Poikaystävällä on pieni penis! :/

  • Viestiketjun aloittaja khlou---
  • Ensimmäinen viesti
khlou---
Rakastan poikaystävääni kovasti, ja hän on muutoin unelmieni täyttymys. Kemiamme kohtaavat täydellisesti, meillä on hauskaa yhdessä, ja voimme puhua aivan kaikesta. Hän kohtelee minua hyvin kunnioittavasti, ja tekisi melkeimpä mitä tahansa jotta minun olisi hyvä olla. Tämä asia on ainut josta en hänen kanssaan voi puhua, vaikka asia minua häiritseekin.. Ja tavallaan minua myös hävettää myöntää, että tällainen asia häiritsee minua!

Mutta niin.. Poikaystäväni osaa kyllä tyydyttää minut, suuseksillä, sormillaan yms, ja saa minut nauttimaan kaikella muulla, paitsi peniksellään! Hänen peniksensä on niin pieni, että tuskin tunnen sitä sisälläni! Joudun näyttelemään orgasmeja, jottei poikaystäväni pahoittaisi mieltään. Saan voimakkaat orgasmit kun hän antaa suuseksiä, tai käyttää käsiään, joten mitä hän ajattelisi jos minusta ei lähtisi pihaustakaan itse yhdynnän aikana? Hän kyllä nauttii seksistä kanssani, ja tulee aina alta aikayksikön..

Mitä teen?
 
"Muuan"
Ole onnellinen että olet löytänyt hyvän miehen.
ÄLä teeskentele. Kaikki naiset eivät saa koskaan yhdynnässä orgasmia.

Asiasta voitte jutella joskus 20 avioliittovuoden jälkeen.
 
"vieras"
Sinun täytyy miettiä itse, jos muuten on ihana unelmien mies sinulle ja lisäksi huomioi sinut sängyssä ja nautit hänen kosketuksestaan, miten suuri merkitys peniksen koolla on.
 
ap--
Siis saan kyllä orgasmeja hänen kosketuksestaan, mutta itse yhdyntä ei tunnu missään! Ja siis penis on oikeasti, valehtelematta erektion aikana (ainakin minun mielestäni) mitättömän kokoinen! Paksuutta ehkä 2cm ja pituutta n. 12cm. Hän itse tosin on puhunut että hänen mielestään se on aikalailla "normaali, ja kesitasoa kooltaan", mutta yhdelläkään kumppanillani ei ole ollut lähellekkään niin pientä. Pituus kyllä riittäisi, muttakun paksuutta ei löydy!

En halua kertoa asiasta hänelle, siis että koen sen olevan niin pieni, koska en todellakaan halua hänen mieltään pahoittaa ja itsetuntoaan alentaa..

Rakastan häntä ja hän on kunnollinen mies, ja voi sitä itseinhoa, mikä tulis jos tällaisen takia hänestä haluaisin erota! Mutta samalla mieleeni juolahtaa ajatus, että olen kuitenkin vasta 25 vuotias.. Jos tämä suhde olisi se pysyvä, niin enkö enää koskaan saa tuntea kunnollista seksiä? Siis niin että se muna tuntuu siellä vaossa!

Huoh, kun ahdistavaa..
 
ap--
Niin, mieheni käsitys oman peniksensä koosta on aika epärealistinen minunkin mielestäni.. En vain viitsi sanoa hänelle, että se oikeastikkin on (ainakin minun mielestäni) reilusti normaalia pienempi..
 
"Nilla"
No miksi poikaystävälle pitäisi siitä sanoa? Meillä kaikilla on ominaisuuksia, joista on kivempi pitää oma käsitys kuin kuulla ankea totuus... sinullakin.

Ja hei, dildot on keksitty jos sinun on pakko saada isoa melaa mekkoosi.
 
"Jonna"
Lakkaa se teeskenteleminen. Sillä teet vain karhunpalveluksen itsellesi.

Minä seurustelin aikoinani myös melko pienimunaisen kanssa, mutta ei sentään noin pieni ollut. Mies osasi kuitenkin käyttää pientä vehjettään, hinkutti ja vetkutti niin paljon, että laukesin joka kerta yhdynnässä. Klitoris sai samalla voimakasta stimulaatiota.
 
ap--
Niin, parempi se on varmaan sitten olla sanomatta.

Itseäni vain tämä asia häiritsee, vaikka ei varmastikkaan pitäisi häiritä. Eilen tilasin netistä geishakuulat, ajattelin että jos edes vähän olisi apua.. En ole siis ikinä synnyttänyt, mutta eihän sitä kokeilemalla mitään häviä..
 
"vieras"
Kokeilkaa erilaisia asentoja. Seksi voi tuntua tyydyttävämmältä esim. asennoissa joissa penis uppoaa syvemmälle tai asennoissa joissa "römpsä ei ole levällään", jolloin penis tuntuu paksummalta.
 
No meillä miehillä on pienet kalut. Pitäisikö siitä mainita? Minä haluaisin ehkä tietää sen ja
myös miten tyydyttää naiseni. Kaikilla ei välttämättä itsetunto tuota kestä. Voiko naiselle esim.
sanoa että sinulla on väljä reikä joka ei tunnu miltään? Tai että muilla on kyllä ollut isommat rinnat
tai kiinteämmät?
Nämä ovat vaikeita asioita, mutta jos tuntuu että ne jäävät aina vaan vaivamaan niin pakko niistä
on voida puhua.
 
Kokeilkaa erilaisia asentoja ja vehkeen käyttötapoja, käyttäkää mielikuvitusta. :) Mut sun täytyy kyllä avautua tuosta asiasta, muuten ei parannusta asiaan voi odottaa.

Ja aikuisten lelukaupasta löytyy jos jonkinlaista tavaraa...
 

Yhteistyössä