Poika vihdoin nukkui koko yön omassa sängyssä:)

Onnea! :flower:
Meillä oli vähän sama juttu aikanaan kuopuksen kanssa. Luulin ettei siitä tule loppua ja kaiken lisäksi, sehän ei suostunut nukahtaa itekseen vaan sai sitä aina nukutella.
Oppi nukahtamaan itse iltaisin n. 2 viikkoa sitten, mä oon vieläkin ihan onneissani. :)
 
On ollut yöunet aika katkonaiset kun pojalla on tapana oikein liimautua minuun. Jos olin nukahtanut sohvalle niin poika tippui sängystä kun ei ollutkaan ketään vierässä ja laitaan päin koko ajan hivuttautui etsimään. Siihen sitten aina heräs. Nytten nukkuukin näköjään pidempään. Yleensä herää jo ennen seitsemää mutta tuolla se vieläkin nukkuu :)
 
Kuulostaa oikein hyvältä. Meillä kävi sitten vielä niin, ettei mun nukuttaminen kelvannutkaan vaan piti olla AINA isi joka nukuttamassa. Kuopukselle riitti, että isi istuu sängyn reunalla, mun piti nimenomaan makaa vieressä. Oli kyllä niin rasittavaa. Mun periaatteena on ollut jo esikoisen kohdalla, et saa itse nukahtaa sänkyyn. Esikon kohdalla se toimikin.
Sitten oli sängyssä sellanen pieni laita (lipaston takalevy, kapea). Oli reunana, kunnes sen sitten hajoitti, nyt nukkunut ilman mitään reunaa tuossa ja hyvin onnistuu, vaikka pääseekin nukkumaan poikittain. :)
 
Eikös olekin ihanaa? :D
Meillä on aina nukuttu kyllä pinniksessa suht kiltisti, mutta suuri päivä tai yö oli kun siirrettiin pikku kakkonen nukkumaan isoveljen kanssa samaan huoneeseen! Johan loppui yöheräilyt! =)
 

Yhteistyössä