poikani on ympärileikattu, haluatko kysyä jotain...?

  • Viestiketjun aloittaja askare
  • Ensimmäinen viesti
askare
syntymästä asti pojalla oli pippelitulehduksia kunnes eräs lääkäri viimein sanoi että syynä on ahdas esinahka joten ympärileikataan... leikkauksen jälkeen pojallani ei ole ollut yhtään pippelitulehdusta ja nyt hän on reilu 3vuotias...
 
askare
silloin kun kävimme päivystävällä lääkärillä viimeisen kerran niin siitä viikon päästä tuli kutsu leikkaukseen...
eli syntymästä tuohon 7kk ikään mennessä pojalla oli 6pippeli tulehdusta, ja juoksimme siis jatkuvasti lääkärissä kun pippeli turposi eikä poika enää pystynyt pissimään, ei syömään, itki vaan...
nyt olen helpottunut kun annoin ympärileikata koska alkuun meinasin kieltää koko asian
 
mä olen yrittänyt saada meidän poikaa siihen leikkaukseen mutta täällä ei suostuta.. pojalla siis kanssa liian kireä esinahka ja koko ajan saa hoitaa ettei tule tulehdus ja monet kerrat on tuo tulehdus ollut. Monena vuonna sanottu että seurataan nyt vielä.. ei se pojastakaan ole kivaa kun äiti joutuu puhdista ja liikuttelee sitä kun se itse ei halua ja hän on jo eskarilainen.

Nuorimmalla myös samaa vikaa ja sen lääkäri sanoi jo pojan ollessa pieni katotaan nyt jos hän pääsisi siihen aikaismmin.. Kumma että tuotakin kauheasti kummastellaan kun ei siiitä ole mitään haittaa enemmänkin hyötyä ainakin meidän tapauksessa :)
 
nette_leidi
mä olen yrittänyt saada meidän poikaa siihen leikkaukseen.. .. Kumma että tuotakin kauheasti kummastellaan kun ei siiitä ole mitään haittaa enemmänkin hyötyä ainakin meidän tapauksessa :)
Nii-in, kovasti kauhistellaan joo ja "huudellaan" herjaavia silpomis-kommentteja tai muuta vastaavaa asiatonta. Mutta rajumpikin vastustus muuttuu ihmeen äkkiä neutraaliksi tai kannatukseksi, kun piinaava ja toistuva vaiva poistuu eikä tarvii rauhoitella itkua ja tuntea pahaa omaatuntoa lapsen tuskasta. Ja huom, jopa jotkut miehet aikuisena menevät vapaaehtoisesti ympärileikkaukseen koska eivät vaan tykkää esinahastaan... Pikkulapsella tuo toipuminen tosin on nopeampaa kuin aikuisella. Ja sitä seksiä pystyy harrastamaan ihan tyydyttävästi myös esinahattomalla peniksellä. Että näissä mietteissä, ei kannata pelätä leikkausta.
 

Yhteistyössä