Poikien vaatteet kaupoissa :(

Voi vitsit taas eilen petyin, kun kauppoja kiertelin. Pojille ei oo oikein mitään kivoja vaatteita kaupoissa. 86 senttiselle on samanlaisia vaatteita, kun 120 tai 140 senttiselle. En kyllä varmasti osta yhtään robotti tai pääkallo vaatetta! Argh!!! Haluisin jotain raidallisia, pallollisia, retrohtavia tai kuvioituja vaatteita. Mielellään sellaisia, jossa kuva olisi kankaassa itsessään. Ei siis sellaisia, missä on jok iso printti ja näin ollen vaatetta ei viitsi kuivattaa rummussa. Mistä te ootte löytäny pikkupojille TOSI kivoja vaatteita? Linkit tai kuvat ei olisi pahitteeksi.

Millaisia vaatteita te tykkäisitte käyttää pikkupojilla?
 
mellan
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Voi vitsit taas eilen petyin, kun kauppoja kiertelin. Pojille ei oo oikein mitään kivoja vaatteita kaupoissa. 86 senttiselle on samanlaisia vaatteita, kun 120 tai 140 senttiselle. En kyllä varmasti osta yhtään robotti tai pääkallo vaatetta! Argh!!! Haluisin jotain raidallisia, pallollisia, retrohtavia tai kuvioituja vaatteita. Mielellään sellaisia, jossa kuva olisi kankaassa itsessään. Ei siis sellaisia, missä on jok iso printti ja näin ollen vaatetta ei viitsi kuivattaa rummussa. Mistä te ootte löytäny pikkupojille TOSI kivoja vaatteita? Linkit tai kuvat ei olisi pahitteeksi.

Millaisia vaatteita te tykkäisitte käyttää pikkupojilla?
jos tollasia haluat, varmaan kannattaa mennä marimekon liikkeeseen

 
Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Voi vitsit taas eilen petyin, kun kauppoja kiertelin. Pojille ei oo oikein mitään kivoja vaatteita kaupoissa. 86 senttiselle on samanlaisia vaatteita, kun 120 tai 140 senttiselle. En kyllä varmasti osta yhtään robotti tai pääkallo vaatetta! Argh!!! Haluisin jotain raidallisia, pallollisia, retrohtavia tai kuvioituja vaatteita. Mielellään sellaisia, jossa kuva olisi kankaassa itsessään. Ei siis sellaisia, missä on jok iso printti ja näin ollen vaatetta ei viitsi kuivattaa rummussa. Mistä te ootte löytäny pikkupojille TOSI kivoja vaatteita? Linkit tai kuvat ei olisi pahitteeksi.

Millaisia vaatteita te tykkäisitte käyttää pikkupojilla?
jos tollasia haluat, varmaan kannattaa mennä marimekon liikkeeseen
Sieltä varmasti löytyisi, mutta jotain huokeampia muilelläni ostaisin ihan käyttövaatteiksi.
 
Lindeksillä on minun makuuni tosi kivoja pienten poikien vaatteita (omalle ostelen 80cm kokoista). On raitaa (PALJON) ja ihania eläimen kuvia :D

En sitten tosin tiedä isommista vaatteista, niitä ei ole tarvinnut vielä katsella.
 
Kaktus
Ei löydy pojille kivoja vaatteita ei. Kaikki mustaa, tummansinistä, ruskeaa, pääkalloja ja hirviöitä... Vois olla enemmän värivalikoimaa ja esim. jotain tribaalikuvioita mielummin kuin pääkalloja.
 
Pix
Kivoimmat vaatteet olen löytänyt kirppikseltä ja huutiksesta :)
H&M, Lindex, Bobo ja Exit on kivoja kauppoja, niistä olen löytänyt nyt 92-senttiselle mukavia vaatteita ilman mörköjä ja hämähäkkimiehiä.
Stockalta saa myös kivoja vaatteita. Miekään en tykkää pienellä liian "isojen poikien" vaatteista, mutta Cars-printtiä löytyy pojan vaatteista kyllä reilusti =)
 
vieras
Ihan perus kaupoissa ja kunnon lastenvaate kaupoissa on kyllä, noi lindeksit, h&m:t ja sen sellaset on p...stä poikien vaatteissa mustaa, harmaata, myrkyn vihreää pääkallon tai jonkun muun mutantin kuvilla - onhan ne ihan ok joskus mut JOKA päivä :(
 
Kaktus
Helsingin pitäjänmäessä on Textile Outlet -niminen tehtaanmyymälä. Siellä on myynnissä paljon paitoja ilman painatusta tai eläinkuvilla ja paljon värejä. Esim. luontokaupassa myytävät paidat on tietääkseni siellä painettu.

Kakkoslaatuakin löytyy halvalla. Kiva kauppa, tuolta ostan paljon pojalle vaatetta.
 
Mun mielestä nettikaupassa sisukas.net on ihania ja retrohtavia vaatteita =) Toki sielläki on niitä pääkallo yms.kuvioita, mistä minäkää en tykkää, mut on siellä nättejäki.. tosin hinnat on sitten kalliimpia, mut vaatteet ilmeisesti laadukkaitakin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
tekee ite, taitaa olla nykysin ainut keino saada kivoja vaatteita
Mulla on kyllä ompelukoneet (ja muut vehkeet :LOL: )itellä, mutta monesti ite tehdyt tulee yllättävän hinnakkaiksi. Kankaat on mielestäni melko kalliita. Mutta siten sais ainakin mieleisiä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Rumpukuivaukseen paiskaan, oli painokuva tai ei. Vielä kaikki ovat kestäneet.

Onneksi on tytöiltä jäänyt vaatetta Hekalle ja kun taas ulkomaille päästään, ostetaan uusia, jos tarvitaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Lindeksillä on minun makuuni tosi kivoja pienten poikien vaatteita (omalle ostelen 80cm kokoista). On raitaa (PALJON) ja ihania eläimen kuvia :D

En sitten tosin tiedä isommista vaatteista, niitä ei ole tarvinnut vielä katsella.
Lindexiltä olen aikaisemmin löytäny mieleisiä, mutta 86 on siellä jo "isojen poikien" koko. Mutta sellaset pikkusethan on vielä melkein vauvoja... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Lindeksillä on minun makuuni tosi kivoja pienten poikien vaatteita (omalle ostelen 80cm kokoista). On raitaa (PALJON) ja ihania eläimen kuvia :D

En sitten tosin tiedä isommista vaatteista, niitä ei ole tarvinnut vielä katsella.
Lindexiltä olen aikaisemmin löytäny mieleisiä, mutta 86 on siellä jo "isojen poikien" koko. Mutta sellaset pikkusethan on vielä melkein vauvoja... :ashamed:
hmm, sitten taitaa kohta meilläkin olla ongelma tilanne edessä.
 
Kolme tyttöä ja yksi poika
H&M myy pojille kirkkaan värisiä vaatteita, raitaa ja sen sellaista. Siis örkkien ja pääkallojen lisäksi :D
Seppälässä olen nähnyt pojille paljon raitaa ja iloista väriä.
Tutalla on raitaa ja palloa.
Jopa Vapaavalinta ja Tarjoustalo myy raidallisia, pallokuvioita, iloisen värisiä vaatteita pojille.
Mutta jos menee kauppaan sillä mielellä, ettei sieltä kuiteskaa löydy mitään muuta kun jotain pääkalloa, niin ei kai sieltä sitten löydykään jos asenne on jo valmiiksi tuo :whistle:
Meidän pojalla on retroa, raitaa, palloa, värejä. Ostan hänen vaatteensa H&M:stä, Lindexiltä, Kapp Ahlista, Anttilasta, Tarjoustalosta, Citymarketista, Prismasta....Gapin, Timberlandin, Espritin ja Benettonin vaatteita on myös.
 
jarna
Onneksi makuja on monia ja mulle kyllä kelpaa robotit ja pääkallot. Kun sain esikoispojan pian 11v sitten, ei ollut kuin sinistä ja vaaleensinistä ja jos halus oranssia tai vaikka limevihreää, piti tyttöjen osastolle mennä...Kuviot oli autoja ja traktoreita, muumeja ym.
 
jaa-a. meidän poika käyttää nyt 98cm vaatteita ja niitä ei löydy mistään. että jos joskus sattuu jotain kivaa kohdalle,niin pakko ostaa kuleksimasta kun on niin harvinaista herkkua :( kirppareilta teen eniten löytöjä :)
 
lindexilta ja hm:stä
löytyy kyllä raidallisia ja ihan yks värisiä bodeja ja verkkareita ja sammareita ja haalareita.. toki niitä hirvittäviä vaal.sin/vaal.pun puoli potkareita ja muita juttuja löytyy vaikka prismasta ja cittarista.. tuttaa ja ciraffia..
ite tykkään juurikin hm:n ja lindexin vaateista, samoin on tosissaan exitin vaateissa kivoja mutta ne on aika kalliita, sitte on myös jumbossa se lasten vaateliike, nimeä en muista mutta söpöjä ja kalliita vaatteita myyvät, jesper&junior ja benetton on myöskin..
 
Beep
Mä inhoan kans näitä pääkalloja ja spidermaneja... yäks. Haluan söpöjä vaatteita ja värejä! Vaikea löytää kivoja.

Näiltä merkeiltä/kaupoista olen löytänyt kivoja: Name It, H&M, Lindex, esprit, benetton, Exit, Polarn O.Pyret ja CityMarketin Napero. Joskus muualtakin.
 
Ainakin täällä pk-seudulla on hyvä valikoima nykyään.
Ostan HM:sta,Bobosta Mayoralia- ja Girandolaa,Benettonin omasta liikkeestä (kampista) ja Zarasta.P.OPissa löytyy raidallista- ja retrohenkistä jos niistä tykkää (itse en tykkää).Tilaan myös nettikaupoista jonkun verran Esim. petite-pomme.dk ja www.mytoys.de
 

Yhteistyössä