poikani on tyhmä ja hänen todistuksensa huono

  • Viestiketjun aloittaja äitiä itkettää
  • Ensimmäinen viesti
äitiä itkettää
kaikkien aineiden keskiarvo oli vain 9.3, kun hänen isosiskonsa päästö todistuksen keskiarvo oli 9.6 ja meillä molemmilla vanhemmilla se oli aikanaan 9.7. Tosin pojan lukuaiden keskiarvo oli parempi kuin minulla, miehelläni tai pojan isosiskolla (pojalla 9.9, siskolla 9.5, minulla 9.7 ja miehellä 8.9) mutta silti olen todella pettynyt, ihan itkettää kun poika on noin tyhmä. Pelkään, että poika päätyy vankilaan, alkoholistina rannoille veneen alle asumaan tai löytyy huumeiden yliannostuksen takia kuolleena siltojen alle.
 
"Pelkään, että poika päätyy vankilaan, alkoholistina rannoille veneen alle asumaan tai löytyy huumeiden yliannostuksen takia kuolleena siltojen alle. "

Näinhän siinä tulee käymään suurimmalle osalle ihmisiä :)
 
"jep"
Jos äiti noin paljon vaatis, ettei mikään kelpais, olis jopa todennäköistä, että poikasi päätyisi siltojen alle tai ennen aikaiseen hautaan. Kukaan nuori selviäisi täyspäisenä, jos tuolla tavalla mollattais...
 
"Minä vain"
Minun päästötodistukseni keskiarvo oli vain jotain 7.5 mutta en minä ainakaan vielä ole joutunut vankilaan, kuollut siltojen alle tai joutunut muuttamaan rannoille veneiden alle alkoholismin tähden.
 
vierass
[QUOTE="Minä vain";29965728]Minun päästötodistukseni keskiarvo oli vain jotain 7.5 mutta en minä ainakaan vielä ole joutunut vankilaan, kuollut siltojen alle tai joutunut muuttamaan rannoille veneiden alle alkoholismin tähden.[/QUOTE]

Jep, mutta sua ei varmaankaan haukuttu ja vaadittu enempää kuin mihin kykenit, ei viety itsetuntoa ja murennettu ajatusmaailmaa, saastutettu sydäntä turhalla elintaso-odotuksella.
 
.vie-ras
Oliskohan nyt niin että keskiarvo oli oikeasti jotain vitosen paikkeilla? Oikeasti, aikuiset ihmiset ja vielä vanhemmat (?) kehtaavat täällä anonyymiyden tuoman suojan turvin jauhaa kännissä tai huumeissa silkkaa potaskaa.
 
ieras
En viitsis leikkiä tuollaisella asialla. Jokunen vuosi sitten hyvät paperit saanut poika ei kestänyt kun ei kirjoittanutkaan 6 ällää vaan 5, ja äiti oli tyrmistynyt. Ettei naurata kyllä yhtään.
 

Yhteistyössä