Poika ja yömekko

Miksi pojille ei tehdä yömekkoja? :saint:
meillä 3 vee ihastu Pekka töpöhäntä yöppäriin ja nukkuu tossa autuaana se päällänsä. Joten aloin miettiä miksi pojille ei tehdä omia yömekkoja. Niissä vois olla jotain "äijä"kuvia kuten puuha Pete tai paloauto :saint:
Pitäisköhän lähestyä nansoa ehdotuksella?
 
No sehän olis kyllä järkevää. Tosiaan ennen aikaan miehetkin nukkui pitkissä, polviin asti ulottuvissa yöpaidoissa. Tosin musta tuntuu että ainakin köyhemmällä väellä se ihan sama paita oli käytössä myös päivällä. :p No mutta, hyvä idea mun mielestä! Yömekot kunniaan pojillekin! Mun lapset on kyllä tyttöjä, mutta pyjama päällä ne ei suostu nukkumaan, tulee liian kuuma, oin käytettävä mekkoja.
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No sehän olis kyllä järkevää. Tosiaan ennen aikaan miehetkin nukkui pitkissä, polviin asti ulottuvissa yöpaidoissa. Tosin musta tuntuu että ainakin köyhemmällä väellä se ihan sama paita oli käytössä myös päivällä. :p No mutta, hyvä idea mun mielestä! Yömekot kunniaan pojillekin! Mun lapset on kyllä tyttöjä, mutta pyjama päällä ne ei suostu nukkumaan, tulee liian kuuma, oin käytettävä mekkoja.
Mun tytär sanoi, että isän luona kyläillessä ei saa käyttää yöpaitaa. Ei edes nilkkapituista. Pitää olla aina housut öisin jalassa, tämä kuulemma äitipuolen vaatimus. Vähän outoa minusta...
 

Yhteistyössä