Poikien koulureput ovat pääsääntöisesti aika rumia

vieras
Saman suunnittelijan tekemiä kuin poikien vaatteetkin. Kyllä muoti laahaa niin jäljessä siihen nähden mitä äidit olisivat valmiita pojalleen pukemaan tai millaisenrepun pojat huolisivat/haluaisivat.
 
joku
Huomattiin sama myös. Olin kerhoreppua eilen etsimässä pojalle. Eipä ollut erikoista valinnanvaraa. Jotain hirviökuvioisia mustia reppuja. Otin sitten sinisen muumirepun, kallein oli, mutta muuta en voinut kuvitella ostavani. Kouluikäinen ei kyllä sitä olisi ostanut. Mikään "poikien" reppu ei ollut edes tarjouksessa, mutta tyttöjen hello kittyt ja muut olivat...
 
Mies
Viime syksyna pojalle ostettiin Salomon-reppu Stokkalta. On hyvä, eikä ole ruma vaikka on musta. Tykkää vieläkin, eikä tartte uutta kun pysyny kasassakin. Aiemmat reput olleet värikkäämpiä.
 
Voihan sitä ostaa sellaisen "unisex" repun esim. p.opista. Itse etsin pitkään reppua jossa ei olisi jotain prinsessa/möllkölliä. Tuntuu, että mainoskoneisto jyllää myös koulurepuissa. Tytöille prinsessa ja pojille joku spiderman yms.
 
ev
Minäkin olen parhaillaan etsimässä pojalle eskariin reppua, mutta ei ole vielä hyvää vastaan tullut. Markettien reput ovat karsean näköisiä. Ehkä saatan ostaa lelukaupasta sen LEGO Police - repun. Kun en vielä noin pienelle haluaisi ostaa jotain yksiväristä reppua.
 
vieras
meillä on pojalla valko-turkoosi-reppu ja se on todella hieno :)
Hienoja vaatteita ei pojille löydy millään :/ harmi katsoa hienoja tyttöjen vaatteita, joissa on käytetty värejä. Tyttöjen vaatteita on kaupassa yleensä tuplaten poikien vaatteisiin verrattuna.. todella epäreilua..
 
Niin, äitien mielipidehän se tärkein on? Meillä poika haluaa starwars-repun, tykkää mustista vaatteista, ei suostu pukemaan mitä tahansa päälleen. Oranssi ja punainen kelpaa, sininen ei. Tahtoo printtipaitoja, just niillä (palstan mielestä) inhottavilla spidereillä, bakuganeilla ja starwarsseilla. Ja mikä minä olen sanomaan ettei saisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on pojalla valko-turkoosi-reppu ja se on todella hieno :)
Hienoja vaatteita ei pojille löydy millään :/ harmi katsoa hienoja tyttöjen vaatteita, joissa on käytetty värejä. Tyttöjen vaatteita on kaupassa yleensä tuplaten poikien vaatteisiin verrattuna.. todella epäreilua..
Minunkin tytöllä on vaatteita yli puolet enemmän kuin pojalla ja vain siksi että en halua ostaa pojalle kuin ne pakolliset, kun vaatteet on niin rumia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Niin, äitien mielipidehän se tärkein on? Meillä poika haluaa starwars-repun, tykkää mustista vaatteista, ei suostu pukemaan mitä tahansa päälleen. Oranssi ja punainen kelpaa, sininen ei. Tahtoo printtipaitoja, just niillä (palstan mielestä) inhottavilla spidereillä, bakuganeilla ja starwarsseilla. Ja mikä minä olen sanomaan ettei saisi.
Tottakai jos lapsi itse haluaa. Ei ne mitenkään pahoja ole. Nykyään lapsille opetetaan/syötetään telkkarista, lehdistä ja kavereilta näitä "brandeja" ja tottakai lapset sitten haluaa niitä. Jos telkkarista ei tulisi noita bakuganeja ja starwarsseja niin ei lapset niitä osaisi vaatia. Sehän on mainostajan unelma kun ohjelma poikii oheistuotteita ja lapset haluaa niitä. Jokainen voi sitten itse päättää suostuuko koneiston uhriksi/maksajaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saman suunnittelijan tekemiä kuin poikien vaatteetkin. Kyllä muoti laahaa niin jäljessä siihen nähden mitä äidit olisivat valmiita pojalleen pukemaan tai millaisenrepun pojat huolisivat/haluaisivat.
totta. poikien vaatteet suurin osa on niin rumaa ja värintöntä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Niin, äitien mielipidehän se tärkein on? Meillä poika haluaa starwars-repun, tykkää mustista vaatteista, ei suostu pukemaan mitä tahansa päälleen. Oranssi ja punainen kelpaa, sininen ei. Tahtoo printtipaitoja, just niillä (palstan mielestä) inhottavilla spidereillä, bakuganeilla ja starwarsseilla. Ja mikä minä olen sanomaan ettei saisi.
Tottakai jos lapsi itse haluaa. Ei ne mitenkään pahoja ole. Nykyään lapsille opetetaan/syötetään telkkarista, lehdistä ja kavereilta näitä "brandeja" ja tottakai lapset sitten haluaa niitä. Jos telkkarista ei tulisi noita bakuganeja ja starwarsseja niin ei lapset niitä osaisi vaatia. Sehän on mainostajan unelma kun ohjelma poikii oheistuotteita ja lapset haluaa niitä. Jokainen voi sitten itse päättää suostuuko koneiston uhriksi/maksajaksi.
Kautta aikain noita mainoksia on ollut. Muistan omasta lapsuudsta parinkymmenen vuoden takaa, kun kovasti halusin my little pony- repun. Ja pojilla oli turtles-reput.
Mua vaan sapettaa, kun aina vaan haukutaan poikien tuotteita, vaikka ne osin on just sitä mitä pojat haluaa. Vanhemmat taas ei, mutta moniko kysyy lapselta. Ja tääkin kai on makuasia, mutta mun mielestä musta ei ole huono väri lapsen vaatteissa. Sininen taasen on munkin mielestä ruma väri, oli se sitten missä tahansa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Niin, äitien mielipidehän se tärkein on? Meillä poika haluaa starwars-repun, tykkää mustista vaatteista, ei suostu pukemaan mitä tahansa päälleen. Oranssi ja punainen kelpaa, sininen ei. Tahtoo printtipaitoja, just niillä (palstan mielestä) inhottavilla spidereillä, bakuganeilla ja starwarsseilla. Ja mikä minä olen sanomaan ettei saisi.
Tottakai jos lapsi itse haluaa. Ei ne mitenkään pahoja ole. Nykyään lapsille opetetaan/syötetään telkkarista, lehdistä ja kavereilta näitä "brandeja" ja tottakai lapset sitten haluaa niitä. Jos telkkarista ei tulisi noita bakuganeja ja starwarsseja niin ei lapset niitä osaisi vaatia. Sehän on mainostajan unelma kun ohjelma poikii oheistuotteita ja lapset haluaa niitä. Jokainen voi sitten itse päättää suostuuko koneiston uhriksi/maksajaksi.
Kautta aikain noita mainoksia on ollut. Muistan omasta lapsuudsta parinkymmenen vuoden takaa, kun kovasti halusin my little pony- repun. Ja pojilla oli turtles-reput.
Mua vaan sapettaa, kun aina vaan haukutaan poikien tuotteita, vaikka ne osin on just sitä mitä pojat haluaa. Vanhemmat taas ei, mutta moniko kysyy lapselta. Ja tääkin kai on makuasia, mutta mun mielestä musta ei ole huono väri lapsen vaatteissa. Sininen taasen on munkin mielestä ruma väri, oli se sitten missä tahansa...
Mä kysyn lapselta,mutta meillä on myös mustia vaatteita tytöllä. Meil ei kyllä katsotakkaan noita brändipiirrettyjä, ainakaan vielä. Jokainen tyylillään, tuomitseminen on vaan tyhmää.

 

Yhteistyössä