Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 17:32 Minniie kirjoitti:
Minäkin kirjauduin...siis mintsu aikaisemmin. Mulle sopii parhaiten se klo.15 jälkeen, mutta enemmistö päättää.
Mites on, millon tavataan,mihin aikaan ja henriikalla?
Eli pitästkö se sit olla kello 15.30 tai 16.00 että MINNIIEkin pääsis paikalle?!?! Minusta ois kiva että kaikki pääsis paikalle jotka vaan haluaa tapaamiseen tulla.

Nyyttäritsydeemi passaa, mitäs sitä sitten niinku syötässiin ja mitä kukanenki tois? Oisko kunnon salaatissa ideaa + sitte jotain patonkia ja mitä nyt vielä lisäks keksii??
 
Mää pääsen vähän ennen kolmea lähteen töistä ja sit täytyy tietysti hakea poika mukaan. Että varmaan paikalle ehdin siinä 15.30 viimestään. Niin nyyttärisysteemi passaa ainakin mulle. Mitähän sitä tois...tietty joku suolanenkin vois olla hyvää. Täytyy miettiä oikein.
 
Nyyttäri periaatteella on hyvä idea ja puoli neljä käy hyvin. Ja minä tulossa kunhan henriika laittaa ajo ohjeet, Ja kysyn nyt että saako sinne tulla sit kun ei näytä tulevan ihjeita. Että suoraan sanoa.Ei tule sit paha mieli
 
Meillä ei oo allergioita, eli voipi tuoda mitä vain. Jos minä tuon patongit ja vaix niihin levitteet.

Jos tekee salaattia niin kukapa tois salaattivermeet??
Salaatti vois sisältää esim. sipulia, salaattia (esim. jäävuorisalaatti tai vihreä salaatti), paprikaa, kurkkua, tomaattia, ananasta ja tonnikalaa. Käviskös tollanen salaatti ja jos käy niin sopikaa te jäljelle jääneet kuka tuo mitäkin noista tarvikkeista ja ilmottakaa tänne niin tulee kaikkien tietoon. :)

Ilmottakaa jos jollai on jotain allergioita ni sen mukaan osaa tuoda oikeenlaista syötävää!! :attn:

 
Minä juuri tuossa tein kinkku-paprikapiirakan, ajattelin sitä tuoda. Sitten laitoin uuniin just omenahillopiirakan...se on kyllä tommonen oma sävellys, että en tiiä onnistuuko. Jos onnistuu niin voin tuoda sitä myös ja vaniljakastiketta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 21:45 Minniie kirjoitti:
Minä juuri tuossa tein kinkku-paprikapiirakan, ajattelin sitä tuoda. Sitten laitoin uuniin just omenahillopiirakan...se on kyllä tommonen oma sävellys, että en tiiä onnistuuko. Jos onnistuu niin voin tuoda sitä myös ja vaniljakastiketta.
No ei sit varmaan kandee sitä salaattia tehä vai mitä ootta muut mieltä, jos tuota piirakkaa kerran suolasena tulee ja sit niitä pasteijoita, vai oisko se salaatti kiva raikastus noiden kanssa jos jättäsin tuomatta ne patongit ja toisinkin sitte osan noista salaattivehkeistä?!? En mä tiedä, sanokaa te muutki mielipidettä asiaan, menee muka nii kauhee vaikeex! :LOL:

 
Huomenta, jos ois vaikka vain ne kahveet niin silloinhan salaattia ei tarttis. Onkos kukaan tuomas mitään makiaa? En oo perso :LOL:

Mut nyt pitää mennä tekeen kotihommia ja sit kauppaan. Näemmä iltapäivällä :wave:

oho, enpä muistanut kirjautua...
 
Mää voin ostaa niitä salaatti värkkejä ananasta sipulia meillä onki tomaattia ja kurkkua vaan ostan ja jotain muuta... sitte jos se martha tai empuliina tuo jotaki makiaa.... =) :p eiköhän ne syödyksi tuu heh =) =) :p nähdäämpä sitte jatkan pika siivousta =)
 
Emppuliinan kanssa just viesteiltiin ja sovittiin että hän tuo karkkia ja keksiä, ja minä otan pakkasesta jotain pullan puolta mitä sattuu löytymään. Mut ei kai tässä tämän ihmeempiä ku nähää sit kolmen jälestä! :wave:
 
minäkin jo kerkesin tänne, laiton isukin lastenvahdiksi=). Oli kiva juu, millon seuraavan kerran? Ja tulukeepa käymään. Mutta missä oli Heitukka?

Arvatkaa kenellä oli menny puhelimessa videokamera asetus päälle?mä oon yhtä hyvä tietokoneen ja puhelimen kans :LOL:

Ja taas unohtu kirjautuminen :ashamed:
 
Emppuliina
Juu kiitos seurasta ja kahvista sekä muista lisukkeista itsekullekkin.!
Meilläkin voidaan kokoontua tässä joku päivä jos haluatte ;)
jeps mutta jos sitä menisi hetkeksi tuonne tv:n ääreen.
 
Kiwa oli tosiaan nähä mutta mua harmitti todella kun piti lähteä melkeen heti pois, mutta otetaan pian uusiksi niin pääsee tutustelemaan lisää! :) Jokos mietittäs seuraavaa tapaamisajankohtaa ja paikkaa?!?! B)

Heitukka ei päässykkää paikalle, tuliko teillä isompi laps sairaaks?

Olittekos vielä pitkään ku minä poistuin paikalta??
 

Yhteistyössä