Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti
Hellurei!

Pitkästä aikaa!! Täällähän minä pyörin mutta eipä oo sit tullu jätettyä kuulumisia tähän pinoon...
Jokos aletaan miettiä ens viikon tapaamisajankohtaa ja oisko se sit sielä Emppuliinalla?
 
moro, neuvolas käyty ja neiti painoi jo 7500g ja oli 65cm pitkä. Nuha jatkuu edelleen, mutta virkeyteen tuo ei näytä vaikuttavan. Neiti varmaan lentäs jos pystys, on sen verran tuota virtaa :LOL:
Emppuliina: kokeile laittaa raaka sipuli puoliksi poitsun sängyn viereen yöksi. Meillä se auttoi tukkoisuuteen ja omakin nenä aukes, vaikkei nuhaa olekaan. Huone tosin aamulla haisi aikasta eksoottiselta, mutta tuuletus pelaa...

Nyt postin hakuun... :wave:
 
Moikkelis moi tännekki =) =) Passaa tapaaminen ens viikolla maanantaina on neuvola mutta se on päivällä joten käy sillonki sitte iltapäivällä. =) =) Jep hyvä juttu että martalla neiti virkiä =) =) Juu mutta nyt kahtoon mitä neitikkä touhuaa joten moro :wave: =) =)
 
Emppuliina
Oltiin tuossa vähän kylässä kun kaverin poika täytti 5v ja ei päästy silloin juhliin niin mentiin nyt käymään.
Mekin käytiin neuvolassa poitsu oli 9350g ja 72,5cm.
Martha:juu,se sipulivinkki on hyvä,olen joskus neitin vauva-aikoina sitä kokeillut mutta nyt näyttäs että ois parempaan suuntaan menossa tuon nuhan kans kun ei eilenkään ollut tukkoinen.
;)
just tuli kaverilta kutsu että olis sen pojalla viikonloppuna synttärit,tämä on yhtä mässäystä :p

Juu passaa meillä treffata,yritettäskö ens tiistaille?
Jos henriikalla joku meno..yms.

juu,mutta nyt moikka vaan :wave:
 
Minniee
Ai niin...
Meillä on kans poitsu ollut vähän flunssainen, ilmeisesti sitä on nyt liikenteessä kovasti. Pojalle tuli myös pari hammasta nyt, joten on ollut vähän kiukkuinen. :(
 
Hei, tiistain tapaaminen riippuu ajasta? Illalla kuuden maissa mul on menoja...mut muuten passaapi...Tää sisällä olo on todella rankkaa, neitiä kun ei vielä viitti viedä ulos...viikonloppuna kyl asutaan ulkona, jos parannutaan siihen mennessä =)
 
Emppuliina
Mulle käy muinakin päivinä oisko se nyt esim tiistai vai keskiviikko,kumpi saa enempi kannatusta?
Onko muuten kellään allergioita?,mietein jo noita tarjoamisia :p
juu,mulla nyt vähän nuhainen olo,niiisk :snotty:
 
Morjensta, mulla on hyla ruokavalio, mut ei todellakaan mua varten tarvi mitään erityistä tehä. Oon nimittäin tolla laihiksella niin herkut pitäs vähentää minimiin :whistle: Mut tulipas tossa leipastua äsken vuokakakku joka tuoksahtaa ihan sairaan hyvältä tällä hetkellä :p

Eli oiskosta se tapaaminen sitte niin kuin keskiviikkona klo 16 ja emppuliinalla? lähetätkö ne ajo-ohjeitukset?

Joo teretulemast vain minunkin puolesta tänne meitin rinkelöiseen. Jos miekin nyt esittelisin itseni uudelle "jäsenelle" eli oon kans kalajoelta, 23-vee, tyttö 5½kk ja isäntäkin löytyy 24-vee...siinäkait ne tärkeimmät...

Nyt ehkä pakko mennä keittään kahvia ku tuoksuu niin taivaallinen ;) :wave:
 
Pika esittely nyt täältäki eli ite oon 30v ja isäntä 30v ja neiti 2v6kk kohta ja toista ootellaan syntyväksi tässä helmikuulla. Laskettuaika on loppukuusta. =) Täällä Kalajoella asustellaan.Jep mutta eipäs sen kummempaa palataan juttuun taas moikka :wave: =) =)
 
Emppuliina
juu,poika ollut tänään pikkusen levoton,ei ottanut kuin parit puolen tunnin unoset koko päivänä kun yleensä vetelee ainakin yhdet parin tunnin ja muutamat lyhyemmät,en tiedä oliko sillä rokotuksellakin osansa, vähän ilmavaivojakin sillä ollut.
Hrrr..kylmää on ja huomiselle kylmempää :/
hyvä oli se painonpudotus-ohjelma..kyllähän tuo itelläkin ois aiheellista,lähdetkö martha maanantaina perhekerhoon,ajattelin jos ois kävelty vaikka yhtä matkaa,treffattu jossain?Jos ei ole kamalan kylmää..
 
Tervehdys vain kaikille ja kiva kun mukaan mahtui vielä! ;)
Iltosten on enempi aikaa lueskella viestejä kun saa tytön sänkyyn. Tässähän nämä perjantai-illat menee mukavasti kotosalla. Niin, oli kyllä kiva tuo uus ohjelma. Samalla siinä aattelin, että nyt alko tälläki mammalla laihutuskuuri! Saa nähä oonko vielä huomena samalla kannalla... B)
 
Huomenia,
emppuliina:Joo voitashan me emmiskän kanssa lähteäkin jos ei kovin kova pakkanen ole. Nuhakin on vissiin taaksejäänyt, toivottavasti. Onkos se kerho siellä seuriksella?

Hyi kun ulkona on kylmä ja pitäs kaupoille lähtä, onneksi on auto ;)
Tervetuloa vain mammat minun kanssani laihdutuksen ihmeeliseen maailmaan :LOL: täytyy sanoa että on todella ihmeellinen...joka päivä tekee jotain hyvää mieli, mutta periksi en anna :kieh:
 
Minniee
On kyllä tosi kylmää....vaihteeks. :x
Ei tartte poikaa viedä ulos nukkumaan, mutta onneks on nyt oppinut sisälläkin nukkumaan vähän pitempiä unia. Eilen nukkui hurjat 3 tuntia..
Minä kans yritän epätoivoisesti päästä ylimääräisistä kiloista eroon.Vaikeeta se on, ku koko ajan tekee mieli jotain hyvää...tää on tällaista itsensä kanssa taistelemista. :)
Pitäs lähteä kauppaan...
Moro :wave:
 
Emppuliina
Martha:seuriksella se on ja mukaan vaan muutkin jotka haluaa.Se on siis maanantaina 10-11.30 =)
Oli tarkoitus lähteä kauppaan mutta poika nukahti,joten vähän myöhemmin sitten.
Kyllä on kylmää,ei koirakaan paljon ulkona ole,heittelee jalkojaan ja äkkiä tarpeitten jälkeen sisälle. =)

jees,mutta täytyy jotain saada aikaiseksi joten palataan..
 
Olipas kylmä kun kaupassa nopeesti kävin. Emppuliina: jos ma liian kylmä kärryillä voitas mennä autolla. Meillä on kyl vain toi istuin tommonen autossa oleva, joten meitin autolla voitas mennä. Ellei isäntä tarvii sitä töissä tai vois kai tuo pyöräilläkin, saispahan liikuntaa :LOL:
Minniie (vai oliko se tuommonen :ashamed: ): Meitin ulkoilut hieman jäänyt, pitää ens viikolla kattoa jos vaikka sattuis sää suosimaan...

Mitähän tuota tekis...isäntäkin lähtee töihin...Voitas joskus viettää semmonen tyttöjenilta ilman lapsukaisia =) ?
 

Yhteistyössä