Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 14:17 Martha kirjoitti:
muskari on, mut se oli täynnä jo ennen lapsen syntymää=)ollaan kumminkin jonotuslistalla. Toiselle ryhmälle ois varmasti kysyntää...
Meillä sama juttu jonotuslistalla kolmannella sijalla odotellaan josko päästäis muskariin. Alkaa tosiaan tuo Henniksen mainitsema MLL:n piiri nii aikasin ettei mekään ehitä koskaan sinne, seurakunnan perhekerhossa on muutamia kertoja käyty ku se alkaa kymmeneltä nii sinne ehtii joten kuten täältä meiltäkin.
Tapaaminen passaapi kyllä jos muita innokkaita mammoja löytyypi...

Pistänpä pienen esittelyn meistä: elikkäs itse olen 28v, isukki on 27v, sitkun uusperhe ollaan niin isännän poju on 6v, minun poju on 7v ja meidän yhteinen tytteli tulee kovaa kyytiä 1v6kk ja tässä sivukylällä asumma, särkiltä vähän etelään käsin.. ;)

Että semmosia, täytyy lähtee saunaan tästä! :wave:
 
Laitampa esittelyä minäki eli ex hennis olen nykynen henriika30 =) Ikää on 30v just vast ikää oli syntärit. =) =) Mies 30v ja neiti 2v5kk toista ootellaan syntyväksi helmikuulla 27.2 olis laskettuaika. =) :heart: Kalajoella siis asustellaan. Kalajoen mammat vaan rohkeasti treffataan jossaki jonnain päivänä.... :attn: :attn: =) =) Eipä sen kummempaa tällä erää nyt moro :wave: =)
 
Mintsu
Niin olishan se ihan kiva muitakin tapailla kalajoelta, tai mistäs sitä tietää, että vaikka tunnettaisiinkin, ainakin näöltä.
Minä olen 25 ja mies 28-v ja meidän esikoinen on nyt reilu 8kk. Laittakaapa ideoita tapaamisesta!!! :)
 
Juu sitä vois vaikka hägmannilla kaffitella tai jonku kotona tavata..?? meillekki voi tulla mutta asustellaan Pitkäsenkylällä joten tarvii tulla autolla tänne jos asuu kylillä tai kauempana. Mutta ottakaapaa kantaa... :attn: =) =)
 
Moi Moi Mammat! Joo on ihana taas kun tuttu ketju palannut. Ja ihana kun pakkanen on lauhtunut. Tässä aamun olen siivoilut ja lenkille pitäs lähteä. Joo tapaaminen on kyllä reilu juttu. Kunhan ei käy niinku viimeksi. MUTTA palataan asiaan,Nyt mentävä hengittämään ja nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta. =) :flower: :heart: B)

 
Mintsu
Monikohan on kiinnostunut kalajoen mammoista tapaamiseen? Hägmann vois tietty olla ihan ok paikka tai sitten jonku kotona. Tietty vähän riippuu, että moniko haluaa tulla.
 
Heikun keikun! Joo minä ainakin tulen tapaamiseen =) Henniksen jo tunnenkin, nähtiin viime kesänä hekulla. Mut mun yhteydenotto (valitettavasti) on jääny ku tullut kaikkenlaista uutta tähän elämään. (ent. nasu) muistatko?
En muista olenko jo esittäytynyt, mut ite viikon päästä 23-vee, isäntä 24-vee ja neiti 5kk. Asustellaan siis Kalajoella.
Ja missäs me tavattaisiin? Käviskö ens tai sitä seuraavalla viikolla?
 
Martha joo nyt muistan kun maitsit ton entisen nickisi =) =) Niin ihan miten vaan passaapi saa meillekki toki tulla tunnen siis jo Hannenki jo entuudestaan =) =) Passaa mulle vaikka ihan tulevalla viikolla oisko päivästä ehotusta?? :attn: :attn: jos meillä olis niin passaa tiistai tai keskiviikko. =) =) Jeps mutta ottakaapa kantaa. :attn: =) =)
 
Kyllä käy.Melkein ihan millon vaan.Pitää vaan katsoa silleen että on mulla auto käytössä.Kun mies kulkee 3 vuorossa töissä.Tämä päivä on mennyt siivotessa.Ja näyttää siltä että poika tulossa sairaaksi.Että ei kiva homma.Sit pian tarttuu vauvaankin. :ashamed: Mut nyt nukkumaan hyvää yötä.
 
Huomenta, käviskö keskiviikko? ja ajalla ei väliä, mul käy kaikki. Ompas ihanaa kun pääsee vihdoinkin ulos, meinas jo tämä sisällä olo alkaa tympimään...Mut ehotelkaapa niitä aikoja ja olisko se tapaaminen nyt siellä Henriikalla?
 

Yhteistyössä