Poikani joutui huumetestiin

No poika menee testeihin ja jos tulos on negatiivinen, niin ei siinä sitten ole mitään "etenemistä". Jos tulos on positiivinen, niin sitten apua ja tukea pojalle.

Mä olen itsekin joutunut huumetestiin useammankin kertaa. Ja vanhin lapsistanikin joutui synnärillä. Tulos on aina ollut negatiivinen, joten se on ollut sitten siinä.
 
minä,
Savon Sanomat:
Savonia-ammattikorkeakoulun hallitus hyväksyi keskiviikkona uuden ohjeistuksen, jonka perusteella opiskelijoilta voidaan vaatia huumetesti.

Huumetesti voidaan vaatia, jos on perusteltua aihetta epäillä, että opiskelija on huumausaineiden vaikutuksen alaisena opintojen käytännön tehtävissä tai harjoittelussa. Testi voidaan vaatia myös, jos opiskelijaa epäillään huumeriippuvaiseksi.

Ohjeistus liittyy vuoden alusta voimaan tulleeseen lain muutokseen ammattikorkeakouluissa. Laissa säädetään opiskelijoiden oikeudesta turvalliseen opiskeluympäristöön.
 
"vieras"
Palstan säännöt eivät siis koske modeja, voisiko sen saada kirjatuksi myös tuonne sääntöosioon :)

Toivottavasti ap:n ei koskaan tarvitse oikeasti joutua tekemisiin vitsailemansa ongelman kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="vieras";28768870]Palstan säännöt eivät siis koske modeja, voisiko sen saada kirjatuksi myös tuonne sääntöosioon :)

Toivottavasti ap:n ei koskaan tarvitse oikeasti joutua tekemisiin vitsailemansa ongelman kanssa.[/QUOTE]

Otappa se seiväs pois takapuolesta.

p.s. tarkenna mitä kohtaa säännöistä tässä rikottiin.
 
"vieras"
No poika menee testeihin ja jos tulos on negatiivinen, niin ei siinä sitten ole mitään "etenemistä". Jos tulos on positiivinen, niin sitten apua ja tukea pojalle.

Mä olen itsekin joutunut huumetestiin useammankin kertaa. Ja vanhin lapsistanikin joutui synnärillä. Tulos on aina ollut negatiivinen, joten se on ollut sitten siinä.
Miksi sun lapsi testattiin synnärillä? Ja miksi oot itse ollut, töiden takia vai?
 
[QUOTE="vieras";28768870]Palstan säännöt eivät siis koske modeja, voisiko sen saada kirjatuksi myös tuonne sääntöosioon :)

Toivottavasti ap:n ei koskaan tarvitse oikeasti joutua tekemisiin vitsailemansa ongelman kanssa.[/QUOTE]

Trollaus on trollausta, myös tosiaankin taitolaji. Olisin voinut vedättää ketjua pitkäksikin, kuten jotkut tekevätkin ja aivan samantyyppisillä kirjoituksilla: Kirjoittaa asiasta vain tietyn pienen osan ja vedättää siihen mukaan lähteneitä 6-0. Näin ne jutut tuppaavat paisumaan. Aiheena voi olla ihan mikä vain kaupassa nähdystä bilettämiseen, lasten tekemiset, miehen tekemättä jättämiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä