ps. Minni saa muuten paljon pieniä serkkuja kun sukuun tulee kolmoset ja inseminaation ansiosta :eek: Kerron sit ensi kerralla lisää. On tosi ihana seurata raskautta ja odotella jännityksellä tulevaa :heart:
 
täällä ollaan edelleen kokonaisena!
ei ole oikein ollut ajatusta kirjoitella tänne, kun kaikki tuntuu tökkivän. olen suorastaan ollut kamala vaimo ja ihminen muutenkin. pinna siis todella kireällä, ja kun kiukunpuuska menee ohi, niin sitten itkettää. odotus vaan on niin kova, että se tässä puristaa. onneksi mis sen tietää!
tänä aamuna vessassa käydessäni huomasin, että paperiin jäin klönttimäistä vuotoa, ilman veriviiruja. lienö ollut jo limatulppaa? neukkulan mukaan kuulostaa hyvältä. tänään sielä taas käytiin, ja onneksi paino laskenut 500g maanantaista. mutta siltu turvotusta on vaikka muille jakaa. paineet oli ok, pissassa leukkarit oli 2+. mistä lie johtuu, voi kuulema olla, että johtunee vuodosta. tiedä sitten.
maanantaina olisi taas neukkula, jos ei tämä tapauis ennen sitä synny. jos, ei niin tiistaiksi neukkula soittaa kosiin äippäpolille ajan, jossa katsellaan mitä tehdään, ja milloinka tehdään.
nyt vaan odotellaan!
 

Yhteistyössä