Poika 9kk ei viihdy kuin kotona :( muita????????

  • Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Ei kyllä kyläilyistä pysty nauttimaan kun poika tosiaan lähes joka kerta niiiiiiin huonolla tuulella... tai en sanois huonolla tuulella mut känisee koko ajan jos on muualla kuin minun sylissä..isänkin syli kelpaa.. JA tämä silloin kun oon ite paikalla. Useimmiten viihtyy lähes missä vaan jos äitiä ei näy :/ ??
Onko muita äidissä roikkujia???
 
-
No siis 9 kk... VAUVA! Kai tuo nyt on aika normaalia!?
Meidän tyttö roikkui äidissä vielä 1,5-vuotiaana.
Ohi se menee, siitä meidänkin neiti sitten vain lähti viilättämään kavereidensa kanssa. Mikä tässä on ongelma? Etkö jaksaisi pitää vauvaa sylissä, vai oletko huolissasi hänen puolestaan? Jos jälkimmäinen, niin taatusti suotta. Tuo kuuluu vauvan olemukseen :)
 
"huoh"
Meillä esikoinen ei ollut koskaan tällänen... Tyttö ei ollu koskaan juurikaan äidin perään vaan viiletti omiaan ja oli tosi sosiaalinen ja avoin..

Nyt tää poitsu on tosiaan IHAN eri maata.. ehkä en osaa suhtautua "oikein" tälläseen?? :/
Välillä vaan rasittaa kun poika ei viihdy missään ja kukaan ei sais katsoo häneen, saati tulla lähemmäs.
 
-
[QUOTE="huoh";23827866]Meillä esikoinen ei ollut koskaan tällänen... Tyttö ei ollu koskaan juurikaan äidin perään vaan viiletti omiaan ja oli tosi sosiaalinen ja avoin..[/QUOTE]

Mutta ei kai 9 kk iässä sentään?!

Minulla on tyttö-poika kaksoset, ja selvät luonne-erot näkyivät jo vauvana. Tytön piti saada nukkuakin sylissä, poika puolestaan on ollut se menijä (siis heti kun menemään kunnolla pääsi). Kyllähän vauvatkin ovat erilaisia - jaksamista, ohi se menee vielä...
 
Joo, mun poika oli just tollanen aina sillon, jos mä olin näkyvissä! Eroahdistusta vissiin sitten. Halus aina vaan olla mun sylissä tai kihnuttaa jaloissa, jos olin saatavilla. Oli kyllä myös isän, isovanhempien ym. sylissä ihan mielellään, mutta vain, jos mä olin jossain kaukana :D Nyt poika on 1 v. 9 kk ja nykyään ihan hyväntuulinen missä vaan ja myös mun kanssani :D
 
"huoh"
Mutta ei kai 9 kk iässä sentään?!

Minulla on tyttö-poika kaksoset, ja selvät luonne-erot näkyivät jo vauvana. Tytön piti saada nukkuakin sylissä, poika puolestaan on ollut se menijä (siis heti kun menemään kunnolla pääsi). Kyllähän vauvatkin ovat erilaisia - jaksamista, ohi se menee vielä...
No äidin perään tietty aina jonkin verran mut heti kun oppi liikkumaan niin ei oo arastellut ketään tai mitään... vierastikin ehkä pari kertaa joitain vieraita..
Vauvat tosiaan ON erilaisia :) välillä ihmetyttää et miten meidän lapset jotka samoista aineksista on tehty, voivat olla kuin yö ja päivä :p
 
"huoh"
Joo, mun poika oli just tollanen aina sillon, jos mä olin näkyvissä! Eroahdistusta vissiin sitten. Halus aina vaan olla mun sylissä tai kihnuttaa jaloissa, jos olin saatavilla. Oli kyllä myös isän, isovanhempien ym. sylissä ihan mielellään, mutta vain, jos mä olin jossain kaukana :D Nyt poika on 1 v. 9 kk ja nykyään ihan hyväntuulinen missä vaan ja myös mun kanssani :D
JUURI NÄIN! :) ihan täysin sama meillä :D
 

Yhteistyössä