Poikavauvan vaippa falskaa!!

  • Viestiketjun aloittaja pyykkiä pyykkiä
  • Ensimmäinen viesti
pyykkiä pyykkiä
Ikää 5,5 kk, vaippa falskaa pissaa kyljellä nukkuessa. Aina on märkä läntti kyljessä vaikka vaippa ei olisi täysikään. Kokeiltu on pampersin active fit ja baby dry, lidlin vaippa, liberon housuvaippa ja comfort fit... kaikki tekee saman. Pitääkö laittaa kaksi vaippaa päällekäin!! Ja aina sieltä kyljestä..vaikka on napakalla vaippa ja on ostettu isompaa kokoa ja on viisari alhaalla. huoh...
 
ap
Mä ajattelin kans et oisko noissa kestoissa jotain semmosta minkä sais siihen päälle? Turhaan herää aina siihen ko on märkä läntti vaatteissa.. Voisko jostain netistä tilata semmoset villapöksyt? Vai pitäskö ihan laittaa kestovaippa yöksi? Voiko niitä sitten pestä käsin kun meillä on tyhjennettävä umpisäiliö ja turhaa pyykkiä ei saa tulla..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä ajattelin kans et oisko noissa kestoissa jotain semmosta minkä sais siihen päälle? Turhaan herää aina siihen ko on märkä läntti vaatteissa.. Voisko jostain netistä tilata semmoset villapöksyt? Vai pitäskö ihan laittaa kestovaippa yöksi? Voiko niitä sitten pestä käsin kun meillä on tyhjennettävä umpisäiliö ja turhaa pyykkiä ei saa tulla..
Meillä kestoillaan päivisin, mut ei öisin, kun en oo sellaista kestoa vielä löytänyt, mikä pitäis yöpissat. Mutta kyllä mun tietääkseni hahtuvahousuja voi netistäkin ostaa.
 
meillä auttanut isompi vaippa
voi ei! Meillä ihan aluksi oli noin kun ei älytty että pojalla liian pieni vaippa nukkuessa. Oli siis kilojen mukaan ok, mutta pissaa tuli ja tulee edelleen valtavasti. Aina aika ajoin tämä ongelma toistunut ja korjaantunut isommalla vaipalla. Nyt otettiin juuri käyttöön liberon teippivaippa koko 6 12kg - jotain, vaikka poika itse painaa just ja just 11kg. Mutta meillä tosiaan tuo auttanut.
 
tylsää
Alkuperäinen kirjoittaja pyykkiä pyykkiä:
Ikää 5,5 kk, vaippa falskaa pissaa kyljellä nukkuessa. Aina on märkä läntti kyljessä vaikka vaippa ei olisi täysikään. Kokeiltu on pampersin active fit ja baby dry, lidlin vaippa, liberon housuvaippa ja comfort fit... kaikki tekee saman. Pitääkö laittaa kaksi vaippaa päällekäin!! Ja aina sieltä kyljestä..vaikka on napakalla vaippa ja on ostettu isompaa kokoa ja on viisari alhaalla. huoh...
meillä oli molemmilla pojilla sama ongelma vaippaikäisenä. En keksinyt mitään ratkaisua vaan pesin jokapäivä pyykkiä....
 
-
Mun 4kk tytöllä falskaa kiinteämmän tavaran kanssa välillä sivusta, välillä takaa ja välillä edestä. Oon kokeillut kaikki merkit paitsi jotain pirkan vaippoja. En ole keksinyt keinoa estää ja odottelenkin kiinteiden aloitusta, josko sitten tulisi helpotus.
 
minä
VAIPPA ON LIIAN ISO?

Meillä oli sama ongelma, kun ostin liian isoja vaippoja. Mikäli vaippa oli liian isokokoinen, se falskasi koska ei pysynyt päällä napakasti merkistä riippumatta. Vaihdoin numeroa pienempään vaippaan ja märät läntit loppuivat siihen. Teillä voisi olla kse samasta ongelmasta, kun kerran vappa falskaa eteenkin kyljellä nukkuessa?
 
ap
Ai että tytöilläkin samaa ongelmaa.. Luulin et tää on poikavauvojen tyyppivika =) No joo, meillä tosiaan on jo se isompi koko noissa vaipoissa käytössä eli onko ne jotain 7-14 kg ja painaa 7 ja rapiat eli isompaa ei voi enää ottaa tai hukkuu siihen. Nytkin menee teipit limittäin. Tää on vähän mysteeri ja ilmeisesti sellaiseksi jää. Niskapaskoja oli täälläkin melkein joka kerta ennen ko tavara on vähän kiinteytyny, mut tota pissarallia varmaan sit jatketaan..
 
jeppis
Mä luulin pitkään et vaipat oli meijän jäbälle liian isoja ku aina oli kylki märkänä.. pulma ratkeskin kun ostin isompaa kokoa vaippoja.. eli ei välttämättä falskaa siks et olis liika isoja, vaan ehkä vaippakoko on jäänyt pieneksi.
 
ap
Paino 7200 g ja pit. 65.1. Ehkä suht hoikka vyötärö mut reisissä on kyllä jerkkua. Jotenkin tuntuu et tohon etuosaan pitäs saada lisää imua, jos se "pipa" kääntyy ylös viistoon ja se päästää just siitä sivusta missä ei ole mitään imevää. Tai sit pitää pipa teipata alas ;)
 
ap
Siks että se on onkelma ja ei jaksa kahlata vanhoja läpi löytääkseen edellisen keskustelun.. Umpisäiliö on omakotitalon tyhjennettävä likaviemäri johon menee kaikki vesi minkä lavuaarista tai pöntöstä vedät alas. Kiitos kaikille vinkeistä!
 

Yhteistyössä