Poikien nimistä mielipiteitä

Ei sillä että mulle olisi tässä lähiaikoina syntymässä poikaa, mutta kumminkin mietin taas mahdollisia nimiä :D Eli mun pitkäaikaisia suosikkeja on seuraavat

Dorian (viimeksi teilattiin kai täysin täällä)
Tristan
Caspian/Kaspian

Mikä olisi teistä paras ja ehkä harvinaisin?
 
[QUOTE="Minnie";22102718]Minkänimisiä sinun muut lapset ovat? Hienoja nuo nimet, mutta eivät sopisi yhteen meidän Neean kanssa =D[/QUOTE]

Olen ihan lapseton :) Mun tytöstä tulisi varmaan joku Isabella Elessandra Rebekka :LOL:
 
Huom harmaana
Noh, noista vaihtoehdoista Dorian on kyllä paras. Nuo Tristan ja Kaspian ovat niminä jotenkin täysin m*nattomia, jos sallitte rujon ilmaisun näin perjantai-illan kunniaksi...
 
"mimi"
Tristan on ihqu, Kaspiania mieluummin laittaisin Kaspar! Mulla tosta Kaspianista tulee mieleen maantieto(Kaspian-meri, onkohan sellainen?), enkä ikuna oo tykännyt ko.aineesta..
 
"Nana"
Tristan, Dorian?!
Juu, tietty, jos sukunimi sattuu olemaan vaikka North tai joku muu kansainvälinen... Tristan Jokinen tai Dorian Niemi kuulostaa aika hauskalta, siis suorastaan naurettavalta. Pikkuisen pitää miettiä nimen antamista myös lapsen kannalta, kaikki ei vain sovi...

Nuo on just niitä, joille nauretaan, kuten 1990-luvulla oli nämä Micat, Nicot, Zarahit yms.
 
v
Dorianista ja Tristanista tulee mieleen raskaampaa rokkia soittavat bändit, mutta se bändi jota mietin taitaa ollakin Morian... Vaikka ei sekään huono nimi olisi. Ihan kivoja nimiä, vaikkei sellaisia olekaan mitä omilleni antaisin.

Minä kuulin vastikään kivan pojannimen: Kuura
 
"niin"
saattaahan noi toimia :) Mulla olisi itsellä vaikeuksia huudella Tristania syömään tai Doriania... Ne muokkautuis Trisuksi ja Doraksi :D :D :D :D

Mun mieleen on tällä hetkellä Miko.
 

Yhteistyössä