poikien äidit! tyhmä kysymys...

  • Viestiketjun aloittaja ääk
  • Ensimmäinen viesti
ääk
Nyt tulee hieman tyhmä kysymys, mutta onko ihan normaalia että jo 2-vuotiaalla sojottaa pippeli pystyssä esim.päiväunilta herättyään...? Olen ajatellut, että niin varmaan pojilla tapahtuu. Mutta lapsen pph otti asian tänään puheeksi, kun hän ei ole kuulemma pikku pojilla aiemmin sellaista nähnyt... ja kyseli minulta, että onko se normaalia.. :) Ja minä kysyn nyt teiltä, että eikö se olekaan normaalia niin kuin olen luullut :) ?
 
no siis.
onko sun pph:lla mitään lapsiin liittyvää koulutusta taustalla tai edes pitkää työuraa lasten kanssa takana ? jos ei, niin voisin jotenkin ymmärtää hänen tietämättömyytensä.

ihan normaalia on .
 
ap
toinen juttu mitä poika on tehnyt jo varmaan 1-vuotiaasta lähtien ennen nukahtamistaan on sellainen "ähkiminen". On mahallaan kädet vatsan alla ja äheltää siinä...se näyttää ihan joltain koiran touhulta esim.tyynyn kanssa. Siitäkin hoitaja mainitsi ja ihmetteli. Mutta se on kai sellanen tapa vaan tullut pojalle, en tiedä mistä. Mutta saisi kyllä lopettaa sen :) että kai meidän poika on sit hoitajan mielestä varmaan joku "pikku pervo". Sanoi, että voisit joskus neuvolassa kysyä näistä jutuista että onko se ihan normaalia...
 
no toi "unnutuskin" on kuulemma normaalia! olen täältä lukenut, "nolona" sanon etten itekään oo ennen kuullut edes sellasesta ennenkun täällä lukenut.. eli normaalia! ja käsittääkseni pph/hoitakien pitäisi nuo tietää.
 
Vieras
Pojasta on kuva heti sektion jälkeen ja siinä pienellä miehellä on pippeli tosi tanakasti pystyssä. Nykyisin välillä unen jälkeen jos on kiire pissalle. Pojat on poikia.
 

Yhteistyössä