Poikasakin vanhemmat!

Vertaistukiketju
Meneekö teidän jätkät iltaisin pitkin seiniä :headwall: riehuen remuen,jos ette vanhempina jaksaneet keksiä mitään kehittävää iltapuhdetta.
MÄ hajoan toisinaan riehumiseen,kun en tosiaankaan jaksa iltaisin ainakaan joka ilta pelata tai askarrella,tms....
Tänä iltana olin jotenkin taas ihan rikki
 
poikia joo
Meillä ihan sama homma! Avuksi keksin ulos lähtemisen,pikkukakkosen jälkeen suoraan ulos ja puo kasi sisälle,iltapala ja nukkumaan. Sitä ennen olin hajota joka ainoa ilta,kun meilläkin kolme erittäin äänekästä poikaa,joista yhdellä ADHD. Ja sit meillä on pienen pieni tytär,joka vaatii oman huomionsa...Vaikeita aikoja tulossa kun pakkasta luvattu -30...
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia joo:
Meillä ihan sama homma! Avuksi keksin ulos lähtemisen,pikkukakkosen jälkeen suoraan ulos ja puo kasi sisälle,iltapala ja nukkumaan. Sitä ennen olin hajota joka ainoa ilta,kun meilläkin kolme erittäin äänekästä poikaa,joista yhdellä ADHD. Ja sit meillä on pienen pieni tytär,joka vaatii oman huomionsa...Vaikeita aikoja tulossa kun pakkasta luvattu -30...
Ihan kuin meillä,paitsi ei ole diagnosoitua ADHD mut keskimmäisen kans mänöö hermo ,kun ei kertakaikkiaan osaa olla rauhassa. Ja pieni tyttö meilkin,joka opettelee myös karjumaan ja riehumaan poikien mallista
 
poikia joo
Meillä tosiaan diagnosoitu ja välillä tuntuu et on koilmosessakin...Sen verta nuori vaan vielä et ei vielä pystytä tutkimaan...Kakkonen on oikeestan kaikista rauhallisin...mutta kyl seki osaa:) Niin ja pojat -01,-05 ja-06 ja tyty 10/08
 
Mun "sakki" ei ole vielä kovin suuri, koska kolmas vasta kellii mahassa. 3,5 on sitäkin eläväisempää sorttia ja pikkuveli 1,5v matkii innolla isoveljeä...
Usein ravaavat meillä ympyrää eteinen-olohuone-keittiö-eteinen ja se on viel ihan ok, mutta kun eivät jaksa enää juosta niin sit seuraa sängyssä mylläysvaihe, jota seuraa se - mitä mun hermot ei enää kestä - että alkavat heitellä kaikki mahdollisia tavaroita, kaatavat lelulaatikot jne jne tavaroiden levittelyä :kieh:
 
Siis mikä siinä on,etten jaksa sitä riehumista ikinä,vaikka monta vuotta jo katellut sitä.Sohvatkin repeillyt saumoista,lommoja lattioissa ja seinissä,leluja ja muita tavaroita särkyy.Ihan koko ajan hakataan toisia,Huudetaan Riehutaan ihan hulluna.

 
poikia joo
Onhan se poikien ja varmaan tyttöjenki kans sellasta iltasin,meillä sitä kutsutaan "hullun"tunniksi kun se viimenen tunti ennen nukkumaanmenoa alkaa...Kyl joinaki iltoina tulee äitiä ikävä!
 
poikia joo
Olin illalla just siihen aikaan ulkona hevosia laittelemassa ja isäntä oli lasten kanssa sisällä...Kolmonen oli joutunu omaan sänkyyn huutamaan(oli huutanu 20min) suoraa huutoa koko aika! Kakkonen vieläki hyppeli ja ykkönen oli menossa nukkumaan,sille on jo vähän alkanu tuleen järkee päähän:) Ja se hakkaaminen,sohvilta pudottelu,pureminen töniminen,raapiminen jne...se tuntuu jotenki ihan hirveeltä kun ne ei tajuu kuinka sitä toista sellanen satuttaa,kirjaimellisesti! Vasta joulun jälk. kakkoselle tuli joku hirvee puremisvimma,et kolmosella oli joka paikka täynnä hampaan jälkiä ja vieläki yks rupi! on jäljellä,siis aatelkaa,niin kovaa puti et melkein viikon näky hampaan jäljet ihossa!
 
Meillä ei riehuta =) tosin pojat ovat syntyneet neljän vuoden välein, se vaikuttanee asiaan. Satuttaminen on meillä kielletty ja leluilla leikitään, ei rikota. Kaikenkaikkiaan nuo ovat kyllä tosi rauhallisia. :heart:
 
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meillä ei riehuta =) tosin pojat ovat syntyneet neljän vuoden välein, se vaikuttanee asiaan. Satuttaminen on meillä kielletty ja leluilla leikitään, ei rikota. Kaikenkaikkiaan nuo ovat kyllä tosi rauhallisia. :heart:
Meilläkin on -01 ja -07 syntyneet pojat ja suht rauhallista. Illalla mä yritänkin, että ajoissa rauhoitutaan ja katotaan joko telkkua tai mennään sänkyyn lukemaan.

Mut meillä kyl sit liikutaan PALJON päivällä, että varmasti ollaan väsyjä illalla :)
 
heta
Meillä kans pojat 3,5v ja 1,5v,hirveetä rallia vetävät nonstoppina ympäri taloa,en tajuu miten ne jaksaa ku hikee pukkaa pelkkä kattominenkin...Koko ajan toistensa kimpussa ovat ja tappelevat aina samasta tavarasta,vaik talo on leluja pullollaan.Mikään kielto ei mee perille,ihan toivoton olo välillä.Sulosia ovat mutta niin rasittavia välillä...
 

Yhteistyössä